این دو نفر قادر بودند که یک لحظه حرفه‌ای و شخصی خود را به اشتراک بگذارند .
پدرش بازرسی پرسنلی خود را انجام داد تا اطمینان حاصل کند که او به درستی با چترنجات پریده‌است .
هر دوی آن‌ها سوار بر یک هواپیمای " c - ۳ " شدند و این دو به منطقه سقوط سیسیل رفتند . برای مایکل جکسون , که بعد از پسرش از هواپیما خارج شد , پرش هیدرولیکی او بود .
این مهم‌ترین تجربه شغلی ارتش من بود که بتوانم با پسرم به اشتراک بگذارم . هرگز فراموش نخواهم کرد . "
ویلیام مک کین افکار مشابهی را بیان کرد .
ویلیام کینگ گفت : " او درست پشت سر من آمد , توضیح داد ( چیزها و ) که مرا تماشا می‌کردند که از هواپیما بیرون بروم , تجربه‌ای بسیار فروتنانه بود . "
مایکل هارت بلافاصله پس از پرش به او پیام متنی را برای همسرش فرستاد .
" من نمی‌توانستم به دو مرد مورد علاقه‌ام در زندگی افتخار کنم . من هرگز فکر نمی‌کردم که سال‌ها پیش پسرم در حال خدمت در کنار پدرش باشد . "
هر دو گروه به واحدهای مختلف تقسیم می‌شوند .
ویلیام , عضو سابق گروه توپخانه , هنگ توپخانه فیلد , واحد سابق پدرش است .
او گفت : " من همه را در آنجا می‌شناسم , اما سعی می‌کنم فاصله خود را از باتری خود حفظ کنم تا هیچ تاثیر ناروا در آن وجود نداشته باشد. "
مایکل , استوار , استوار در اداره هوایی بخش است که هواپیماهای نیروی هوایی را برای عملیات لشکر دوم هوابرد هماهنگ می‌کند .
وقتی پسرش به او گفت که می‌خواهد به ارتش ملحق شود گفت که اگر پسرش به آن نیاز داشته باشد , او آنجا خواهد بود .
ویلیام می‌گوید : " من می‌خواهم اول پدرش باشم , نه او ( استوار ) , اما می‌توانم به او راهنمایی کنم که چطور موفق شود . "
شهر دادگاه عالی افتخارات سیاه جنگ جهانی دوم را دهه‌ها پس از کتک زدن وحشیانه نشان داد
نشانگر تاریخی این گونه
زمینه و هدف : هدف از این مطالعه تعیین میزان بروز عفونت در بیماران مبتلا به هپاتیت b می‌باشد . بخش پایینی نشانگر به خط بریل نوشته شده‌است . ( عکس از کریستینا مایرز / آسوشیتدپرس )
۲۹ فوریه
آسوشییتدپرس گزارش شده‌است . میرز
در شهر کارولینای جنوبی , شهر کارولینای جنوبی خاطره یک کهنه سرباز جنگ جهانی دوم را گرامی می‌دارد که در دستان یک رئیس پلیس سفید او را به طور دائم کور کرده‌است و به پیشروی رئیس‌جمهور هری ترومن در جهت ادغام ارتش اسرائیل کمک کرده‌است .
مهمانان و اعضای برجسته خانواده اسحاق نیوتن , روز شنبه برای مراسم خصوصی برای پرده‌برداری از " کور کننده " نشانگر تاریخی اسحاق " که در محل ایستگاه پلیس قدیمی واقع در محل وقوع ضرب و شتم واقع شده‌است , گرد هم آمدند .
در میان جمعی از مهمانان گرد هم آمده بودند . جی . و دیگر مقامات در میان اعضای خانواده نشسته بودند و در مورد تاثیر ماندگار برخورد فجیع با یک افسر چند دهه پیش در شهر و اعضای خانواده‌اش شنیده بودند .
ساعاتی پس از اینکه در ماه فوریه شرافتمندانه از ارتش اخراج شدند , از یک اتوبوس تازی که توسط رئیس پلیس سفید اداره می‌شد , کنده شد . وود در لباس رسمی به تن داشت . افسران پلیس به خاطر رفتار مستانه و مستانه دستگیر و دستگیر شده‌اند . این حمله توجه naacp را برانگیخت که نمایندگانش با ترومن در مورد درمان سربازان آمریکایی - آمریکایی که پس از جنگ به خانه باز می‌گشتند , دیدار کردند .
منبع سایت

شنبه 14 اردیبهشت 1398
بؤلوملر :