مقامات VA روز چهارشنبه تایید کردند که هدف از این پروژه ۱۶ میلیارد دلاری ارائه سوابق سلامت الکترونیکی قابل جستجو برای VA است و وزارت دفاع هم اکنون با هزینه‌ای بالغ بر ۳۵۰ میلیون دلار مورد هجوم قرار گرفته‌است .
جان Windom ، مدیر اجرایی دفتر جدید نوسازی بهداشت الکترونیک ، گفت که برآورده‌ای اولیه برای این برنامه شامل ۳۵۰ میلیون دلار هزینه پیش‌بینی‌شده در طول ۱۰ سال برای حقوق کارمندانی که در آن کار می‌کنند ، نبوده است .
کمیته امور کهنه سربازان قدیمی در جلسه رسیدگی به نوسازی فن‌آوری ، که در اول ماه جولای برای نظارت بر این پروژه تشکیل شد ، گفت که کنگره به او هشدار داده بود که حقوق کارمندان در قرارداد با شرکت Cerner گنجانده نخواهد شد ، اما او مورد تردید قرار گرفت .

نماینده سابق جیم بنکس ، R - ایندیانا ، رئیس subcommittee's گفت : " باور بر این که چنین بخش اصلی از حقوق دولت - - می‌تواند نادیده گرفته شود ، دشوار است ."







بانک‌ها گفتند که قبل از شروع هر کار واقعی ، قبل از این که واقعا ً کار واقعی شروع شود ، این پروژه شروع شد تا سوابق بهداشتی دو بخش عظیم سازگار شود .
" چطور چنین چیزی ممکن است ؟ او پرسید
بانک‌ها گفتند : " I'm آماده شنیدن زنگ خطر نیستند ، اما افزود که این برنامه باعث افزایش نگرانی‌ها در مورد این که آیا این برنامه عملی است ، افزایش‌یافته است.
بنکس می‌گوید : " هر چه بیشتر یاد بگیرم ، هر چه سریع‌تر شوم ، برخی فکر می‌کردند که ما فقط می‌توانیم سیستم Cerner را نصب کنیم. این ظاهرا ً کافی نیست ."
Windom گفت که انتظار می‌رود بازده زمانی توسعه یابد که پروژه برای پایین نگه داشتن هزینه‌های آینده ادامه خواهد داشت.
او گفت : " ما در این نقطه بازده بیشتری خواهیم داشت . "
تلاش‌های قبلی برای مش mesh سیستم‌های پرونده الکترونیک سلامت یا شکست‌خورده یا رها شده‌اند ، اخیرا ً در سال ۲۰۱۳ وقتی که وزیر دفاع ، لئون پانتا و اریک Shinseki ، وزیر دفاع بعد از چهار سال تلاش و هزینه حدود ۱ میلیارد دلار ، طرح ادغام را کنار گذاشتند .
در آخرین تلاش ، رابرت Wilkie در ماه مه یک قرارداد ۱۰ میلیارد دلاری به Cerner ، از کانزاس سیتی دریافت کرد تا یک سیستم پرونده الکترونیک سلامت یکپارچه را توسعه دهد. هزینه مربوطه در طول مدت قرارداد تخمین زده شد تا کل هزینه حدود ۱۶ میلیارد دلار برآورد شود .
نماینده مجلس سنا ، فیل رو ، R - تنسی ، رئیس کمیته کامل گفت که او به Wilkie که در ماه ژوئیه به عنوان VA در وظیفه بسیار پیچیده meshing VA و سوابق بهداشتی وزارت دفاع کرده بود ، هشدار داده بود .
" اگر ما این حق را به دست بیاوریم ، شما و من باید به برنامه حفاظت از شاهدان برویم . "
رو رو به Wilkie گفت : رو رو.
حتی اگر the و سیستم‌های DOD با موفقیت ادغام شوند ، " ما چه کاری در خارج از افراد حرفه‌ای انجام می‌دهیم ؟ رو گفت : " رو گفت .
رو اشاره کرد که در حدود ۳۵ درصد از سربازان قدیمی که در حال حاضر مراقبت‌های بهداشتی را دریافت کرده‌اند ، انتخاب کرده‌اند تا مراقبت‌های خصوصی را انتخاب کنند و انتظار می‌رود که این تعداد تحت قانون ماموریت VA امضا شود که در اوایل سال جاری توسط دونالد ترامپ به امضا رسیده بود تا مراقبت‌های اجتماعی را توسعه دهد.
دکتر لورا Kroupa ، افسر ارشد پزشکی دفتر مدرن‌سازی خدمات الکترونیک سلامت الکترونیک ، گفت : " این یک چالش است ، قطعا ً، ما روی آن کار می‌کنیم ."
جان شورت ، افسر ارشد یکپارچه‌سازی فن‌آوری در اداره تازه‌تاسیس تکنولوژی ، گفت که مشکلات در حال حاضر در سیاتل و Spokane ، اولین مکان‌هایی که by برای نصب سیستم‌های EHR جدید انتخاب شده‌اند ، پدیدار شده‌اند . شورت به کمیته فرعی گفت که تقریبا ً همه کامپیوترهای پنج ساله در سیاتل و Spokane باید جایگزین سیستم جدید شوند .
ریچارد Sisk را می‌توان در richard.sisk@military.com به دست آورد .







جمعه 7 تیر 1398
بؤلوملر :