پیشنهاد Modest : گارد ساحلی را تحت نیروی دریایی انتقال دهید تا Coasties پرداخت شود .
خدمه گارد ساحلی و پرسنل امنیتی گارد ساحلی که به طور موقت از سانفرانسیسکو مستقر شده‌اند ، یک اسکورت برای ناوشکن یو اس کول، به عنوان ناوشکن نیروی دریایی به کشتی کشتی‌سازی جنگی Norfolk ، فراهم می‌کند . ( گارد ساحلی آمریکا / افسر Petty درجه سوم دیوید Weydert )
۲۵ ژانویه ۲۰۱۹
Military.com | با امید هاج Seck
به عنوان قانونی که برای گارد ساحلی برای دریافت حقوق در میان یک تعطیلی جزئی دولتی فراهم خواهد شد ، بیش از ۱۱، ۰۰۰ تن در دادخواست کاخ سفید امضا کرده‌اند که حرکت رادیکال ‌تری را برای دریافت حقوق مالی خود پیشنهاد داده‌اند : به طور موقت بخشی از بخش نیروی دریایی را به نیروی دریایی تبدیل می‌کند .
چه کسی چنین عقیده‌ای غیر متعارف را پیشنهاد خواهد کرد ؟ بجز " اسکیپ " بوون ، دهمین رئیس گارد ساحلی گارد ساحلی .
بوون در این دادخواست نوشت : " برای اولین بار در تاریخ nation's ، اعضای یکی از سرویس‌های مسلح ما در حال خدمت به این کشور در سراسر کره زمین ، از مناطق قطبی تا خلیج‌فارس هستند .
داستان‌های مرتبط :
فرمانده بازنشسته گارد ساحلی : واشنگتن در خدمت ما نیست.
Enlisted ارشد گارد ساحلی : ما از کنگره شرمسار می‌شویم .
هر چیزی که گارد ساحلی بدون a در این ماه انجام داد
۵۰، ۰۰۰ سرباز گارد ساحلی در ماه مه اعلام کردند که اگر تعطیلی ادامه دارد پول پرداخت می‌کند .
Cutter deploys به اقیانوس آرام غربی همان طور که گارد ساحلی Unpaid می‌ماند .
با توجه به تعطیلی که روز ۲۲ دسامبر آغاز شد ، گارد ساحلی که تحت اداره امنیت داخلی قرار دارد ، دیگر پولی برای پرداخت اعضای خود ندارد . اعضای گارد ساحلی Uniformed در ۱۵ ژانویه اولین چک حقوق خود را از دست دادند ؛ احتمالا ً در پایان ماه یک ثانیه را از دست خواهند داد .
در همین حال ، عملیات ادامه یافته‌است ؛ در روز ۲۰ ژانویه ، گارد ساحلی کاتر برای پشتیبانی از عملیات دفاع ملی به مدت شش ماه به منطقه اقیانوس آرام غربی رفت و اعضای خانواده را در خانه زمانی که چک بعدی چک خواهد رسید ، ترک کرد .
بوون در یک پست فیسبوک ، تاکید کرد که اقدام پیشنهادی موقتی بوده‌است . وی گفت که گارد ساحلی می‌تواند زمانی که تعطیلی دولت به پایان برسد ، نیروی دریایی را مسترد نماید .
بوون از صحبت با Military.com در مورد عریضه ، که در روز ۲۲ ژانویه ایجاد شد ، امتناع کرد ؛ اما یکی دیگر از افسران بازنشسته گارد ساحلی ، وینس Patton ، گفت که او از پیشنهاد حمایت می‌کند و معتقد است که این کار امکان پذیر است.
 "Patton " ، " ۸ MCPOCG " ، به "Military.com " گفت که وی و بوون با این ایده کنار آمده بودند .
Patton ، کارمند سابق of ، گفت : " در آنجا پیام‌های فیس بوک و افراد پرسیده شد : " چه می‌شد اگر ، من به قانون نگاه کردم ، ۱۴ .
ماده ۱۴ ، که برای ایجاد گارد ساحلی فراهم می‌کند ، شامل ماده‌ای است که گارد ساحلی را به عنوان یک خدمت در داخل DHS ، به جز زمانی که به عنوان یک سرویس در نیروی دریایی عمل می‌کند.
این اساسنامه می‌گوید : " پس از اعلام جنگ اگر کنگره به دستور اجرایی دستور دهد ، گارد ساحلی باید به عنوان یک سرویس در نیروی دریایی عمل کند و تا زمانی که به عنوان یک سرویس در نیروی دریایی عمل کند ، گارد ساحلی باید تحت دستورها وزیر نیروی دریایی عمل کند .
به بیان ساده ، قانون می‌تواند برای اجازه دادن به رئیس‌جمهور برای انتقال گارد ساحلی به نیروی دریایی در هر زمانی ، به هر دلیلی ، تفسیر شود . و از آنجا که نیروی دریایی ، که تحت نظارت وزارت دفاع قرار می‌گیرد ، هنوز پرداخت می‌شود ، این حرکت می‌تواند منجر به پایان دادن به بن‌بست بودجه شود .
منبع سایت

پنجشنبه 15 فروردین 1398
بؤلوملر :