رودخانه هارتفورد از کنار دن دون خوزه می‌گذشت
بریتانیا که سه ماه پیش از دانشگاه ایالتی کنتیکت فارغ‌التحصیل شده بود , کار خود را به پایان رساند .
در روز سه‌شنبه توسط اعضای هیات‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی, سربازان قدیمی محلی و ریچارد مک ویل سن مورد تقدیر قرار گرفت .
او در مراسمی که در آن دیپلم گرفته بود , گفت : " این درس خوبی برای همه ما در مورد پشت‌کار و وطن‌پرستی و در مورد قدرت شخصی است . "

پس از گذشت دو سال در نیروهای دریایی در ویتنام و سپس با اتخاذ تصمیم برای ساخت یک خانواده و یک شغل , زمان آن دو سال به طول انجامید . این کار تا آن زمان ادامه پیدا نکرد .






وی سه‌شنبه گفت : " شما هرگز خیلی پیر نیستید , هرگز دلیلی برای تلاش ندارید . " یکی از چیزهایی که در ارتش یاد می‌گیرید این است که شما می‌توانید کارهایی را انجام دهید که قرار نیست قادر به انجام آن باشید . "
چند تن از سربازان قدیمی که در تعطیلات کلاس‌ها را به دست می‌گیرند , می‌گویند که این داستان را اله‌ام بخش دیگر سربازان قدیمی می‌دانند , به ویژه آن‌هایی که آموزش آن‌ها زمانی که آن‌ها به خدمت هستند , کنار گذاشته شده‌است .
" من داستان خود را به چند نفر دیگر شب تعریف کردم . "
" کی " , که چند سال را در نیروی دریایی گذرانده است و یکی از اعضای گروه جانبازان آمریکایی ناتوان است , گفت که سربازان قدیمی بیشتری باید از مزایای برنامه پرداخت شهریه ایالت کنتیکت یا لایحه دولت فدرال استفاده کنند .
اگر می‌خواهید تمام‌وقت بروید , می‌توانید پاره‌وقت بروید . شما حتی یک مدرک نمی‌خواهید - می‌توانید چند کلاس بگیرید . "
جو بایدن , یک کهنه سرباز بریتانیایی در افغانستان و رئیس سازمان سربازان قدیمی دانش آموزان , گفت بسیاری از افرادی که در ارتش خدمت کرده‌اند , نمی‌دانند که دولت و دولت‌های فدرال چگونه به آن‌ها در آموزش عالی کمک خواهند کرد .
" امیدوارم هر سرباز قدیمی که مدرک داشته باشد از این کار استفاده کند . من این کار را کردم . "
او هنوز در نیمه راه سال اول بود که در ماه دسامبر ثبت‌نام کرد . رئیس‌جمهور جانسون در حال افزایش سطح سربازان در ویتنام بود . در طی دو سال آینده در ویتنام یک اردوگاه به اختصار راه‌اندازی شده‌است .
هنگامی که به آمریکا بازگشت , او کلاس‌ها را ازسر نگرفت . در عوض , او به نیروی کار رفت و در نهایت یک شغل موفق به عنوان مشاور پرسنل ساخت .
چند دهه بعد , او در دبیرستان ثبت‌نام کرد و یک کلاس نویسندگی غیر تخیلی انتخاب کرد که در آن تجربیات زمان جنگ نقش محوری داشتند . دانشجویان به نوشتن مقالاتی پرداختند که درباره سربازان قدیمی ویتنام مصاحبه می‌کردند .
پروفسور مری کالینز در مقدمه تالیف مقالات نوشت : " ما شانس خوبی برای داشتن یک سرباز جنگ ویتنام در کلاس خود داشتیم . " در بخش ویژه , کهنه سرباز کهنه‌کار , رون این لحظه را بررسی می‌کند که او تجربه ویتنام خود را با یک کهنه سرباز دیگر برای اولین بار پس از ترک خدمت به اشتراک می‌گذارد . "
او در حال حاضر به دنبال انتشار خاطرات در مورد ویتنام است . او یک معلم موسیقی است و استودیوی موسیقی خود را اداره می‌کند.
او گفت : " امید من این است که این یک نمونه برای دیگر سربازان قدیمی است - این بخشی از این است که خاطرات من از این کار بسیار دور است . " " ما هنوز شکل خوبی داریم , هنوز زندگی زیادی داریم . "
موضوعات مرتبط
آموزش موضوعات گروه‌های دریایی مزایای کهنه سرباز را افزایش می‌دهد
حق چاپ آقای هارتفورد . همه حقوق محفوظ است . این مطالب ممکن است انتشار , پخش , بازنویسی یا توزیع مجدد نباشند .



جمعه 28 تیر 1398
بؤلوملر :