۱۰ روز پیش از شولتز ، که مدیر اجرایی در سال ۲۰۱۷ کناره‌گیری کرد و به عنوان رئیس اجرایی در سال گذشته بازنشسته شد ، برنامه " ۶۰ دقیقه‌ای " CBS در ماه گذشته به برنامه " ۶۰ دقیقه‌ای " CBS گفت که او به عنوان یک نامزد مستقل برای ریاست‌جمهوری رقابت می‌کند . اما شولتز و بنیاد او سابقه مشارکت در مسائل قدیمی را دارند .
در سال ۲۰۱۴ ، او این کتاب را نوشت : " برای عشق کشور : " سربازان قدیمی ما می‌توانند به ما درباره شهروندی ، Heroism و فداکاری آموزش دهند ."
همچنین در همان سال شولتز گفت که ۳۰ میلیون دلار از طریق این بنیاد برای ایجاد آنچه که وی " سرایت تعهد و یک بیماری همه‌گیر " برای سربازان پس از ۱۱ سپتامبر از طریق تهیه و استخدام شغلی و استخدام را به ارمغان آورده‌است .
شولتز در بیانیه‌ای که در آخرین اعلام این کمک صادر شد ، گفت : " هدف ما در بنیاد خانواده شولتز ، حمایت از این مردان و زنانی است که پارچه ملت را به هنگام انتقال به زندگی مدنی فرسوده کرده‌اند ."
او گفت : " پیش از فرصت یک برد - برد محسوب می‌شود . این برنامه به اعضای خدمات داوطلب اجازه می‌دهد تا زمانی که به خانه برمی گردند ، به دانش ، استعداد و تجربه خود به رسمیت شناخته شوند و این کار کارفرمایان را به یکی از عمیق‌ترین استخرها استعداد نیروی کار مرتبط می‌کند ."
یکی از سخنگویان روز پنج شنبه گفت که مقامات این بنیاد فورا ً برای اظهار نظر در مورد آخرین کمک مالی در دسترس نبودند .
haynie که معاون دانشگاه ابتکارات استراتژیک و نوآوری در دانشگاه سیراکیوز است ، گفت : " با کار کردن در مراحل اولیه در فرآیند گذار ، " شما می‌توانید به طور چشمگیری این احتمال را کاهش دهید که این کهنه سرباز یا خانواده نظامی بعد از اینکه یونیفرم به تن می‌کنند ، در وضعیت بد به سر می‌برند ."
او گفت که آمار نشان می‌دهد که متوسط خانواده نظامی با حدود ۵، ۰۰۰ دلار پس‌انداز در حال گذار است . آنچه که به این معنی است این است که اگر شما یک اشتباه در زمینه آن اشتباه اقتصادی - - اقتصادی مرتکب شوید ، شما می‌توانید واقعا ً سریع و واقعا ً سریع خود را در دردسر پیدا کنید ."
haynie به مدت بیش از ۷ سال به عنوان رئیس یا عضو کمیته مشورتی آموزش استخدام سربازان قدیمی و عدم حضور در اداره کار خدمت کرد .
او گفت : " ما صحبت‌های زیادی در مورد تاثیر اعتبارات ، گواهی‌نامه‌ها ، گواهی‌ها داشتیم . بالاخره ما به انستیتو برگشتیم ، " چرا ما این کار رو انجام میدیم ؟ " "
براساس گزارش IVMF و بنیاد شولتز ، هدف از این برنامه تجهیز کنندگان با گواهی‌ها در زمینه‌هایی مثل مدیریت پروژه فن‌آوری اطلاعات ، منابع انسانی ، cybersecurity و سایر مسیرهای شغلی است و در نتیجه به بیش از ۱۱، ۰۰۰ تن از اعضای خدمات گذار و همسران در رسیدن به شغل کمک کرده‌است .
haynie گفت که در ابتدا ، " ما فکر می‌کردیم که یک هدف بلند پروازانه در حدود ۱۰۰۰ سال در سال خواهد بود " ، اما آن‌ها در حدود ۱۰۰۰ دلار در ماه ثبت‌نام کرده‌اند .
او گفت که با کمک ۷.۵ میلیون دلار کمک بلاعوض، حدود ۲۵، ۰۰۰ نفر از اعضای خدمات در حال گذار در سال جاری اسکان داده خواهند شد .
haynie گفت که محبوب‌ترین حوزه در برنامه صدور گواهی‌نامه IVMF این است که مشاور مدیریت برنامه ، یک موقعیت مدیریتی برای کمک به شرکت در تعریف تصمیمات کسب‌وکار و هماهنگی تیم‌های کارمندان برای رسیدن به اهداف .
او گفت : " ما دریافتیم که تفاوت بین داشتن گواهی [ صدور گواهی ] ، و نداشتن آن ، حدود ۱۵، ۰۰۰ دلار در حقوق است ."
haynie گفت : " همه این کارها رایگان است ، از جمله هزینه امتحان گواهی ، در برنامه IVMF ، ." گفت : " برنامه‌های ما بدون هیچ هزینه‌ای برای سربازان قدیمی ارائه می‌شوند ."
او به تجربه خود در کار با جرج دبلیو بوش اشاره کرد . موسسه بوش در حال آماده‌سازی سربازان قدیمی برای زندگی مدنی است.
منبع سایت

چهارشنبه 8 اسفند 1397
بؤلوملر :