ایالت لوییزیانا چندین منافع کهنه سرباز را تامین می‌کند . این صفحه آن‌ها را توضیح می‌دهد .
خانه سربازان قدیمی لوییزیانا
لوییزیانا پنج خانه قدیمی دارد که در شهر Bossier ، جکسون ، Jennings ، مونرو و رزرو قرار دارد .
برای پذیرش در خانه کهنه سربازان قدیمی لوئیزیانا ، یک سرباز قدیمی باید مقیم ایالت لویزیانا باشد و دیگری غیر شرافتمندانه . انتظار می‌رود که متقاضیانی که درآمد دارند هزینه مراقبت خود را پرداخت کنند .
Spouses و والدین ستاره طلایی در صورتی واجد شرایط هستند که معیارهای واجد شرایط مقدماتی را برآورده کنند .
فواید مالی کهنه‌کار لوییزیانا
مالیات درآمد
در صورتی که در مدت ۱۲۰ روز متوالی در خارج از کشور اقامت داشته باشد ، بیش از ۳۰، ۰۰۰ دلار از پرداخت مالیات معاف از مالیات معاف از مالیات است .
پرداخت بازنشسته مالیات معاف از مالیات است .
مالیات بر فروش املاک
مالیات بر دارایی سربازان قدیمی که با ۵۰ % یا معلولیت بیشتر ارزیابی می‌شوند در نرخ فعلی ثابت مانده‌است ، این امر برای همسران سربازان قدیمی معلول نیز صادق است . محدودیت‌های درآمدی و سایر مهارت‌ها وجود دارد ، به دفتر محلی تان مراجعه کنید تا ببینید آیا در بخش شما موجود است یا خیر .
سربازان قدیمی که ۱۰۰ % unemployability یا کاملا ً ناتوان هستند و همسران بازمانده آن‌ها به دنبال کسر بالاتری هستند .
مزایای استخدام کهنه‌کار لوییزیانا
استخدام دولت
بخش خدمات شهری لوییزیانا و مراکز خدمات شهری یک امتیاز پنج امتیازی به سربازان قدیمی معاف از خدمت و امتیاز ده امتیاز برای سربازان قدیمی از خدمت سربازی معاف از خدمت اعطا می‌کنند .

Spouses از سربازان کهنه‌کار who و همچنین بیوه زنان جوان کشته‌شده و والدین ستاره طلایی نیز واجد شرایط این اولویت هستند .








برخی از محدودیت‌ها برای واجد شرایط بودن اعمال می‌شوند .
انتقال مهارت‌های نظامی به اشتغال غیرنظامی
افراد با آموزش نظامی و تجربه می‌توانند گواهی‌نامه حرفه‌ای و یا گواهی‌نامه حرفه‌ای مربوطه دریافت کنند اگر آن‌ها یک تخصص شغلی نظامی داشته باشند که آن‌ها را به این گواهی‌نامه صلاحیت کند .
فواید آموزشی لوییزیانا
عنوان ۲۹ : کمک آموزشی Dependents
لوییزیانا برای زنده ماندن همسران سربازان قدیمی و کودکان ۹۰ درصد یا کهنه معلولان و کودکان ۱۰۰ درصد معلول و unemployable سرباز کمک آموزش ارائه می‌کند .
این سرباز قدیمی باید حداقل ۱۲ ماه قبل از ورود به خدمت یکی از ساکنان لوئیزیانا بوده باشد . این سرباز قدیمی باید حداقل ۲۴ ماه پیش از پذیرش این کودک در این برنامه ، در کشور زندگی کند .
همسر که زنده مانده ۱۰ سال وقت دارد تا از این مزیت استفاده کند ، کودک باید بین سنین شانزده تا بیست و پنج سال باشد تا واجد شرایط باشد .
Tuition گارد ملی
اعضا از پرداخت شهریه در هر دانشگاه دولتی ، دانشگاه ، یا مدرسه فنی / فنی به مدت پنج سال یا درجه لیسانس معاف هستند ، هر کدام که باشد .
فواید Veteran Veteran لوییزیانا
شکار رایگان / ماهیگیری برای سربازان قدیمی معلول
سربازان معلول که دارای معلولیت دائمی خدمات هستند ، ۵۰ درصد یا بالاتر هستند و ساکنان لویزیانا می‌توانند مجوز شکار و گرفتن مجوز ماهیگیری را رایگان دریافت کنند .
وظیفه فعال شکار و شکار ماهی قزل‌آلا
اعضای وظیفه فعال و وابستگان آن‌ها ممکن است در نرخ ساکن به شکار و مجوزهای ماهیگیری بپردازند .
پذیرش اعضای جدید سازمان ملل متحد: پارک‌های ملی
سربازان معلول ، همانند همه افراد در همان خودرو ، از پرداخت هزینه استفاده روزانه برای هر پارک ایالتی لویزیانا معاف هستند .
اعضای وظیفه فعال به اضافه یک عضو دیگر خانواده نیمی از پذیرش را به پارک‌های ایالتی اختصاص می‌دهند . سربازان قدیمی لوییزیانا
ایالت لوییزیانا در ۴ قبرستان در Keithville ، Leesville ، Rayville و Slidell قرار دارد . گورستان‌های دسترسی به سربازان قدیمی ، همسران و کودکان وابسته به آن‌ها در دسترس هستند ، هیچ هزینه‌ای برای سربازان قدیمی و فقط هزینه اندک برای همسران و کودکان وابسته وجود ندارد .
برای اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از این برنامه‌ها به وب سایت امور سربازان قدیمی لوئیزیانا مراجعه کنید .





یکشنبه 2 تیر 1398
بؤلوملر :