ارتش کره‌شمالی در روز ۲۲ ژوئیه , در رابطه با بیانیه مشترک ترامپ و کیم در پایان نشست سنگاپور در ماه ژوئن, اظهار داشت که ایالات‌متحده و کره‌شمالی " متعهد به بازیابی بقایا / وزارت کشور هستند, از جمله بازگشت فوری آن‌هایی که قبلا ً شناسایی شده‌اند. مقامات دولتی گفته‌اند که شمال در سال‌های اخیر پیشنهاد داده‌است که شاید مجموعه‌ای از بقایای جنگ آمریکا باقی بماند . هزاران نفر دیگر از جنگ و اردوگاه‌های اسرای جنگی تشکیل شده‌اند .
ترامپ هفته آینده - نشست کیم در هانوی , عمدتا ً بر مسائل سلاح‌های هسته‌ای متمرکز است , و هیچ نشانه‌ای روشن وجود ندارد که دوباره با جنگ کره مقابله کند , گروه‌های نظامی نظامی امید خود را از آنچه که توسط پنتاگون برای ازسر گیری تلاش‌های بازیابی در کره‌شمالی متوقف شده‌است , به دست خواهند آورد .
در هانوی گفت : " ما بالاترین سطوح دولتی را داریم تا مطمئن شویم برنامه " در هانوی " است . داونز که در ژانویه گذشته در جنگ کره‌شمالی در کره‌شمالی از دست داده بود , در تابستان گذشته در هاوایی حضور پیدا کرد . او در مصاحبه‌ای در روز سه‌شنبه گفت که این مساله به نظر می‌رسد که این مساله از توجه مقامات ارشد دولتی کاهش‌یافته است .
شمال هنوز با مذاکرات رو به رو در مورد شرایطی موافقت کرده‌است که تحت آن پرسنل بازیابی وزارت دفاع مجاز به سفر به مکان‌های مشخص سربازان مفقود الاثر هستند . دلیل این بن‌بست مشخص نیست , اما امید به آغاز عملیات بازیافت را اوایل بهار کاهش داده‌است .
چاک و , سخنگوی اداره حسابداری وزارت دفاع / ام آی ام , روز چهارشنبه گفت : " ما خوشبین هستیم که عملیات بازیابی مشترک در تابستان امسال هنوز امکان پذیر است . "
پس از این که واشنگتن در میان نگرانی‌های رو به رشد در مورد برنامه سلاح‌های هسته‌ای کره‌شمالی به حالت تعلیق در آمد , سازمان امنیت ملی عملیات بازسازی مشترک در کره‌شمالی را بر عهده گرفت . پنتاگون برآورد می‌کند که حدود ۳۰۰ آمریکایی در کره‌شمالی گم شده‌اند .
ترامپ گاهی به دیدار سنگاپور به عنوان مدرکی دال بر یک پیشرفت با کره‌شمالی در مورد مساله طولانی بازگشت باقی مانده از جنگ کره اشاره می‌کند .
ترامپ روز سه‌شنبه در دفتر بیضی‌شکل گفت : " باقی می‌ماند . " او گفت که " برخی " مشخص شده‌اند , نه ذکر این که عدد فقط سه است . او افزود : " اعضای خانواده‌های آن‌ها دقیقا ً فهمیده‌اند که چه اتفاقی دارد می‌افتد و آن‌ها مراسمی را برگزار کرده‌اند که کاملا ً زیبا هستند . "
او ادامه داد که در طول مبارزات انتخاباتی خود , افرادی که از آن‌ها پرسیده شد , " آیا می ‌توان باقیمانده را از کره‌شمالی بازگرداند ? پس ما این کار را کردیم , گرچه اعداد تا اینجا نسبتا ً کوچک هستند .
اولین فردی که از این مواد در جعبه‌های کبریت شناسایی شد , استاد ارتش چارلز اچ . مک دانیل , میسوری , و ورنون , ایندیانا . ارتش دوم ویلیام اچ . جونز از شهرستان نش , کارولینای شمالی . و سومین , که ماه گذشته اعلام شد , ارتش " فرانک یولیوس " از نیکسون , نیوجرسی بود .
مامور گارد ساحلی متهم به توطئه تروریستی با هدف قرار دادن رسانه‌ها و قانون گذاران شد
گفته می‌شود که یک عکس از سلاح‌ها از سوی کریستوفر پل گرو , نگهبان ساحلی , ربوده شده‌است . عکس در twitter
گفته می‌شود که یک عکس از سلاح‌ها از سوی کریستوفر پل گرو , نگهبان ساحلی , ربوده شده‌است . عکس در twitter
۲۹ فوریه
با امید هاج و اس .
براساس اسناد ثبت‌شده در دادگاه ناحیه مریلند , یک ستوان گارد ساحلی که به مقر این سرویس در واشنگتن منصوب شده‌است , به اتهام حمل مواد مخدر و اسلحه دستگیر شده‌است و متهم به برنامه‌ریزی برای قتل غیرنظامیان بی‌گناه در مقیاسی است که به ندرت در این کشور دیده می‌شود . "
منبع سایت

سه شنبه 7 اسفند 1397
بؤلوملر :