اسمیت گفت : " در تمام این توصیفات ( مایکل ) یک موضوع ثابت ظاهر می‌شود : او مرد خوبی بود . او بر زندگی کسانی که در کنار او کار می‌کردند و از طریق نمونه او بر تاریخ تاثیر می‌گذاشت ، تاثیر گذاشت و تا زمانی که این کشتی بادبان‌های کشتی را باز کند ، به تاریخ و اراده خود ادامه می‌دهد . این چیزی است که ما امروز به شما می‌دهیم : کشتی خوب مایکل Monsoor ."
ظرفیت تقریبی ۱۶، ۰۰۰ تنی مایکل Monsoor توسط جنرال Iron بث در بث در ایالت مین ساخته شد . این کشتی ۶۱۰ فوت طول دارد و یک تیر از ۸۷ پا و یک پیش‌نویس ناوبری ۲۷ فوتی دارد . این کشتی با دو ژنراتور توربین اصلی رولز رویس ، دو ژنراتور توربین کمکی ، دو ژنراتور القایی پیشرفته ۳۴.۶ مگاوات به سرعت ۳۰ - به علاوه گره کار می‌کند .
destroyers کلاس Zumwalt ، stealth ، اندازه ، قدرت و ظرفیت محاسبه را به حداکثر برسانند - یک ردیف از سیستم‌های سلاح و فن‌آوری‌های لبه برشی برای مبارزه با نیروها در هوا ، و زیر دریا و در زمین .
حداقل ۲۷ مرد در مراسم نماز یکشنبه در کلیسای جامع فیلیپین کشته شدند.
پس از انفجار دو بمب در روز یکشنبه ۲۷ ژانویه ، یک سرباز محل کلیسای جامع کاتولیک در جولو ، پایتخت استان سولو در جنوب فیلیپین را تماشا می‌کند . ( WESMINCOM نیروهای مسلح فیلیپین یا AP )
۲۷ ژانویه ۲۰۱۹
آسوشیتد پرس
JOLO ، فیلیپین ( AP ) - به گفته مسئولان ، دو بمب منفجر شده در یک کلیسای جامع کاتولیک در یک جزیره جنوبی فیلیپین که در آن ستیزه جویان مسلمان فعال هستند ، دست‌کم ۲۷ نفر را کشتند و ۷۷ تن دیگر را در طی مراسم نماز یکشنبه زخمی کردند .
شاهدان می‌گویند که اولین انفجار در کلیسای جامع در مرکز استان به کلیسا و برخی از آن‌ها که مجروح شده بودند را فرستاد تا از در اصلی بیرون بیایند . نیروهای ارتش و پلیس که در بیرون مستقر شده بودند به داخل هجوم بردند که بمب دوم حدود یک دقیقه بعد در نزدیکی ورودی اصلی منفجر شد و منجر به مرگ و زخمی شدن بیشتر شد. ارتش در حال بررسی گزارشی بود مبنی بر اینکه دستگاه انفجاری دوم ممکن است به یک موتورسیکلت پارک‌شده وصل شده باشد .
انفجار اولیه ، نیمکت‌های چوبی را در داخل سالن اصلی پخش کرد و شیشه‌های پنجره را منفجر کرد و بمب دوم بقایای انسانی و آوار را در یک میدان شهر که در کنار کلیسای جامع بانوی ما کوه کارمل قرار داشت ، پرتاب کرد . سیگنال‌های تلفن همراه در اولین ساعات پس از این حمله قطع شد . شاهدانی که با آسوشیتد پرس صحبت کردند ، از دادن نام خود امتناع کردند یا در صحنه وقوع انفجار مشغول بودند .
پانزده غیرنظامی و پنج سرباز نیز در بین کشته‌ها هستند . ۱۴ نیروی نظامی ، دو پلیس و ۶۵ غیرنظامی در بین زخمی‌ها هستند .
نیروهای مسلح در خودروهای زرهی جاده اصلی منتهی به کلیسا را مسدود کردند در حالی که وسائل نقلیه کشته‌ها و زخمی‌ها را به بیمارستان شهر منتقل کردند . برخی از تلفات توسط هوایی به نزدیکی شهر Zamboanga منتقل شدند .
Delfin Lorenzana ، وزیر دفاع ، در بیانیه‌ای اعلام کرد : " من به سربازان خود دستور داده‌ام تا سطح هشیاری خود را افزایش دهند و همه مکان‌های عبادت و مکان‌های عمومی را به طور همزمان ایمن کنند و تدابیر امنیتی فعال برای خنثی کردن طرح‌های خصمانه را آغاز کنند ."
وی افزود : " ما تا زمانی که هر قاتل به پیشگاه عدالت آورده شود و میله‌های زندان را پشت میله‌های زندان بگذارند ، به دنبال مجرمان بی‌رحم و بی‌رحم در پشت این جرائم ناجوانمردانه خواهیم بود . این قانون به آن‌ها رحم نخواهد کرد ، " دفتر رئیس‌جمهور رودریگو Duterte در مانیل گفت .
در این گزارش آمده‌است که " دشمنان دولت شجاعانه توانایی government's برای امنیت شهروندان در این منطقه را به چالش کشیده‌اند . نیروهای مسلح فیلیپین ( نیروهای مسلح فیلیپین ) به چالش کشیده خواهند شد و این مجرمان godless را شکست خواهند داد ."
جزیره جولو مدت زیادی با حضور ستیزه جویان ابو سیاف که در لیست سیاه قرار دارند و فیلیپین به دلیل سال‌ها بمب‌گذاری‌ها ، آدم‌ربایی و بریدن سر بریده شده‌است . یک اسقف کاتولیک ، بنیامین de ، در سال ۱۹۹۷ توسط ستیزه جویان مظنون خارج از کلیسا به ضرب گلوله کشته شد .
هیچ‌کس مسئولیت حمله اخیر را برعهده نگرفته است .
منبع سایت

پنجشنبه 15 فروردین 1398
بؤلوملر :