ارتش همچنین به کنگره گفته‌است که تاخیر در تلاش‌های Navy's برای ارتقای قابلیت‌های sealift می‌تواند توانایی خود برای استقرار نیروها را در سال ۲۰۲۴ از بین ببرد .
کشتی‌های بزرگ sealift بسیاری از تجهیزات خارج از کشور را پیاده می‌کنند ، اما بسیاری از زمین‌های کشاورزی در بنادر و سواحل دشمن قرار دارند . نیروی دریایی کشتی‌های کافی برای آموزش یک حمله آبی‌خاکی به مقیاس کامل ندارد ، درست مانند آنچه که لازم است به حریف " نزدیک " نظیر چین یا روسیه برسد .
کهنه سربازان این شغل می‌گویند که دریانوردان ارتش یک حلقه حیاتی را فراهم می‌کنند و برای نیروهای زمینی و تجهیزات در ساحل تحت آتش در قایق‌های کوچک‌تر آموزش‌دیده اند . ارتش در زمان جنگ جهانی دوم جنگ جهانی دوم را در زمان جنگ جهانی دوم و تهاجم Inchon به جنگ کره انجام داد . دریانوردان این کشور نقش مهمی در طی عملیات طوفان صحرا در عراق ایفا کردند و همچنین خواستار پشتیبانی از ماموریت‌های بشردوستانه شدند .
موجودی آن امروزه شامل هشت نوع کلک ، از قایق‌های کوچک "مایک " ، فرود آمدن از جنگ ویتنام ، تا کشتی‌هایی با طول میدان فوتبال که قادر به حمل ۱۵ تانک M۱A۲ آبرامز هستند . سرویس همچنین یدک‌کش‌ها ، جرثقیل‌های شناور ، barges و سایر صنایع پشتیبان را اداره می‌کند .
در حال حاضر قایق‌های نجات برای فرود نیروهای کوچک در سواحل دشمن مورد نیاز است ، اما در حال حاضر قادر به حمل تانک‌های مدرن تری نیستند و در حال حاضر برای فرود آمدن در ساحل تحت آتش ، فرماندهی ارتش و مقاله تحقیقاتی دانشکده افسری که در سال ۲۰۱۵ یافت می‌شوند ، بسیار کند به نظر می‌رسد .
در نتیجه ، این سرویس باید تصمیم بگیرد که آیا نگهداری کند یا از شر قابلیت‌های فراهم‌شده توسط مایک قایق‌ها ، سرهنگ دوم فیلیپ اس . Raumberger ، نویسنده کتاب research ، به ستاره‌ها و نوارها می‌گوید .
از آنجا که قایق‌ها بزرگ‌تر هستند ، هزینه نگهداری آن‌ها در هر سال گران‌تر می‌شود و هزینه آن در سال ۲۰۰۴ به ۶۰۰، ۰۰۰ دلار می‌رسد . در سال ۲۰۱۷ ، ارتش یک قرارداد ۱ میلیارد دلاری برای ساخت ۳۶ کشتی فرود مدرن دریافت کرد .
درگیری‌های آینده
اگر قایق‌ها بتوانند پول پس‌انداز کنند و پول را در جای دیگری پس‌انداز کنند، اما این کار تنها راه رها کردن تانک‌ها در اطراف سواحل ممکن است بعدا ً به وجود آید .
سوال این است که : چقدر پول ، چقدر تلاش می‌کنید چیزی که ممکن است در آینده به آن نیاز داشته باشد، در مقابل چیزی که اکنون نیاز است ؟ Raumberger گفت : " Raumberger گفت .
اگر ارتش با کاهش پیشنهادی خود وارد عمل شود ، دریانوردان رزرو به عنوان رانندگان کامیون ، متخصصان اجرایی و یا logisticians تامین می‌شوند .
آیا واقعا ً موثر است که یک راننده قایق ۲۰ ساله را به چیز دیگری تبدیل کند ؟ مایکل دبلیو Carr ، ۶۳ ساله ، یکی از افسران بازنشسته حکم چهار نفری است که به عنوان "ملاح ذخیره ارتش " برای نیمی از حرفه نظامی ۳۰ ساله خدمت کرده‌است . برنامه Army's به نظر بد می‌رسد و منجر به عواقب ویرانگری خواهد شد ."
براساس بخشی از جلسه توجیهی که توسط افسران بخش تدارکات ۳۷۷th تهیه شده‌است مشخص نیست که چه اتفاقی برای قایق‌های ذخیره ذخیره خواهد افتاد ، اما برخی از آن‌ها ممکن است به جز وظیفه فعال تبدیل شوند . برخی دیگر نشانه‌های نظامی خود را از دست خواهند داد و برای مزایده به راه افتادند .
کار در یک وبلاگ در وب سایت دریایی gCaptain نوشت که برخی از ۱۸ قایق صنایع دستی service's ۳۵ پیاده ، workhorses ۱۷۴ - قادر به حمل صدها تن محموله و نیروی نظامی، می‌توانند فروخته شوند .
چشم‌انداز از دست دادن قایق‌ها یکی از عوامل ناخوشایند کار کار است که در شرکت حمل و نقل ۹۴۹th مستقر در بالتیمور خدمت کرده‌است .
کار در یک مصاحبه تلفنی گفت : " ترس من این است که ارتش آنچه را که داریم یا آنچه که از شر آن خلاص می‌شویم را درک کنیم . " من نگران ارتش هستم که به چیزی در جنوب شرقی آسیا یا آمریکای جنوبی ، جایی با سواحل دشمن یا بنادر توسعه‌نیافته واکنش نشان دهد ، و ما به این قابلیت نیاز داریم و ما باید آن را داشته باشیم ."
منبع سایت

پنجشنبه 15 فروردین 1398
بؤلوملر :