او پنج تور جنگی از جمله جراح بخش ۱۰۱ هوابرد را در افغانستان و عراق و ژنرال جراح نیروهای آمریکایی در افغانستان خدمت کرد . آخرین شغل نظامی او اولین رئیس عملیات مراقبت بهداشتی و افسر ارشد پزشکی در اداره بهداشت دفاع بود .
او اشاره کرد که ارتش منبع برخی از بزرگ‌ترین پیشرفت‌ها در پزشکی است ، چه درمان اورژانسی درمان ، درمان بیماری‌های عفونی ، مراقبت‌های اورژانسی آسیب مغزی ، سلامت روانی . … مبارزه بزرگ‌ترین عامل است ."
او گفت که That's همیشه صادق بوده‌است و پس از ۱۸ سال عملیات مداوم جنگی از ۹ / ۱۱ سال تاکنون دوباره بوده‌است .
او گفت : " ما شاهد تغییر دارو و پزشکی نظامی بوده‌ایم . و ارزش پزشکی نظامی آن است که این پیشرفت‌ها را به پزشکی غیر نظامی ترجمه می‌کنند . "
VA ۳ خانه فیشر جدید برای خانواده‌های سربازان که به مراقبت‌های پزشکی نیاز دارند ، به دست آورد .
سرهنگ جان ای . Smyrski سوم ، فرمانده ، ویلیام Beaumont رئیس مرکز پزشکی ارتش ، جان Ost سوم ، دی فیشر رئیس برنامه خانه فیشر ، آلیس کلمن ، مدیر فرماندهی ، WBAMC فیشر ، و گروهبان فرمان سرگرد ژنرال دونالد George ، در ۱۲ مه ۲۰۱۷ این روبان را به خانه فیشر که تازه نوسازی شده بود ، برید . ( مارسی سانچز / ارتش آمریکا )
سرهنگ جان ای . Smyrski سوم ، فرمانده ، ویلیام Beaumont رئیس مرکز پزشکی ارتش ، جان Ost سوم ، دی فیشر رئیس برنامه خانه فیشر ، آلیس کلمن ، مدیر فرماندهی ، WBAMC فیشر ، و گروهبان فرمان سرگرد ژنرال دونالد George ، در ۱۲ مه ۲۰۱۷ این روبان را به خانه فیشر که تازه نوسازی شده بود ، برید . ( مارسی سانچز / ارتش آمریکا )
۲۰ فوریه ۲۰۱۹
نوشته پاتریشیا | ( Patricia Kime )
در اوایل سال آینده ، خانواده‌های سربازان قدیمی تحت درمان برای بحران‌های پزشکی در وزارت امور سربازان قدیمی در میشیگان ، کلرادو و نبراسکا ، مکانی رایگان برای ماندن خواهند داشت .
این شهر در روز ۱۴ فوریه اعلام کرد که بنیاد فیشر امکانات جدیدی را در آن آربور و Omaha فراهم خواهد ساخت و جای یک خانه در اورورا را خواهد گرفت که این تعداد مراکز پزشکی VA را به ۴۰ نفر می‌رساند .
وزارت دفاع ۴۲ خانه دیگر در ۲۵ محل در سراسر کشور دارد .
خانه فیشر خانه‌ای است که در محوطه دانشکده پزشکی یا near قرار دارد که در آن اقامت موقت ، رایگان مسئولیت ، برای اعضای خانواده و مراقبت از پرسنل بازنشسته و کارکنان بازنشسته و اعضای خدمات سابق که تحت درمان پزشکی قرار دارند ، فراهم می‌شود .
از زمان ساخت اولین خانه فیشر در سال ۱۹۹۰ ، این خانه‌ها به عنوان اعضای خانواده نظامی و کهنه سرباز خدمت کرده‌اند .
به گفته the ، ساخت خانه‌های جدید در عرض شش ماه آینده آغاز خواهد شد و حدود ۱۲ تا ۱۵ ماه طول خواهد کشید . سپس خانه‌ها به مالکیت دولت منتقل خواهند شد ، جایی که آن‌ها ، مانند همه خانه‌های فیشر از کارکنان و داوطلبان فدرال تامین خواهند شد .
برای بسیاری از آن‌ها ، فیشر در زمان استرس و اندوه ، یک پیله امن را تامین کرده‌اند . برای مثال ، خانه فیشر در پایگاه نیروی هوایی دوور ، به طور خاص برای خانواده‌هایی که کشته شده‌اند ساخته شده‌است در حالی که بقایای عزیزانشان از خارج از کشور منتقل شده‌اند .
اولین وزارت دفاع در سال ۱۹۹۱ در مرکز پزشکی نیروی دریایی در Bethesda مریلند افتتاح شد . اولین خانه VA's سه سال بعد در آلبانی ، نیویورک افتتاح شد .
رابرت Wilkie ، وزیر VA ، در یک خبر رسمی گفت : " VA یک مشارکت ۲۵ ساله بزرگ و طولانی‌مدت با بنیاد فیشر دارد و از گسترش حمایت از ماموریت مهم خود خوشحال است .
براساس گزارش این بخش ، این گروه در سال ۲۰۱۸ به ۲۸، ۰۰۰ خانواده خدمت کرده و بیش از ۱۸ میلیون دلار برای مخارج مسکن در اختیار آن‌ها قرار داده‌است .
منبع سایت

سه شنبه 7 اسفند 1397
بؤلوملر :