در منچستر ، نیوهمپشایر ، مرکز پزشکی VA در سال گذشته ، هنگامی که آوار ناشی از " زنگ زدن خون و خون " بر روی ابزارهایی که پزشکان در حال استفاده از آن بودند یافت شد ، عمل جراحی لغو شد .
در مرکز پزشکی واشنگتن دی سی سال گذشته ، کارکنان از ابزار استریل و حتی مغز استخوان بیرون دویدند و مجبور شدند از بیمارستان‌های مجاور قرض بگیرند .
در مرکز پزشکی سینسیناتی در سال ۲۰۱۶ ، بازرسان دریافت که این سیستم در تامین تجهیزات پزشکی که " عاری از bioburden [ باکتری ] ، آوار یا هر دوی آن‌ها بوده‌است ، ناموفق بوده‌است ."
در مرکز پزشکی لس‌آنجلس ، ۸۳ عمل جراحی در سال ۲۰۱۶ به دلیل هجوم مگس در اتاق‌های عمل لغو شد .
نماینده مجلس، فیل رو ، R - تنسی ، یک پزشک متخصص و رئیس کمیته امور سربازان قدیمی گفت که او این مساله را شگفت‌انگیز می‌دانست که اداره بهداشت سربازان قدیمی در the در تلاش است " مهم‌ترین وظیفه بیمارستان‌ها را برآورده کند : " تا مطمئن شوید که تجهیزات استریل دارید ."
رو در جلسه دادرسی روز چهارشنبه قبل از کمیته فرعی نظارت و تحقیقات گفت : " برای من حیرت‌انگیز است . "
رو ، که دو سال در سپاه پزشکی ارتش خدمت می‌کرد ، گفت که او در هزاران عمل جراحی اجرا یا کمک کرده‌است .
" من هیچ وقت به آن فکر نکردم ، آیا این تجهیزات استریل بودند که امروزه استفاده می‌کنید ؟ او گفت : "

دکتر Teresa بوید ، دستیار کمیسر بهداشت برای عملیات‌های بالینی ، این مشکل را تایید کرد اما به کاهش اطلاعات مربوط به میزان آلودگی در محل جراحی اشاره کرد .





بوید گفت که از بیش از ۴۲۴، ۰۰۰ جراحی برنامه‌ریزی‌شده در سال گذشته ، تنها ۰.۸ درصد به دلیل نگرانی‌های مربوط به استریل کردن تجهیزات لغو شد . این نرخ در مرکز پزشکی واشنگتن دی سی ، ۱.۰۹ درصد بود .
او گفت که در مقایسه با نرخ عفونت‌های محل جراحی of درصد در سطح ملی ، و ۱.۹ درصد در صنعت .
با این حال ، دکتر جان Daigh جونیور معاون بازرس کل اداره مراقبت‌های بهداشتی در دفتر دادستانی کل ، گفت که هنوز دلیل نگرانی در رابطه با پروتکل VA's برای تجهیزات استریل و تضمین استانداردهای یک‌سان در تمام facilities وجود دارد .
مساله تجهیزات استریل در the یک مشکل مکرر بوده‌است که به حداقل سال ۲۰۰۹ بازمی گردد و در گزارش‌ها متعدد از دفتر پاسخگویی دولت ، دفتر دادستانی کل اداره‌کل بازرسی پزشکی و شکایات ضد جاسوس مستند شده‌است .
در سال ۲۰۰۹ ، بیش از ۱۰، ۰۰۰ سرباز در تسهیلات VA در فلوریدا ، جورجیا و تنسی به دلیل نگرانی‌های مربوط به استریل کردن ابزار استفاده‌شده برای colonoscopies ، در معرض خطر هپاتیت قرار گرفتند .
مقامات بیمارستان در آن زمان گزارش دادند که لوله tubing برای آندوسکوپی به طور مرتب در این روندها استفاده شده‌بود ولی ضدعفونی نشده بود .
در جلسه دادرسی ، نماینده، جک Bergman ، R - میشیگان ، رئیس subcommittee's و یک سپهبد بازنشسته نیروی دریایی ، به این مساله اشاره کرد که " عدم توجه به پروتکل‌های امنیتی " به " پروتکل‌های امنیتی " اجازه داد تا توجهی به آن‌ها نداشته باشند .
او گفت که دفتر مرکزی VHA's خبر ندارد که مراکز پزشکی در ارسال به موقع گزارش خدمات Sterile Procedure " که حاکی از آن است که سرزنش در تمام مسیر به صدر قرار دارد .
بوید گفت که این مساله در تمام سطوح the مورد بررسی قرار گرفته‌است . او همچنین با یافته‌های گزارش‌ها اخیر GAO موافق بود و گفت که کمبود پرسنل SPS یک عامل دخیل بوده‌است . هفته گذشته ، the گزارش داد که حدود ۴۰، ۰۰۰ فرصت شغلی در the وجود دارد .
بوید گفت : "لازم به ذکر است که ما نه تنها کارکنان خط مقدم را آموزش داده‌ایم و تجربه کرده‌ایم " ، بلکه رهبری برای هدایت آن‌ها نیز وجود دارد .
بت تیلور ، یک پرستار ثبت‌نام‌شده و معاون دستیار معاون وزیر بهداشت و درمان بالینی نیز بر نیاز به کارکنان بیشتر در خدمات Sterile Procedure تاکید کرد . وی گفت که گزارشی از استخدام در ماه دسامبر ثبت خواهد شد و یک برنامه باید در حدود شش ماه آینده آماده شود .





جمعه 7 تیر 1398
بؤلوملر :