اکنون سربازان نیروی دریایی و دیگر تفنگداران در آن استقرار آنچه را که با دیگر رهبران و رهبران ائتلاف می‌دیدند به اشتراک می‌گذارند . او افزود و تفنگداران در حال کسب تجربه‌ای ارزشمند هستند که می‌توانند در طول ماموریت‌های آینده اعمال کنند .
او گفت : " به طور مشخص تهدیدها در آنجا وجود دارد و به طور خاص , فعالیت در فرماندهی مرکزی یک فرصت مهم برای ارزیابی و مقابله با آن تهدیدات و پرواز در یک محیط … در جایی است که آن‌ها تجربه عملیاتی قابل‌توجهی دارند . "
مامور نیروی دریایی و آکادمی نیروی دریایی مجبور به استعفا شدند
او پس از فارغ‌التحصیلی از آکادمی نیروی دریایی , به یکی از اولین زنانی تبدیل شد که اجازه انتقال هنگام خدمت در ارتش را داشتند . ( خنده )
۲۹ فوریه
پایتخت , آنا , md . توسط دانیل کوپر ,
او پس از فارغ‌التحصیلی از آکادمی نیروی دریایی , به یکی از اولین زنانی تبدیل شد که اجازه انتقال هنگام خدمت در ارتش را داشتند .
او بیش از دو سال بعد , با نیروی دریایی مبارزه می‌کند تا سوابق سو رفتار جنسی خود را پاک کند . او معتقد است که قرار است تغییر جنسیت داده شود .
در یک صفحه فیس بوک که روز شنبه منتشر شد , او شرایط اطراف تخلیه خود را توضیح می‌دهد و درخواست کمک می‌کند تا پولی که اکنون بدهکار است پس از فارغ‌التحصیلی از آکادمی نیروی دریایی , تعهد خود را تکمیل کند .
در ماه اکتبر , پس از گذراندن زمان در برزخ , به وی اجازه انتقال داده شد . او قصد داشت به عنوان خلبان آموزش دهد , اما در حالی که منتظر راهنمایی بیشتر وزارت دفاع بود , در نقش اجرایی آکادمی نیروی دریایی کار می‌کرد .
در همان سال , وزارت دفاع تحت رئیس‌جمهور سابق باراک اوباما سیاست جدیدی را مطرح کرد که به اعضای خدمات تغییر جنسیت داده تغییر جنسیت داده بود . رئیس‌جمهور " دونالد ترامپ " این حمایت‌ها را برای اولین بار ممنوع کرد . وزارت دفاع بعدها این ممنوعیت را اصلاح کرد تا محدودیت‌های قابل‌توجهی را برای افرادی که می‌خواهند به آن‌ها خدمت کنند , ایجاد کند .
براساس سیاست به روز شده, افرادی که می‌خواهند در ارتش خدمت کنند می‌توانند تا زمانی که تمایل به تغییر جنسیت خود نداشته باشند , می‌توانند این کار را انجام دهند . دادگاه عالی در ماه گذشته این ممنوعیت را تایید کرد در حالی که پرونده‌های قضایی در دادگاه‌ها حرکت می‌کنند , اما هنوز یک دستور وجود دارد که مانع اجرای آن شود .
از ژانویه تا سپتامبر تا سپتامبر به عنوان افسر فرمان و فرمان بر روی یو اس اس و ین ستون کار می‌کرد . چرچیل . در ماه ژوئن , یک افسر فرمانده او را به یک جلسه احضار کرد و به او گفت که باید ظرف یک ساعت از کشتی دور شود .
پس از آنکه افسر دیگری او را به جستجو متهم کرد , او مجبور شد استعفا دهد . او اتهام را رد کرد .
او نوشت : " من به اشتباه متهم به پیدا کردن افسری بودم که قبلا ً تصور می‌کردم متحد بوده‌است . "
او نوشته‌است که اداره تحقیقات جنایی دریایی تحقیقات را آغاز کرده‌است که هیچ مدرکی دال بر سو رفتار پیدا نکرده و هیچ اقدام دیگری را توصیه نکرده است. در طول تحقیقات او به موقعیت اداری در نهر کوچکی در ویرجینیا تعلق داشت .
او گفت که افسر فرمانده او یک جلسه دادرسی کیفری غیر قضایی را برگزار کرد که یک جلسه اداری بود که به فرماندهان اجازه می‌دهد تا بدون یک دادگاه نظامی به نیروهای نظامی نظم بدهند و او را مقصر بدانند .
یک مقام ارشد پلیس سریعا ً به سوالات تحقیق پاسخ نداد .
یک افسر ارشد توصیه کرد که او را از نیروی دریایی مرخص کند.
منبع سایت

جمعه 3 خرداد 1398
بؤلوملر :