تیم‌هایی از گارد ساحلی در ماموریت برای خلبانان بیشتر با دانشگاه هم‌کاری می‌کنند .
یک هواپیمای گارد ساحلی HC - ۱۳۰ Hercules از ایستگاه هوایی الیزابت سیتی ، کارولینای شمالی ، قبل از خروج از ایستگاه هوایی در ۸ ژانویه ۲۰۱۹ چک پیش از پرواز اجرا می‌کند . خدمه پرواز آموزشی را آغاز کردند که در طی آن اپراتورهای سیستم ماموریت با استفاده از دوربین airplane's ، رادار و تجهیزات حسی دیگر تمرین کردند . ( مقام دوم : کورین Zilnicki / گارد ساحلی ایالات‌متحده )
یک هواپیمای گارد ساحلی HC - ۱۳۰ Hercules از ایستگاه هوایی الیزابت سیتی ، کارولینای شمالی ، قبل از خروج از ایستگاه هوایی در ۸ ژانویه ۲۰۱۹ چک پیش از پرواز اجرا می‌کند . خدمه پرواز آموزشی را آغاز کردند که در طی آن اپراتورهای سیستم ماموریت با استفاده از دوربین airplane's ، رادار و تجهیزات حسی دیگر تمرین کردند . ( ۲nd Petty Class / گارد ساحلی ایالات‌متحده )
۱۷ فوریه - ۲۰۱۹
 " Virginian " ( Pilot |) توسط جف همپتون
شهر ELIZABETH ، N.C. - - دانشگاه ایالتی الیزابت سیتی ، که از نظر تاریخی دانشگاهی سیاه با تن‌ها چهار سال هوانوردی در کارولینای شمالی است ، می‌تواند به گارد ساحلی کمک کند تعداد خلبانان خود را افزایش دهد.
این دانشگاه در حدود یک مایل از یکی از بزرگ‌ترین پایگاه‌های گارد ساحلی در کشور قرار دارد که در آن ۳۶ خلبان هلی‌کوپتر و هواپیما را در ۲۰۰ تا ۳۰۰ ماموریت نجات در سال مستقر می‌کنند . حدود ۱۰۰۰ خلبان در گارد ساحلی وجود دارد .
گارد ساحلی و دانشکده قراردادهای امضا شده در گذشته را امضا کرده‌اند و قول داده‌اند که اعضای خدمات محلی در ECSU مانند graduations شرکت کنند و به طور منظم با افسر امور نظامی school's دیدار کنند .
دریادار کیت اسمیت ، فرمانده منطقه گارد ساحلی پنجم و Karrie دیکسون ، صدر اعظم ، روز پنج شنبه توافق‌نامه‌ای را برای ادامه روابط نزدیک با تاکید بر استخدام ، تبادل تخصص و مشارکت در برنامه هوانوردی به امضا رساندند .
اسمیت پس از مراسم امضای قرارداد گفت : " ما به خلبان‌ها نیاز داریم و این یک مسابقه عالی است .
اسمیت گفت : این فن‌آوری می‌تواند بخشی از شراکت باشد . ECSU در پاییز یک درجه چهار ساله خلبانی و نگهداری از هواپیماهای بدون خلبان آغاز خواهد کرد . براساس گزارش وب سایت service's ، گارد ساحلی قصد دارد سیستم‌های هواپیماهای بدون سرنشین خود را برای عملیات‌های امنیت ملی گسترش دهد .
ستوان فیلیپ وستون Dodson ، که اصالتا ً اهل جنوب میلز است، در سال ۲۰۱۲ از برنامه هوانوردی ECSU در سال ۲۰۱۲ با یک مجوز آزمایشی تجاری و خصوصی فارغ‌التحصیل شد . اکنون او خلبان هلیکوپتر در ایستگاه هوایی الیزابت سیتی است . او گفت که این آموزش در آغاز کارش به او کمک کرد .
Dodson گفت : " بدون شک ، شما پایه و اساس دارید . "
براساس آمار ، تقاضا بر روی خلبانان افزایش‌یافته است . به گفته Kip Wadlow ، سخنگوی گارد ساحلی ، پایگاه هوایی گارد ساحلی الیزابت در سال گذشته از ۲۰۷ ماموریت نجات یافت . این ایستگاه به طور متوسط در سه سال گذشته در حدود ۲۷۱ عملیات جستجو و نجات ۱۴۰ تن را نجات داده‌است . سه سال پیش از آن ، این ایستگاه به طور متوسط دارای ۱۶۶ پرواز بود که ۸۵ نفر را نجات داد .
گارد ساحلی یک بورس تحصیلی برای دانشجویان رشته مورد نیاز مانند ریاضی ، علوم و هوانوردی ارائه می‌دهد . تا کنون ، ۱۸ دانشجو از ECSU تحت این برنامه که دو سال آخر مدرسه ، کتاب ، مسکن و حقوق ماهانه را می‌پردازد ، فارغ‌التحصیل شده‌اند . به عنوان بخشی از قرارداد ، این دانشجو عضو گارد ساحلی می‌شود و از اردوگاه راه‌اندازی می‌شود و در فعالیت‌های نظامی شرکت می‌کند . وی بعدا ً در یک دوره خدمت وظیفه ۳ ساله شرکت کرد و به خدمت در آمد . حدود ۴۰ مدرسه سیاه از نظر تاریخی مشارکت دارند ، از جمله دانشگاه همپتون و دانشگاه ایالتی نورفولک .
دریادار پائول Zukunft ، فرمانده گارد ساحلی در یک وبلاگ گارد ساحلی گفت که یک سوم کلاس‌های آکادمی گارد ساحلی سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ اقلیت هستند که بالاترین سطح تاریخ آن است . او گفت که workforces و warrant workforces ۲۷ درصد اقلیت هستند .
چند مورد برای اولین بار در وب سایت‌های مربوط به گارد ساحلی و وب سایت‌های سیاه پوستان مورد اشاره قرار گرفتند . بابی Wilks اولین خلبان گارد ساحلی در سال ۱۹۵۷ بود . Jeanine Menze اولین خلبان گارد ساحلی زن در سال ۲۰۰۵ بود . La هولمز اولین خلبان زن سیاه‌پوست در سال ۲۰۱۰ شد .
منبع سایت

سه شنبه 7 اسفند 1397
بؤلوملر :