Military.com | نوشته امی Bushatz
یک گزارش جدید نشان می‌دهد که هر چند محققان در مقایسه با چنین عواملی مانند زمان‌های انتظار ، توقف کوتاهی را متوقف کرده‌اند .
" به لحاظ ایمنی ، امکانات VA در بیشتر موارد به طور مشابه اجرا می‌شوند ، اما نه همه ، مطالعات را مقایسه می‌کنند و مرگ و میر را مقایسه می‌کنند . این گزارش می‌گوید : " نتایج مطالعات درباره عوارض و شاخص‌های ایمنی بیمار بیشتر پیچیده است و از نظر اثربخشی ، تسهیلات VA دارای کیفیت برتر یا برتر از تسهیلات non با توجه به پیشگیرانه ، توصیه ، و مراقبت از زندگی و نیز مدیریت داروها هستند ."

این گزارش که امروز توسط شرکت Rand منتشر شد به جای جمع‌آوری داده‌های جدید ، به ۶۹ مطالعه انجام‌شده بین سال‌های ۲۰۰۵ و ۲۰۱۵ در مورد کیفیت ، اثربخشی و در دسترس بودن خدمات VA در مقابل پزشکان غیر نظامی از طریق بیمه سلامت خصوصی ، بیمارستان غیر نظامی و بیمه مراقبت‌های پزشکی نگاه کرد .








پژوهشگران پس از آن نتایج این مطالعات را در تلاش برای نتیجه‌گیری درباره معیارهای کلی درمان کلی جمع کرده‌اند .
به دلیل فقدان اطلاعات در مطالعات مورد بررسی ، پژوهشگران نتوانستند در مورد زمان انتظار VA's نتیجه‌گیری کنند ، که گزارش " به موقع بودن " ، یا برابری ، کارایی مراقبت یا رسیدگی به بیمار را ایجاب می‌کند .
این گزارش می‌گوید : " مطالعه Rand نشان داد که اطلاعات کمی وجود دارد … تا به طور قابل‌اطمینان نتیجه‌گیری کنیم که سیستم VA در مقایسه با دیگران در این ابعاد چگونه است . "
در حالی که نتایج نشان داد که the اگر مراقبت بهتری نسبت به ارائه دهندگان بخش غیرمالی وجود نداشته باشد، " هیچ گرایش شدیدی را نمی‌توان در مورد عملکرد [ در دسترس بودن خدمات ] در the بهتر یا بدتر از سایر تنظیمات بهداشتی مشاهده کرد ."
با اینکه ممکن است خدمات به طور کلی از طریق VA در دسترس باشند ، سیستم تحت فشار ثابتی از سوی گروه‌های حامی و کنگره در طول زمان‌های انتظار طولانی برای سربازان قدیمی که می‌خواهند به آن‌ها دسترسی داشته باشند ، تحت فشار قرار گرفته‌است .
گزارشی که در ماه آوریل توسط دفتر پاسخگویی دولت منتشر شد نشان داد که سربازان کهنه‌کار سه تا هشت هفته منتظر جلسات پزشکی هستند . یک رسوایی ۲۰۱۴ نشان داد که the زمان انتظار انتصاب را نادرست اعلام کرده‌است .
محققین به این نکته اشاره کردند که مطالعات انجام‌شده در این مقاله ، VA را در مقایسه با عملکرد سیستم‌های مراقبت‌های بهداشتی مورد بررسی قرار داد - - نه برای هر گونه ایده‌آل خاص .
دکتر کورتنی Gidengil ، محققی که به نوشتن این گزارش کمک کرده‌است ، می‌گوید : " من فکر می‌کنم مهم است توجه کنیم که the را با سایر تنظیمات بهداشتی مقایسه می‌کنیم که کامل نیستند . "
Gidengil گفت که او امیدوار است که یافته‌ها برای بیماران و خانواده‌های آن‌ها دلگرم‌کننده باشند .
او گفت : " امیدوارم که به طور بالقوه در مورد کیفیت ، حداقل در مقایسه با سایر سیستم‌های مراقبت‌های بهداشتی ، اطمینان خاطر داشته باشد ."
مقامات اداره اعلام کردند که از نتایج راضی هستند .
ویکتوریا دیلن ، سخنگوی VA می‌گوید : " ما خوشحال هستیم که پس از بررسی ۶۹ تحقیق ، Rand فهمید که بخش مراقبت‌های بهداشتی به طور مطلوب مقایسه می‌شود … با مراقبت‌های بهداشتی که در خارج از VA انجام می‌شود ، یک طرف سوم قادر به تایید این مساله می‌باشد ."
این گزارش توسط کنگره در سال ۲۰۱۴ به عنوان بخشی از قانون انتخاب سربازان قدیمی سفارش داده شد .
امی Bushatz را می‌توان در amy.bushatz@military.com به دست آورد .
موضوعات مرتبط
وزارت امور کهنه سربازان کهنه‌کار VA
Copyright © ۲۰۱۹ Military.com . همه حقوق محفوظ است . این مطالب ممکن است منتشر ، پخش ، بازنویسی یا پخش نشده باشند .
VA ایمن‌تر و موثرتر از سیستم‌های دیگر است: Rand







جمعه 21 تیر 1398
بؤلوملر :