مصاحبه مطبوعاتی همراه اندرو تیلور و مونا لیزا
واشنگتن - یک دموکرات ارشد مجلس سنا روز پنج شنبه گفت که پنتاگون در نظر دارد در باقیمانده وجوه باقیمانده از پرداخت‌های نظامی و حساب‌های بازنشستگی به رئیس‌جمهور دونالد ترامپ برای کمک به رئیس‌جمهور دونالد ترامپ کمک کند .
دیک دوربین , d - بیمار او به آسوشیتد پرس گفت : " از حقوق و حقوق بازنشستگی نظامی خارج می‌شود . نیم میلیارد دلار . این نقشه است . "
دوربین گفت که این سرمایه‌ها در دسترس هستند , زیرا استخدام ارتش پایین است و یک برنامه بازنشستگی داوطلبانه در اوایل نظامی مورد استفاده قرار می‌گیرد .
این توسعه به این صورت مطرح می‌شود که مقامات پنتاگون به دنبال به حداقل رساندن مقدار پول دیوار هستند که از پروژه‌های ساخت‌وساز نظامی که توسط قانونگزاران در نظر گرفته می‌شود , به حداقل برسد .
دوربین گفت , " تصور کنید که دموکرات‌ها این پیشنهاد را مطرح می‌کنند - که برای هر پروژه ما , ما می‌خواهیم حقوق و حقوق بازنشستگی را قطع کنیم . "

دوربین , دموکرات ارشد بخش تخصیص بودجه برای پنتاگون , در میان گروهی دو حزبی از قانونگذاران بود که در صبح روز پنج شنبه با وزیر دفاع بازیگری پاتریک ماندی دیدار کردند .







پنتاگون در حال برنامه‌ریزی برای انتقال پول از حساب‌های مختلف به سرمایه‌ای است که به جلوگیری از مواد مخدر اختصاص‌یافته است و پول آن قرار است برای موانع مرزی و اهداف دیگر تعیین شود .
به بیانیه ترامپ برای یک وضعیت اضطراری ملی پرداخته شده‌است تا از پروژه‌های ساخت نظامی برای پرداخت به دیوار حمایت کند . مجلس کنترل دموکراتیک ماه گذشته رای خود را رد کرد تا حرکت ترامپ را رد کند , و مجلس سنا که تحت کنترل حزب جمهوریخواه بود احتمالا ً هفته آینده با وجود فشار لابی کاخ سفید پی‌گیری خواهد شد .
جمهوری خواهان مجلس سنا روز چهارشنبه دوباره دیدار کردند تا گزینه‌های خود را به امید اخذ رای بیشتر از نظر سیاسی در هفته آینده افزایش دهند . آن‌ها در حال تلاش برای بالا آوردن یک جایگزین هستند تا به سادگی رای بدهند و یا به اندازه مورد نیاز برای تصویب بیانیه اضطراری ریاست‌جمهوری استفاده کنند . قانونگذاران هر دو حزب معتقدند که ترامپ به طور نامناسب به قدرت کنگره تجاوز می‌کند .
سناتورها پیش از رای‌گیری هفته آینده نگران هستند زیرا نمی‌دانند پول ساخت دیوار از کجا خواهد آمد و اگر پروژه‌های نظامی را در کشورهای خود به تعویق بیندازد .
معاون رئیس‌جمهور مایک پنس در طی ملاقات هفته پیش به سناتورها گفت که با بروز رسانی به آن‌ها بازخواهد گشت . اما سناتورها گفتند که آن‌ها هنوز پاسخی از دولت ندارند .
جان گفت , " این یک نگرانی است . " او گفت شماری از سناتورها با کاخ سفید درباره راه‌های دیگر صحبت کرده‌اند که دولت می‌تواند بدون اتکا به اختیار تحت اعلام وضعیت اضطراری که احتمالا ً به دعوی قانونی بسته شده‌است , این پول را سازماندهی کند.
هدف این است که " چرا این بحث اضافی را وقتی می ‌توان به روشی کم‌تر بحث‌برانگیز انجام داد ? او گفت : ظاهرا ً کاخ سفید متقاعد نشده است . "
ارتش در سال گذشته هدف نیروگیری خود را از دست نداد , با این حال , علی‌رغم سرازیر کردن یک میلیون دلار اضافی به پاداش و تصویب برخی روش‌های اضافی برای رفتار بد یا مسائل بهداشتی , ارتش به هدف نیروگیری خود از بین رفت .
کنگره همچنین پول اختصاص داد تا به اعضای انگیزه نظامی اجازه بازنشستگی زودهنگام بدهد , اما نام‌نویسی در این برنامه به خوبی تحت انتظار است .
دوربین گفت : " این پول است که به سربازان ارتش رفته و ما نمی‌توانیم استخدام کنیم . " " بنابراین " پس‌انداز " وجود دارد چون ما نمی‌توانیم استخدام کنیم . بخش دیگر این بود که آن‌ها یک تغییر داوطلبانه در حقوق بازنشستگی نظامی ارائه کردند و بیش از حد تصور کردند که افراد زیادی برای آن امضا خواهند کرد . "
این مقاله توسط اندرو تیلور و مونا لیزا از مطبوعات مرتبط نوشته شده و قانونی است که از طریق شبکه ناشر چاپ شده‌است .
موضوعات مرتبط
عناوین نظامی , وظیفه فعال حقوق بازنشستگی ارتش , منافع کهنه سرباز بازنشسته ارتش دفاع مرزی وزارت دفاع






یکشنبه 2 تیر 1398
بؤلوملر :