تحقیقات در مورد این حادثه ادامه دارد . به نظر می‌رسد که کار شام و شام در این منطقه فعال است . دونالد ترامپ ، رئیس‌جمهور ، خواهان خروج حدود ۲، ۰۰۰ سرباز آمریکایی از سوریه شده‌است .
مبارزان تحت حمایت U.S.- در عراق و سوریه به مبارزه با ستیزه جویان باقیمانده در عراق و شام در این کشورها ادامه می‌دهند . معاون رئیس‌جمهور "مایک Pence " ، پس از حمله سال گذشته در پنتاگون ، قول داد که آمریکا به شیوه‌ای عمل خواهد کرد که از ISIS در عراق جلوگیری خواهد کرد و گفت که آخرین مرگ " عزم ما را در زمانی که سربازان ما را به خانه بازگردانیم ، مسدود خواهد کرد ."
طبق گفته خانواده و خانواده ، Turnbull قرار بود پیش از انفجار week's ، چند روز به خانه باز گردند ، اما استقرار وی گسترش یافت .
سارا ویلیامز ، خواهر زنش ، به ABC۱۲ نیوز گفت که این خانواده خبر دادند که چند روز بعد he'd زخمی شده‌است .
آزادی آزاد است . همیشه همین را می‌گفت . او گفت : " ما می‌توانیم هزینه آن را تا ۲۴ ساعت قبل درک کنیم . ما فکر می‌کنیم که در یک نقطه .
جراحان در عراق ترکش را حذف کرده و یک شنت را در سر Turnbull's قرار دادند تا فشار روی مغزش را کاهش دهند . ارین Turnbull گفت که او دیدگاه خود را در چشم خود از دست داده بود . It's مشخص نیست که آیا او دیدگاه خود را بدست‌آورده است یا نه.
در یک پست که توسط دیگران در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد ، یک کشیش در کلیسای محل تولد جاناتان Turnbull's گفت که جراحات او شامل لگن شکسته و جمجمه شکسته نیز می‌شود .
برخی از اعضای خانواده گفته‌اند که قرار است استقرار او در سوریه آخرین بار باشد .
ویلیامز در Lansing ، Mich ، در Lansing ، Mich ، به WILX نیوز در Lansing گفت : " هدف اصلی ما این است که او را بر خاک آمریکا و فقط برای درمان خود به خانه برگردانیم .
سقوط هواپیمای بزرگ روسی در قطب شمال زمین را کشت و ۳ تن را کشت
در این عکس مورخ پنجم ماه مه سال ۲۰۱۶ ، یک بمب‌گذار Tu - ۲۲ روسی در طی تمرین برای رژه روز پیروزی در میدان سرخ در مسکو روسیه به پرواز در آمد . ( عکس از آسوشیتدپرس / ایوان Sekretarev ، بایگانی )
[۲۲ ژانویه ۲۰۱۹]
آسوشیتد پرس
مسکو - به گفته مسئولان ، انفجار یک هواپیمای دوربرد روسی در روز سه‌شنبه در قطب شمال به زمین نشست و سه تن از خدمه آن کشته شدند .
وزارت دفاع گفت که بمب‌گذار ۲۲ - ۲۲ M۳ روز سه‌شنبه در حالی که در برف در منطقه Murmansk در شمال مدار قطب شمال فرود آمد ، سقوط کرد . او گفت هواپیما به باند فرودگاه اصابت کرده و تاثیر آن را درهم شکسته‌است .
این وزارتخانه گفته‌است که دو تن از خدمه کشتی کشته شده‌اند در حالی که دو تن دیگر در بیمارستان بستری شده‌اند . به گفته مقامات پزشکی محلی ، یکی از آن‌ها بعدا ً در بیمارستان جان باخت .
این بمب‌گذار با توجه به بیانیه ministry's که توسط آژانس‌های خبری روسی حمل می‌شد ، سلاح‌های حامل سلاح را حمل می‌کرد .
بازرسان نظامی تحقیقات سقوط را آغاز کرده‌اند و شرکت Tupolev که بمب‌گذار را تولید کرده‌است گفته‌است که متخصصان آن به تحقیقات خواهند پیوست .
براساس گزارش خبرگزاری ریانووستی ، وادیم Lukashevich ، کارشناس هوانوردی ، بر این باور است که این سانحه به احتمال زیاد ناشی از طوفان عمودی بادی است که ناگهان هواپیما را قبل از فرود فرود آورد .
تی - ۲۲ M۳ یک هواپیمای twin است که در دهه ۱۹۸۰ میلادی ساخته شد . ارقام مهم در خدمت نیروی هوایی روسیه است که در طی مبارزات خود در سوریه از هواپیما استفاده کرده‌است .
حکم دادگاه عالی برای نخستین بار در ۹ سال
دادگاه عالی - ورود به دادگاه - ۱۸۰۰
در این عکس مورخ ۹ اکتبر سال ۲۰۱۸ ، دفتر پلیس از ورودی اصلی دادگاه عالی در واشنگتن محافظت می‌کند . ( عکس از آسوشیتدپرس / پابلو مارتینز Monsivais ) - - آسوشیتد پرس
[۲۲ ژانویه ۲۰۱۹]
خبرگزاری آسوشیتد پرس ( Mark شرمن )
واشنگتن - دادگاه عالی روز سه‌شنبه اعلام کرد که اولین پرونده حقوق‌بشری خود را در نه سال به تصویب خواهد رساند ، چالشی که برای ممنوعیت منع مشروبات الکلی در نیویورک برای حمل اسلحه دارای مجوز ، قفل و تخلیه بار خارج از محدوده شهر برگزار خواهد شد.
منبع سایت

سه شنبه 14 اسفند 1397
بؤلوملر :