در همین حال ، گروه کردها نیز به متحد اصلی government's سوریه یعنی روسیه می‌رسد . احمد گفت که آن‌ها مسکو را برای مذاکرات احتمالی با دمشق آماده کرده‌اند . ۱۱ نقطه plan's شامل به رسمیت شناختن تمامیت ارضی Syria's و گنجاندن نیروهای تحت رهبری کرد در ارتش سوریه پس از یک توافقنامه سیاسی ایجاد یک دولت غیر متمرکز است . دولت سوریه گفته‌است که استقلال کردها را به رسمیت نمی‌شناسد .
احمد گفت : " ما به نکات اساسی نیاز داریم تا بتوانیم با آن‌ها معامله کنیم، هر چند هنوز مشخص نیست که آیا مذاکرات با دمشق برگزار خواهد شد یا خیر .
او گفت : " آنچه می‌بینیم این است که همه طرفین می‌خواهند همه چیز را همانطور که برای دوره پیش رو هستند حفظ کنند . "
او هشدار داد که گروه دولت اسلامی شکست نخورده است و می‌گوید که پس از خروج ایالات‌متحده ، سلول‌های مخفی می‌توانند " دوباره انرژی بگیرند " . شبه نظامیان تحت حمایت ایران نیز در شرق سوریه مستقر شده‌اند و در آنجا در کنار نیروهای سوریه می‌جنگند .
روز سه‌شنبه ، نیروهای تحت رهبری کرد در دولت اسلامی عراق و شام گفتند که شبه نظامیان در دو روستا یا حدود ۵ کیلومتر مربع ( ۲ مایل مربع ) شرق رودخانه فرات مخفی شده‌اند . سخنگوی مصطفی بالی گفت که مبارزان به رهبری کرد پیشرفت خود را کاهش داده‌اند ؛ چرا که هزاران غیر نظامی ، که بیشتر اعضای خانواده آن‌ها هستند ، هنوز در داخل گرفتار هستند .
کمیته نجات بین‌الملل روز سه‌شنبه گفت که بیش از ۱۰، ۰۰۰ نفر ، که بیشتر آن‌ها زن و کودک بودند ، از مناطق تحت کنترل خود در ISIS فرار کرده و به اردوگاه آوارگان در شمال رسیده بودند . وندی Taeuber ، مدیر منطقه منطقه‌ای ، گفت که افراد آواره که تازه آواره شده‌اند ، در وضعیت " ناامیدی " ، " گرسنه و dehydrated " بسر می‌برند . او گفت سازمان ملل تایید کرده‌است که حداقل ۱۲ کودک پس از رسیدن به اردوگاه یا در طی سفر خود کشته شده‌اند .
بررسی پرونده گوانتانامو در تاریخ ۱۱ سپتامبر به طور ناگهانی پایان یافت .
در این سه‌شنبه ، ۵ ژوئن سال ۲۰۱۸ ، که توسط مقامات نظامی آمریکا مورد بررسی قرار گرفت ، نیروهای نظامی در خارج از کمپ دلتا در مرکز بازداشت خلیج گوانتانامو در کوبا نگهبانی می‌دهند . ( عکس از آسوشیتدپرس / رامون Espinosa )
۳۰ ژانویه ۲۰۱۹
آسوشیتد پرس
پایگاه گوانتانامو BAY NAVAL ، کوبا - محاکمه پیش از محاکمه در تاریخ ۱۱ سپتامبر در پایگاه آمریکا در خلیج گوانتانامو ، کوبا ، به دلیل آنچه که یک مقام رسمی می‌گوید یک مساله پزشکی است که شامل قاضی نظامی می‌شود ، به پایان رسید .
رونالد Flesvig ، سخنگوی کمیسیون نظامی گوانتانامو ، گفت که قاضی ، سرهنگ کیت Parrella ، این پایگاه را ترک خواهد کرد . او جزئیات مساله پزشکی که به آنچه که به عنوان یک جلسه دادرسی یک هفته‌ای برنامه‌ریزی شده‌بود را فاش نکرد .
Parrella قرار بود روز چهارشنبه در پشت دره‌ای بسته جلسه داشته باشد تا شهادت یک مترجم سابق سازمان سیا در یک زندان مخفی را بگیرد که در آن حداقل دو نفر از این پنج متهم تحت آنچه که دولت آن را " افزایش " و برنامه بازداشت نامید ، دستگیر شده بودند . وکلای دفاع در روز سه‌شنبه استدلال کردند که جلسه دادرسی هنوز باز است .
حرکت judge's آخرین تاخیر بسیاری در روند مذاکرات طولانی در برابر خالد شیخ محمد بود که خود را طراح حملات تروریستی ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ و چهار متهم دیگر به تصویر کشیده‌است .
این پنج‌تن در ماه مه ۲۰۱۲ در برابر یک کمیسیون نظامی به اتهام وجود تروریسم و نزدیک به ۳، ۰۰۰ فقره قتل در نقض قوانین جنگ برای نقش‌های ادعایی آن‌ها به طرح‌ریزی و ارائه پشتیبانی لجستیکی به این توطئه محکوم شدند . آن‌ها در صورت مجرم شناخته شدن می‌توانند مجازات اعدام را به دست آورند .
تاریخ محاکمه تعیین نشده است . جلسه بعدی محاکمه پیش از محاکمه در ماه مارس در پایگاه کوبا برگزار خواهد شد .
منبع سایت

شنبه 10 فروردین 1398
بؤلوملر :