" ای می "
زمانی که ملت به تعطیلی دولت می‌رسد , اعضای ارتش گاهی اوقات در میان کسانی هستند که احساس مضیقه می‌کنند .
چگونه تعطیلی ارتش و حقوق و مزایا یا پرداخت‌های بازنشستگان از اداره امور ایثارگران چگونه است ?
در تاریخ معاصر , خدمت نظامی آمریکا بدون پرداخت حقوق کار می‌کند .
هر چند وضعیت خاموش شدن کمی متفاوت است , راهنمایی ارایه‌شده توسط وزارت دفاع و va در هر نمونه مشابه است که بخش دفاع تحت‌تاثیر قرار می‌گیرد .
در طی تعطیلی دولت , رهنمود زیر صادر شد .

حقوق سربازان






هر چند که انتظار می‌رود نیروهای فعال و نیروهای ذخیره و سربازان ذخیره برای کار در طی تعطیلی نشان دهند , آن‌ها پرداخت نخواهند شد مگر اینکه مجلس قانون جداگانه‌ای را تصویب کند .
روزه‌ای نگهبانی و ذخیره که قرار بود در طول تعطیلی لغو شوند لغو شوند , در حالی که آن‌هایی که در حال تمرین بودند , احتمالاً به خانه فرستاده می‌شدند . به نگهبانان و سربازان ذخیره دستور داده شد تا واحدهای خود را برای اطلاعات بیشتر بررسی کنند .
پرداخت‌های بازنشسته و پرداخت‌های دولتی پاکستان
بازنشستگان ارتش هنوز بررسی منظم حقوق بازنشستگی خود را در صورت تعطیلی دولت ( بانک دولتی پاکستان ) دریافت می‌کردند .
به این دلیل است که این وجوه از یک حساب متفاوت پرداخت می‌شود که تحت‌تاثیر بودجه سالیانه لایحه بودجه سالیانه کنگره قرار نگرفته است .
سربازان در عملیات کشته شدند
در طی تعطیلی دولت موقت , اعضای خانواده داغ‌دیده در طی یک تعطیلی یا سفر با سرمایه نظامی به پایگاه نیروی هوایی دوور , دلاور , یا جای دیگر برای انتقال محترمانه یا مراسم خاکسپاری یا مراسم یادبود, به دریافت انعام پرداخت .
با این حال , پرداخت‌های بیمه عمر گروه در معرض خطر قرار نگرفت .
پرداخت حقوق و مزایا
مانند پرداخت حقوق , پرداختی از کارافتادگی و پرداخت صورتحساب ‌های آی و آی , هر دو از طریق قانون گذاری مختلف , نسبت به ریسک بالای تپه در حین تعطیلی دولت , تامین مالی شدند . به همین دلیل , این بررسی‌ها تحت‌تاثیر قرار نگرفت .
با این حال , در حین تعطیلی دولت , مقامات و مقامات هشدار دادند که اگر بسته شدن بسته شدن بیش از چند هفته تمدید شود , احتمال رفتن به بیش از یک میلیون سرباز قدیمی نامحتمل است .
حرکت‌های نظامی و سفر
خانواده‌های نظامی در حال آماده شدن برای تغییر دائمی ایستگاه ( pcs ) یا سربازانی که برای سفر موقت آماده می‌شوند , تا زمانی که پس از تعطیلی دولت, توقف کنند .
براساس این رهنمود , آن‌هایی که پیش از این عازم حرکت نظامی شده بودند , حرکت خود را کامل کردند . این راهنما گفت که آن‌هایی که در میانه این سفر بودند , به ایستگاه وظایفشان باز می‌گشتند .
مراقبت پزشکی بر پایه
در حالی که بیمارستان‌های نظامی و کلینیک‌های دندان‌پزشکی بنا شده بودند تا برای شرایط اضطراری , مراقبت‌های بالینی و مراقبت حاد باز بمانند , تمام انواع مراقبت - شامل روش‌های انتخابی و انتصابات مراقبت اولیه - تا زمانی که تعطیلی لغو شود لغو شد .
به خانواده‌ها دستور داده شده‌بود تا با درمانگاه یا بیمارستان تماس بگیرند تا اطلاعات بیشتری در مورد مراقبت‌های برنامه‌ریزی‌شده خود پیدا کنند .
مراقبت‌های پزشکی
راهنمایی اشاره کرد که بسته شدن بسته مراقبت‌های پزشکی بر پایه مراقبت‌های پزشکی را قطع نکرد .
مراقبت از کودک پایه
مراکز مراقبت از کودکان مستقر در پایگاه , بسته به اینکه " ضروری " هستند , بر روی یک مورد به صورت موردی باز بمانند . از کاربران خواسته شد تا برای جزئیات با مرکز توسعه کودک خود تماس بگیرند .
مدارس پایه
وزارت فعالیت آموزش دفاع در طی تعطیلی باز باقی ماند . به هر حال , تمام فعالیت‌های فوق‌برنامه مانند رویداده‌ای ورزشی لغو شدند .
مدارسی که توسط مناطق مدارس محلی اداره می‌شوند تحت‌تاثیر تعطیلی قرار نمی‌گیرند .






جمعه 28 تیر 1398
بؤلوملر :