Miwako Aragaki ، یک کارمند فروشگاه خواربار در شهر ، گفت که او چهار سال پیش به دلیل مخالفتش با پست جدید به آقای Onaga رای داد و این بار به آقای Tamaki رای خواهد داد .
سپهبد اریک M . اسمیت ، فرمانده نیروی دریایی سوم اوکیناوا در اوکیناوا .
در مصاحبه‌ای در دفترش که مشرف به گستره اقیانوس در ۲۰ مایلی جنوب of بود، ژنرال اسمیت گفت که برای مذاکره با توکیو بر روی محل هر پایگاه جدید به اوکیناوا پا خواهد گذاشت .
او گفت : " این واقعا ً یک سوال داخلی برای دولت ژاپن است . "
در مبارزات انتخاباتی ، آقای Sakima از صحبت مستقیم در مورد پایگاه‌های آمریکایی خودداری کرده‌است و به جای آن بر اقتصاد تمرکز کرده‌است . در یک رویداد انتخاباتی در Yonabaru در انتهای جنوبی جزیره در شب سه‌شنبه ، آقای Sakima به کار خود برای کاهش هزینه‌های نهار مدارس و هزینه‌های پزشکی به عنوان شهردار of اشاره کرد .
Ryogo Okuhira ۳۱ ساله ، یک کارگر ساختمانی که در مراسم مبارزه شرکت کرده بود ، گفت که او از تمرکز آقای Sakima بر روی اقتصاد خوشش آمده‌است و شک دارد که آقای Tamaki اگر درگیر سرنوشت پایگاه نظامی شود ، تجارت‌های جدید را به اوکیناوا بکشد .
آقای Okuhira گفت : " واقعیت مهم‌تر از ایده‌آل‌ها است . "
در مصاحبه با رسانه‌های محلی ، افسر ارشد عملیاتی آن ، Mannir دن علی ، این دستگیری‌ها را " کاملا ناخوشایند و قابل سرزنش " خواند .
ارتش بلافاصله در مورد این خبر اظهار نظر نکرد .
The محمد ، سخنگوی اصلی government's ، در روز سه‌شنبه گفت که در حالی که مقامات " قصد بستن مطبوعات را ندارند ، " رسانه‌ها باید خویشتن‌داری بیشتری داشته باشند " و در مورد شورش شمال شرقی گزارش دهند .
Editors
ایالات‌متحده ۸ میلیارد دلار برای نیروی هوایی افغانستان اختصاص داد . هنوز Struggling .
۱۰ سال است که گرما به چشم نمی‌خورد، و شهر ارباب آن‌ها است.
این مرگ و میر ناشی از مرگ و میر ناشی از این شهر است . دیگران می‌توانند از آن یاد بگیرند ؟
وی بدون ارائه جزئیات گفت : " برخی از نشریات " تضعیف روحیه ارتش و تقویت شورشیان بودند ."
یک خبرنگار تراست روزانه که در میدوگوری دستگیر شد هشت ساعت بعد از حمله آزاد شد .
ارتش نیجریه به همراه مقاله " بوکو حرام " ، سردبیر را آزاد کرد .
به رویترز
۹ ژانویه ۲۰۱۹
ABUJA - روزنامه او گفت که ارتش Nigeria's دو روز پس از بازداشت او در مقاله‌ای در مورد حمله برنامه‌ریزی‌شده علیه شبه نظامیان اسلامگرا در شمال شرق ، یک ویراستار را آزاد کرده‌است .
سربازان به دفاتر روزانه Trust's در پایتخت ابوجا در روز یکشنبه در عملیاتی که کمیته حمایت از روزنامه نگاران گفت " کمبود احترام به آزادی مطبوعات " یک ماه قبل از انتخابات را نشان دادند ، حمله کردند .
سربازان همچنین دفتر newspaper's را در شهر شمال شرقی میدوگوری ، جایی که عثمان ابوبکر ، سردبیر منطقه‌ای آن را بازداشت کردند ، بستند . ارتش بعدها گفت که این مقاله " اطلاعات نظامی طبقه‌بندی‌شده " را فاش نکرده است و هدف از این اقدام نشان دادن جدیت این قانون‌شکنی است .
شبه نظامیان اسلام گرا در ماه‌های اخیر در شمال شرق حملاتی را افزایش داده و بر رئیس‌جمهور Muhammadu Buhari که در سال ۲۰۱۵ به قدرت رسید و قول داد که شورش را سرکوب کنند و با انتخابات تازه روز ۱۶ فوریه روبرو خواهند شد، تحت فشار قرار گرفتند .
ارتش از گذشته در مورد پوشش بحرانی جنگ علیه شبه نظامیان گروه جدایی‌طلب " بوکو حرام " و شاخه lethal lethal در غرب آفریقا شکایت کرده‌است . اما متوقف ساختن خبرنگاران متوقف شده‌بود .
به گزارش دیلی اعتماد در یک مقاله ، ابوبکر به دفتر paper's Maiduguri بازگردانده شد و روز سه‌شنبه بدون اتهام آزاد شد . این اداره یک روز پیش‌تر بازگشایی شد .

این روزنامه گفت : "سردبیر منطقه‌ای گفت که او با نزاکت " درمان " شده‌است ، اما " تلفن‌های همراه و لپ‌تاپ وی هنوز با ارتش هستند ، زیرا مقامات گفتند آن‌ها به زمان نیاز دارند تا بررسی‌های قانونی را که بر روی تجهیزات انجام شده‌است را به اتمام برسانند . "

منبع سایت سربازی

دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :