فصل پانزدهم
" دیون "
دیون , jr . یک سرباز جنگی است که در حمایت از عملیات آزادی پایدار و عزم ذاتی مستقر شده‌است . او در حال حاضر به عنوان نیروی دریایی dod از نیروی دریایی ناوگان پشتیبانی می‌کند .

پس از آن , گوگل اعلام کرد که در حال راه‌اندازی ابزاری است که به اعضای سرویس انتقال اجازه می‌دهد تا " شغل کهنه سربازان قدیمی " را به همراه کد کار نظامی خود تایپ کنند . این خدمت سپس فهرستی از مشاغل غیرنظامی را که نیازمند مهارت‌های مشابه برای مشاغل نظامی هستند , بازگرداند .






یکی از مدیران این برنامه اظهار داشت که هدف قرار دادن این واقعیت است که " زبان مشترکی وجود ندارد که به استخدام کنندگان کمک می‌کند تا با نیاز به مهارت‌ها و رهبری خود در مشاغل غیر نظامی , با تجربه کهنه سرباز تطابق داشته باشند . "
وظیفه شرافتمندانه , اما هم چنین آدم مهمی است که حرفه مرا در نظر می‌گیرد . من به عنوان یک گروه پیاده به نیروهای نظامی ملحق شدم ( تخصص نظامی نظامی اصلی ) .
من همچنین بعنوان یک متخصص عملیات اطلاعاتی آموزش داده بودم و اولین نیروی دریایی بود که دوره جنگ الکترونیک ارتش را به اتمام رساند. من در توسعه عملیاتی بوده‌ام که از آن مهارت‌ها استفاده کردم . در حال حاضر , من به عنوان یک بخش دفاع غیرنظامی در حال انجام تحقیقات عملیات‌های اطلاعاتی برای نیروهای دریایی هستم . این مبارزه برای من یک چالش است . بنابراین الگوریتم ‌های گوگل , که متکی بر توصیف شغلی نظامی بدون هیچ زمینه‌ای در مورد فرد هستند , مطمئنا ً زمانی شیطان خواهند داشت .
اولین مساله , شکاف گسترده‌ای بین " مشاغل مرتبط " برای یک تخصص شغلی مشابه در دو سرویس است . برای مثال , برای عملیات عملیات روانی دریایی , خارج از شغل‌های مربوطه در منطقه من , پنج شغل به عنوان یک تحلیلگر اطلاعاتی ( ok , من می‌توانم ببینم ) و پنج تای دیگر به عنوان یک مفسر برای مدارس عمومی این منطقه هستند ( ویسکی تانگو ? ? ) .
با این حال , مشاغل برجسته حرفه‌ای برای عملیات روانی ارتش , همه مشاغل بازاریابی هستند که به نظر کارشناس , برای سربازان قدیمی که تجربه تحلیل فرهنگ‌های بیگانه و توسعه پیغام‌ها و اقدامات برای متقاعد کردن آن‌ها برای حمایت از اهداف را تجربه کرده‌اند , مناسب است .
مشکل , کیفیت شرح شغل نظامی و مهارت‌هایی است که هستی‌شناسی ابزار بر آن استوار است . بدون زمینه شغلی , تغییرپذیری شگفت‌انگیز فرد از بین می‌رود . اما این حداقل در مورد مساله با ابزار جستجوی کار است .
نیروی دریایی " پیاده‌نظام نیروی دریایی " که به مشاغل مربوطه نگاه می‌کند , تخصص حرفه‌ای پرسنل نیروی دریایی را بیشتر می‌خواند . هفت نفر از مشاغل رده‌بالا پست‌های گارد امنیتی بودند . اما این مساله با واقعیت این که خوب هم‌کار من چقدر خوب با هزینه‌های بالا , مطالبه و پاداش دادن به صنایع در طیف وسیعی از زمینه‌ها موفق است مطابقت ندارد .
با نگاه سریع به ارزش دوستانی که تغییر کرده بودند , یک مربی و مربی شایسته برای دانشگاه آلاباما ( جزر و مد ) پیدا کردم ! استخدام کارکنان برای شرکت‌های صنعتی صنعتی ; و کسی که در یکی از بنادر بین‌المللی در یکی از بنادر بین‌المللی در طی یک سال گذار به یکی از بنادر بین‌المللی تبدیل شد و اکنون یک کاپیتان بندری است . دو تفنگدار دریایی پس از استخدام اولین نیروی دریایی , ناظران در بزرگ‌ترین شرکت تقلیل دهنده این شرکت هستند , زیرا آن‌ها چیزی در خدمت خود دیده‌اند که بسیار ارزشمندتر از توصیف شغلی است .
برای اعضای خدمت گذار و کارفرمایان کشوری که به دنبال درک این هستند که خدمات نظامی شرافتمندانه چه می‌توانند به سازمان خود بیاورند , اولین حقیقت برای یادگیری این است که این مهارت‌ها , ده سنتی هستند . اخیرا ً اعضای گردان گردان






جمعه 28 تیر 1398
بؤلوملر :