او افزود که اولویت‌های وی عبارتند از " مبارزه با کمپین ترامپ علیه اعضای خدمات تغییر جنسیت داده؛ پرداختن به عواقب اقدامات تلافی جویانه برای تلافی جویانه علیه بازماندگان تهاجمی و تهاجمی ؛ به‌کارگیری داده‌های بهتر برای بهینه‌سازی استخدام و نگهداری برنامه‌های نگهداری ؛ و حذف ضایعات ، تقلب و سواستفاده در همه سطوح ."
کمیته فرعی نظامی مسئول نظارت و مدیریت مسائل مربوط به پرسنل نظامی ، آموزش و استخدام ، یکپارچه‌سازی اجزای ذخیره ، مراقبت‌های بهداشتی نظامی ، منافع و مسائل مربوط به اسرای جنگی است .
Speier یکی از بومیان سان‌فرانسیسکو است . پس از کسب مدرک دانشگاهی از دانشگاه کالیفرنیا - دیویس و مدرک دکترای حقوق دانشگاه کالیفرنیا هیستینگز ، او به عنوان دستیار کنگره‌ای نماینده مجلس ، لئو رایان ، دموکرات کالیفرنیا کار کرد . او در یک ماموریت حقیقت‌یابی به Jonestown ، گویان ، در سال ۱۹۷۸ ، زمانی که پیروان جیم جونز و فرقه People's پرستشگاه به گروه کنگره حمله کردند، او را کشتند و پنج بار به ضرب گلوله کشته شدند .
بعد از این تراژدی ، او ناموفق بود و برای کرسی قبلی خود فرار کرد . او سپس به هیات سرپرستان بخش کالیفرنیا انتخاب شد و بعدا ً به مجلس سنای ایالت کالیفرنیا انتخاب شد ، جایی که او نمایندگی بخش‌هایی از شهرستان سن فرانسیسکو و سن ماتیو را داشت .
دادگاه - مارتیالیس of فیتزجرالد ، فرمانده USS می‌گوید که دیگر اعتبار ندارد ، قاضی می‌گوید
به رایس بنسون ، فرمانده نیروی دریایی ، یو اس اس یو ، افسر فرمانده سابق نیروی دریایی ، به دو اتهام قصور در انجام‌وظیفه از طریق غفلت و عدم استفاده نادرست از یک کشتی از طریق سهل‌انگاری متهم شده‌است . اتهام دیگری از مسامحه در مورد مسامحه در این زمینه کاهش‌یافته است . ( عکس از نیروی دریایی ایالات‌متحده )
۲۳ ژانویه ۲۰۱۹
ستاره‌ها و نوارها توسط کلودیا Grisales
واشنگتن - - دادگاه نظامی به رایس بنسون که افسر فرمانده ناو آمریکایی USS فیتزجرالد بود که در یک برخورد مرگبار سال ۲۰۱۷ دخالت داشت ، تغییر جدیدی انجام داد .
یک قاضی نظامی ، دریادار فرانک کالدول را از خدمت به عنوان مرجع برگزاری دادگاه در پرونده Benson's رد صلاحیت کرد ، به طور موثر اقدام قانونی علیه وی را متوقف کرد و این احتمال را رد کرد که اتهامات را می‌توان رد کرد .
در نتیجه این رد صلاحیت ، دادگاه نظامی بنسون دیگر اعتبار ندارد ، و گروهی از مقامات نیروی دریایی باقی مانده را که می‌توانند این اتهامات را دنبال کنند ، محدود می‌کند . یک متخصص گفت : معاون رئیس عملیات دریایی و فرمانده عملیات دریایی یا CNO برای نظارت بر این پرونده باقی می‌مانند که به نظر غیر محتمل می‌رسد .
لاورنس بی گفت : " پیروزی بزرگی برای بنسون و تیم حقوقی او ایجاد کرد . " برنان ، یک استاد حقوق در دانشکده حقوق دانشگاه فوردهام که یک بازنشسته نیروی دریایی بازنشسته نیروی ویژه نیروی دریایی است گفت : " من می‌گویم که این امر غیر محتمل است که هیچ کدام از این معاونان و یا the بتوانند به عنوان نماینده در این پرونده‌ها عمل کنند . It's بسیار غیر محتمل است."
هفت ملوان در ۱۷ ژوئن ۲۰۱۷ کشته شدند ، زمانی که فیتزجرالد و یک کشتی تجاری ، کریستال پالاس ، در آب‌های شلوغ ساحل ژاپن با یکدیگر برخورد کردند . بنسون با دو اتهام از قصور در انجام‌وظیفه از طریق غفلت و عدم استفاده نادرست از یک کشتی از طریق سهل‌انگاری متهم شده‌است . اتهام مسامحه در مورد مسامحه در این زمینه کاهش‌یافته است .
در یک حاکم جدید به اشتراک گذاشته شده با ستاره‌ها و نوارها ، قاضی ، کاپیتان J.T. Stephens ، متوجه شد که پروفسور کالدول خارج از نقش خنثی خود در جلسه دادرسی ژانویه ۲۰۱۸ کناره‌گیری کرده‌است .
استفان گفت : " دادگاه دریافته است که وزیر دفاع با برتری مدارکی که ( کالدول ) نقش بی‌طرفی خود را در حمایت از نقش پیگردی " از طریق نظراتی که خارج از پرونده بنسون قرار دارد ، واگذار کرده‌است .
این حرکت روز چهارشنبه توسط وکیل‌مدافع Benson's مورد تمجید قرار گرفت .
منبع سایت

سه شنبه 14 اسفند 1397
بؤلوملر :