گرانت ماه
ما گاهی از داوطلبان وام خود سوال می‌کنیم که آیا می‌توانند از وام VA به عنوان یک سرمایه‌گذاری استفاده کنند . در حالی که پاسخ به این سوال بستگی به این دارد که شما یک سرمایه‌گذاری را در نظر بگیرید ، می‌توانم بگویم که چگونه از وام my به عنوان یک سرمایه‌گذاری استفاده کردم .
خانه چند خانواده
این وام را می‌توان برای خرید یک خانه ۴ واحدی به مدت زمانی که مالک آن است ، به کار برد . این خانه‌ها به عنوان خانه‌های چند خانوادگی شناخته می‌شوند و می‌توانند به خانه‌های خانواده ۲ ، ۳ یا ۴ خانه اشاره داشته باشند . این خانه‌ها به طور معمول واحدهایی را با هر عملکرد به عنوان یک آپارتمان مجزا از هم جدا می‌کنند .

در سال ۲۰۰۸ من از وام my برای خرید یک خانه ۳ خانواده در ماساچوست با ۲ واحد از ۳ واحد اجاره‌ای در هر واحد به مبلغ ۲۵۰۰ دلار در ماه استفاده کردم . من به واحد سوم و اصل ماهیانه خود یعنی مالیات ، مالیات ، و پرداخت بیمه به این بانک در حدود ۲، ۷۰۰ دلار رفتم .






با این ترتیب ، من توانستم یک خانه داشته باشم و تنها ۲۰۰ دلار ( ۲، ۷۰۰ دلار ) یک ماه به پرداخت ماهانه من پرداخت کنم . این موضوع به من این فرصت را داد که tenants را در حالی که در خانه‌ام زندگی می‌کردم ، اجاره کنم . من تا سال ۲۰۱۲ به جلو می‌روم و اکنون در یک خانه دیگر زندگی می‌کنم ، اما هنوز هم خانواده ۳ خانواده را دارم و آن را به طور کامل اجاره کرده و بیش از ۱۰۰۰ دلار در ماه در درآمد اجاره پس از حسابداری برای هزینه‌های ثابت خود اجاره کرده‌ام .
در زیر برخی از اصول اولیه آورده شده‌است که باید در نظر بگیرید . با این حال مهم است که توجه داشته باشید که مالک بودن یک موضوع کاملا ً متفاوت است و نه برای همه . هم چنین ، مانند بیشتر سرمایه‌گذاری‌ها و صاحب‌خانه بودن ، ریسک وجود دارد ، پس مهم است که تکلیف خود را انجام دهید .
مواردی که به خرید علاقه دارید را شناسایی کنید : اگر به ایجاد درآمد اجاره علاقمند هستید ، مهم است به مناطقی نگاه کنید که مقادیر پایین خانگی با مقادیر اجاره‌ای بالاتر دارند . هرچه هزینه خانه کم‌تر باشد مبلغ پرداختی ماهیانه تان کم‌تر می‌شود . هرچه the در بازار بیشتر باشد ، بیشتر that شما به پرداخت شما و پول شما کمک خواهند کرد .
به خانه‌های خود نگاه کنید : هر دلال معاملات ملکی می‌تواند شما را با برنامه ( ام اس آل ) براساس معیارهایی که شما به آن‌ها می‌گویید قرار دهد . همچنین یک دلال معاملات ملکی ، بازارهایی را می‌شناسد که با معیارهای شما هماهنگ هستند و می‌توانند شما را راهنمایی کنند که شروع به نگاه کردن کنند . شما به آن‌ها منطقه می‌گویید که به نگاه کردن به آن‌ها، محدوده قیمت و انواع خانه‌ها ( یک خانواده ، ۲ ، ۳ یا ۴ واحد خانواده ) علاقه‌مند هستید . سپس ، شروع به دریافت ایمیل با خانه‌هایی خواهید کرد که معیارهای شما را برآورده می‌کنند که اگر بخواهید برنامه‌ریزی را برنامه‌ریزی کنید .
هزینه‌های خود را بشناسید : مبلغی که به صورت ماهیانه پرداخت می‌کنید ، اصل ، بهره ، مالیات ، و بیمه چیزی است که باید روی آن تمرکز کنید . می‌توانید از ماشین‌حساب وام Captain's وام استفاده کنید و سناریوهای مختلف را برای مشاهده میزان پرداختی تان استفاده کنید . همچنین هزینه‌های دیگری از قبیل آب / فاضلاب وجود دارد که به طور معمول ۱۰۰ دلار در ماه اختصاص داده‌است . هم چنین هزینه‌هایی برای حفظ یک خانواده یا چند خانواده وجود دارد که باید در نظر بگیرید و به سن و شرایط ملک بستگی دارد .
اجاره و یا اجاره احتمالی خود را بشناسید : می‌توانید از دلال معاملات ملکی خود بپرسید که در بازاری که به آن نگاه می‌کنید ، درآمد متوسط به چه شکل است . برای مثال ، اگر میانگین اجاره در بازار ۱۰۰۰ دلار باشد ، و واحدها در خانه چند خانواده که به دنبال آن هستید به طور متوسط در بازار موجود است ، پس می‌توانید از آن برای تعیین آنچه که می‌توانید در صورت خالی کردن واحدها استفاده کنید ، استفاده کنید .
ملاحظات دیگر : اگر شما به این مسیر بروید ، مالکی خواهید بود که کاری کوچک و نیمه‌وقت است و نه برای همه . داشتن دانش اولیه در مورد متقاضیان بازرسی مناسب و دانستن قانون ایالتی راه طولانی را طی خواهد کرد . آیتم‌های اساسی برای غربالگری شامل انجام یک چک اعتباری و جمع‌آوری و فراخوانی مرجع هستند .






دوشنبه 24 تیر 1398
بؤلوملر :