به گفته نیروی هوایی , دو سال پس از اولین حمله ویژه عملیات‌های ویژه تحت مدیریت ترامپ , هوانوردان , بخشی از اسکادران عملیات‌های ویژه گردان در آن زمان , در طی هفته گذشته برای اقدامات خود در حمایت از وظایف مختلف علیه عملیات‌های تروریستی تحت عملیات ذاتی عملیات از صلیب متمایز شدند . این جوایز اولین بار توسط مجله نیروی هوایی گزارش شدند .
اعضای خدمه در این مراسم حضور داشتند :
ای .
" جاستین جاستین " خلبان هواپیما
سی . ای .
tech . آدام آدام اسمیت , ارزیاب ارزیاب
tech . آقای ساموئل گریفیث , ارزیاب ارزیاب
پرسنل , کریستوفر جونز , استاد دانشگاه
به گفته نیروی هوایی , در حالی که جزئیات ماموریت دقیق آن‌ها در شب به دست آمده‌است , نیروی هوایی اعلام کرد که شرایط به چالش کشیده شده‌است .
این خدمه که موسوم به آتش کشیدن آتش بودند , در زمان ماموریت , در زمان ماموریت , یک کماندوی مک کی جی او را خلبانی کردند .
براساس خبر رسمی منتشر شده از سوی نیروی هوایی در مورد این ماموریت , آن‌ها برای انتقال نیروهای داوطلب به محیط خشن و سوخت‌گیری مجدد هواپیما تلاش کرده بودند .
براساس این خبر , خدمه حتی تلاش کردند که یک شلنگ سوخت‌گیری را تعمیر کنند تا علاوه بر پاسخ به یک عقاب سلطنتی سقوط کند .
به گفته براد وب وب , فرمانده فرماندهی عملیات ویژه نیروی هوایی , در طی مراسم حمل و نقل هوایی چند هواپیما در حین سقوط هواپیما و در حال بدتر شدن هوا , در طی مراسمی در می‌دانی در فلوریدا . " در مواجهه با برنامه‌های مداوم در حال تغییر , وجود سرسختی , انعطاف‌پذیری و تعیین سرنوشت تفاوتی ایجاد کرد. "
این خبر گفت که خدمه به سرعت کار کردند تا به " آماده شدن برای " نه خدمه سرویس تخلیه " و به طور همزمان به " بازیابی … مواد اطلاعاتی بحرانی " کمک کنند .
در حالی که مقامات نیروی هوایی شرایط را مشخص نکرده بودند , ماموریت هوانوردان با حمله یمن همزمان شد که یک سیل نیروی دریایی را ترک کرد و شش غیرنظامی کشته و شش سرباز دیگر زخمی شدند.
در شب یکشنبه , در حمله‌ای که یکی از اعضای تیم را کشته و سه تن دیگر زخمی و سه تن دیگر زخمی شدند , تیم seal نیروی دریایی در حال نبرد و کشته شدن مبارزان یک گروه وابسته به القاعده در یمن بود.
وب گفت : " این شش نیروی هوایی شایستگی بسیار زیادی را نشان می‌دهند که من فکر می‌کنم کماندوهای هوایی " . علی‌رغم تمام مشکلات و علی‌رغم تمام آشفتگی‌ها با ماموریت , آن‌ها می‌دانستند که راهی وجود دارد و آن‌ها می‌خواهند آن را پیدا کنند . "
محتوای مرتبط :
دو خلبان افغانی برای جنگ داعش از یکدیگر عبور کردند .
کنترل‌کننده مبارزه با نیروی هوایی برای دلاوری در افغانستان
خدمه جنگنده ac - تانک به منظور جلوگیری از حمله طالبان افتخار کردند
یک اپراتور جنگی ویژه , ویلیام " رایان " به نام " رایان " اونز , ایلینویز , در طی عملیات جمع‌آوری اطلاعات و جمع‌آوری اطلاعات کشته شد . اونز در نبرد مسلحانه در شهر روستایی دور از پرت کشته شد .
ماهیگیر آن در یک حمله هوایی نابود شد .
پنتاگون در آن زمان اعلام کرد که این حمله تحت نظارت باراک اوباما , رئیس‌جمهور سابق , برنامه‌ریزی شده‌بود , اما شخصا ً توسط رئیس‌جمهور دونالد ترامپ در اولین عملیات جنگی که به عنوان فرمانده جدید منصوب شد , مجاز بود .
وب گفت : " این چیزی است که من استاندارد کماندویی هوایی می‌نامم . " " زمانی که شرکای مشترک ما با ما کار می‌کنند , این چیزی است که آن‌ها باید انتظار داشته باشند و این چیزی است که آن‌ها دریافت می‌کنند. "
وی افزود : " آن‌ها عزم پست و صلاحیت افراطی دارند . آن‌ها سرسختی , استقامت و عزم دارند تا این کار را انجام دهند ; آن‌ها کماندوهای هوایی را دقیقا ً مانند این شش خواهند گرفت . "
منبع سایت

یکشنبه 11 فروردین 1398
بؤلوملر :