او گفت که به دلیل اینکه آن‌ها کم‌تر به گزارش خود ادامه می‌دهند ، مردان don't یک رد یا مدرک کاغذی دارند تا ادعای جبران معلولیت خود را پس از حادثه مرتبط با PTSD مرتبط کنند که پس از آن مرخص می‌شوند .
وی افزود که یک تعصب فرهنگی در the وجود دارد که " doesn't " فکر می‌کنند این امر برای مردان اتفاق می‌افتد .
ویلیامز گفت : " این مساله به عنوان یک مشکل women's تلقی می‌شود ، حتی هنگامی که من با رهبران ارشد نظامی صحبت کرده‌ام ، من فعالیت‌های [ بهره‌کشی ] را افزایش می‌دهم - - شما درباره " کیسه‌های چای " شنیده‌اید - - و آن‌ها it's تجاوز جنسی را درک می‌کنند . برای کسی که قربانی حمله جنسی شده‌است ، به عنوان یک کودک و یا هر کس که بخواهد اندام‌های جنسی اندام‌های جنسی را تحت فشار قرار دهد ، این تجاوز جنسی است ."
the در سال ۲۰۱۱ یک تلاش هماهنگ برای بستن شکاف بین ادعاهای PTSD که برای آسیب جنسی نظامی و آن‌هایی که برای جنگ و علل دیگر اعطا شده بودند را آغاز کرد . این تلاش نرخ موافقت را برای ادعاهای MST با ۲۰ درصد افزایش داد . در سال ۲۰۱۸ ، نرخ موافقت ۵۶ درصد برای ادعاهای مربوط به MST بود در حالی که نرخ کمک پس از حادثه پس از PTSD ۵۴ درصد بود .
ویلیامز گفت که او متوجه اختلاف جنسیتی برای ادعاهای MST است در حالی که به عنوان رئیس مرکز women's از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ خدمت می‌کند و افزود که او به VBA مقامات تفاوت گفته‌است : " آن‌ها باور دارند که آن‌ها یک مشکل دارند ."
او نگرانی‌های خود را با مقامات بالاتر افزایش نداد و گفت که این موضوع یک نگرانی سطح دبیرخانه است .
او بر این باور است که VBA می‌تواند مشکل را از طریق آموزش ، به ویژه در مورد ضربه روحی و تمایلات جنسی مردانه، حل کند . او همچنین توصیه می‌کند که ناظران کنترل مطالبات را در نظر بگیرند .
" اگر به بهبودهایی نگاه کنید که VA قادر به قبول ادعاهای women's است، من واقعا ً فکر می‌کنم که این یک مشکل قابل‌حل است . … مردان سزاوار جبران برابر از معلولیت از VA هستند ."
The به درخواستی برای اظهار نظر واکنش نشان نداد .
این رستوران‌های جدید به ارتش ، پایگاه‌های نیروی هوایی در سال ۲۰۱۹ می‌آیند .
شرکت کنندگان در جشنواره ، در روز شنبه ۲۰ ماه اوت سال ۲۰۱۶ در لس‌آنجلس ، در حالی که بزرگ‌ترین جعبه را برای شرکت در شب‌های تابستان در شهر Los در شهر Chinatown به نمایش گذاشتند ، صف کشیده‌اند . ( عکس از کیسی Rodgers / Invision برای گروه رستوران پاندا / گتی ایماژ )
شرکت کنندگان در جشنواره ، در روز شنبه ۲۰ ماه اوت سال ۲۰۱۶ در لس‌آنجلس ، در حالی که بزرگ‌ترین جعبه را برای شرکت در شب‌های تابستان در شهر Los در شهر Chinatown به نمایش گذاشتند ، صف کشیده‌اند . ( عکس از کیسی Rodgers / Invision برای گروه رستوران پاندا / گتی ایماژ )
۲۱ فوریه ۲۰۱۹
Military.com | نوشته امی Bushatz
مقامات ارتش و تبادل نیروی هوایی ( AAFES ) به Military.com گفتند که "پاندا Express " و " Grill Maker" از جمله رستوران‌های جدیدی هستند که امسال به پایگاه‌های نیروی هوایی و پایگاه‌های ارتش می‌آیند .
AAFES ، قراردادهای رستوران را در پایگاه‌های نیروی هوایی و هوایی ، از جمله معاملات با مارک‌های آشنایی مانند مترو و استار باکس مدیریت می‌کند . سایر رستوران‌ها ، مانند P.F. Chang's ، که هم اکنون در پایگاه هوایی Ramstein آلمان واقع شده‌اند و به زودی به پایگاه مشترک Elmendorf - ریچاردسون ، آلاسکا می‌آیند ، با روحیه پایه و مسئولان رفاهی قراردادی بسته می‌شوند .
در سال جاری ، در حالی که مقامات طیف وسیعی از گزینه‌های جدید را باز و برخی دیگر را توسعه می‌دهند ، طرفداران غذاهای پایه از برگر کینگ و تاکو در سال جاری جدا خواهند شد .
مقامات AAFES گفتند که شرکت فست فود " پاندا اکسپرس" در سال جاری در فورت مید ، مریلند ، فورت Benning و فورت استوارت ، جورجیا و پایگاه نیروی هوایی تراویس ، افتتاح خواهد شد .
منوی سالم - Muscle focused، موقعیت‌های بیشتری را در Benning افتتاح خواهد کرد ؛ پایگاه مشترک اندروز ، مریلند ؛ و بر طبق وب سایت company's ، فورت براگ در کارولینای شمالی .
مرتبط : این رستوران‌ها Discounts نظامی را پیشنهاد می‌کنند .
Qdoba ، که سال گذشته چندین پایگاه را افتتاح کرد، از جمله فورت ناکس ، کنتاکی ؛ فورت لی ، ویرجینیا ؛ و فورت استوارت ، جورجیا ، موقعیت‌های نظامی بیشتری را اضافه خواهند کرد .
در حالی که درخواست Change.org برای آوردن جوجه چیک - ای - ای به پایگاه‌های خود ادامه می‌دهد و تقریبا ً ۸۸، ۰۰۰ امضا از این نوشته‌ها را جمع‌آوری کرده‌است ، مقامات AAFES از اظهار نظر درباره اینکه آیا این رستوران ظاهر پایگاه را خواهد داد یا خیر خودداری کرده‌اند .
منبع سایت

سه شنبه 7 اسفند 1397
بؤلوملر :