صبح روز بعد پل به بیت را صدا زد
سال‌ها است که درباره میزان کند شدن دولت برای مدیریت مزایای سربازان قدیمی برای اعضای سابق خدمت یا همسرانشان که پیر یا معلول هستند , شکایت کرده‌ام .
انگار اداره امور سربازان قدیمی آن‌ها را فراموش کرده بود.
در برخی موارد , این اتفاق افتاد .
این آژانس چند هفته پیش اعلام کرد که در مورد ادعاهای " امانتداری " , که برخی به آن‌ها مربوط می‌شود , به دلیل اینکه به درستی در بوروکراسی اداره منتقل نشده‌اند , پردازش نمی‌شود .

این تاخیر می‌توانست کهنه سربازان و خانواده‌های آن‌ها هزاران دلار باشد . اگر یک سرباز قبل از اعتبار سنجی بمیرد , مزایایی که به تعویق افتاده‌اند , همیشه پرداخت نمی‌شوند . عمو سام از دیرکرد کارش سود می‌برد .








اسلوان گیبسون معاون وزیر در بیانیه‌ای در ۲۱ مارس گفت : " ما صادقانه از این سربازان قدیمی و بازماندگان آن‌ها برای این تاخیر تاسف‌بار عذرخواهی می‌کنیم . " " ما اقدام فوری برای تکمیل این پرونده‌ها انجام می‌دهیم , فرآیند انتصاب را آغاز می‌کنیم و اطمینان حاصل می‌کنیم که این خطاها دوباره اتفاق نمی‌افتند . "
تعریف " اقدام فوری " احتمالا ً با شما و من متفاوت است . va گفت که می‌تواند تا شش ماه یا بیشتر طول بکشد . چه چیز دیگری از یک آژانس با شهرت به عنوان یک لاک‌پشت داشت ?
دولت برای مدیریت منافع دولتی برای سربازان قدیمی که صلاحیت رسیدگی به پولشان را ندارند منصوب می‌کند . این امر معمولا ً با کهنه سربازان معلول و مسن و یا بیوه زنان و زنانی که برای تامین حقوق بازنشستگی به کار می‌روند , صورت می‌گیرد .
آن‌ها باید الزامات درآمد را برآورده کنند . زمانی که آن‌ها تصویب شوند , فرآیندی که ماه‌ها طول می‌کشد , پرداخت‌های ماهانه آن‌ها شروع می‌شود . اما در صورتی که یک مدیر پول مورد نیاز باشد , هیچ پرداخت عطف به گذشته دریافت نخواهند کرد .
پرسنل با این کهنه سرباز یا بیوه واجد شرایط برای ارزیابی شایستگی مصاحبه خواهند کرد . اگر مشخص شود که اعتماد مورد نیاز است , انتصاب فرد می‌تواند ماه‌ها بیشتر طول بکشد . در طی آن زمان , پرداخت‌های عطف به عطف که می‌تواند هزاران دلار باشد , همچنان نگه‌داشته می‌شود .
پرداخت این مبالغ هنگفت به کسی که قادر به مدیریت پول نیست , راحت نیست . بنابراین سربازان قدیمی باید پس‌انداز خود را کاهش دهند و یا به بستگان خود برای پرداخت صورتحساب خانه پرستاری تکیه کنند تا زمانی که این پول آزاد شود , اگرچه من شنیده‌ام که برخی از خانه‌ها با لطف و کرم اجازه می‌دهند تا این لایحه حداقل برای مدت کوتاهی سواری کند .
چند سال پیش , من در مورد یک زن روستایی که از آن عبور می‌کرد , نوشتم . او هشت ماه طول کشید تا به عنوان اعتماد به پدرش , یک کهنه سرباز جنگ جهانی دوم منصوب شود , و احتمالا ً اگر ناظر مداخله نمی‌کرد , طولانی‌تر می‌شد .
او با من تماس گرفت چون نگران رشد و مراقبت شخصی پدرش بود که در مورد مزایای عطف به گذشته حساب می‌کرد . او خوش‌شانس بود که قبل از مرگ پدرش منصوب شد .
همچنین در مورد مورد ناراحت‌کننده دیگری از کهنه سرباز جنگ جهانی دوم نوشتم که بعد از شش ماه منتظر ماندن در آسایشگاه جان سپرد . دولت بودجه‌ای که به سود گذشته بدهکار بود را حفظ کرد .
دختران بالغ او نمی‌توانند ادعا کنند زیرا وقتی یک سرباز می‌میرد , سوده‌ای حاصل تنها به همسر یا فرزندان وابسته یا برای مراسم تدفین و یا آخرین صورت‌حساب‌های پزشکی قابل پرداخت‌است .
نویسنده گفت که پس از دریافت پرسش‌هایی از افرادی مانند آنچه در مورد آن‌ها نوشتم , تاخیر در انتصابات را بررسی کرده‌است . این بررسی متوجه اشتباه‌ات پردازش در دفاتر منطقه‌ای و مراکز مدیریت بازنشستگی در سراسر کشور شده‌است .
va در بیانیه خود گفت : " در این موارد , یک یا چند دستورالعمل برای کنترل و انتقال حجم کار دنبال نشده است که منجر به تاخیر در انتصاب می‌شود . "







یکشنبه 23 تیر 1398
بؤلوملر :