بازرس اصلی ، دنیل Mosqueda ، هیچ توضیحی برای آزمایش ادرار ارائه نکرد .
او به تایمز گفت : " نحوه انجام تحقیقات بیشتر اتفاق می‌افتد . "
وودساید گفت پس از اینکه شواهد از بین رفتند ، در مارس ۲۰۱۷ با Garrison در مورد تحقیقات در یک حزب بازنشستگی colonel's روبرو شد . او گفت که Garrison به او گفت که " هیچ جنایت واقعی در اینجا وجود ندارد " و اینکه " هزاران دلار " در تست ادرار که wouldn't اطلاعات قابل‌استفاده تولید می‌کند ، نامناسب بوده‌است .
متخصصان پزشکی قانونی به تایمز گفتند که بسته به شرایط نمونه ، تجزیه و تحلیل دی‌ان‌ای در ادرار می‌تواند رابطه جنسی perpetrator's را تعیین کرده و شاید او را از طریق آزمایش مقایسه شناسایی کند . آن‌ها گفتند که به طور معمول ، قیمت آن حدود ۱۰۰۰ دلار به ۱۳۰۰ دلار خواهد بود .
کارشناسان نظامی و جنایی از این تصمیم سوال کردند که بدون انجام تجزیه و تحلیل دی‌ان‌ای ، شواهد را از بین ببرند . استاد دانشکده حقوق جنوب غربی VanLandingham ، که به عنوان دادستان و وکیل‌مدافع جنایی در دوران فعالیت نیروی هوایی آمریکا خدمت می‌کرد ، گفت که اگر مدرکی برای ممانعت از تحقیقات و یا حفاظت از کسی نابود شود ، ممکن است پرونده‌ای برای جلوگیری از عدالت ایجاد شود .
او گفت : " باید به آن نگاه کرد . "
در حدود یک سال پس از حادثه " ناوین رامگولام " به درجه سرهنگی ارتقا یافت و اکنون فرمانده the گروه حمله در بخش ریورساید است و بیش از ۹۰۰ نفر را تحت نظارت قرار می‌دهد و استقرار هواپیماهای drone - ۹ A نظامی .
سخنگوی گارد از گفتن چیزی که باعث تعلیق اخیر فرمانده ۱۴۴th ، سرهنگ ویکتور sikora شد ، خودداری کرد . مدت کوتاهی پس از تعلیق ، sikora جلسه‌ای برای خلبان‌ها و پرسنل پشتیبانی در پایگاه فرزنو را اعلام کرد . او به این تجمع گفت که به دلیل میزان تحقیقات " رهبری نگهبان با آن سر و کار دارد " و طبق گزارش جلسه که تایمز مورد بررسی قرار گرفت ، او به حالت تعلیق در آمده‌است . توضیح نداد .
sikora به درخواست‌ها برای اظهار نظر در مورد تعلیق واکنش نشان نداد .
در بین شکایات دیگر تحت تحقیق توسط بازرس کل ، یکی از آن‌ها توسط سرهنگ دوم سث Nehring در مدت کوتاهی قبل از کشته شدن او در یک سانحه در یک ماموریت آموزشی در اوکراین ثبت شده‌است . جزئیات شکایت وی در دسترس نیست . بازرس the general's ، سرهنگ Shawna Pavey ، به درخواست‌های مصاحبه پاسخ نداد .
دیو Bakos ، یک ژنرال بازنشسته که به مدت ۳۲ سال در گارد خدمت کرده و برای عراق و افغانستان مستقر شده بود ، گفت که Garrison باید خواستار تحقیقات کامل‌تری از ابتدا شود . Bakos گفت که Morale در the آسیب‌دیده است .
او گفت : " در آنجا افراد زیادی وجود دارند که به تغییر در بالا نیاز دارند .
تجلیل از شرکت پلیس نظامی برای خدمت در افغانستان
در روز چهارشنبه , دسامبر سال ۲۰۱۸ , در روز چهارشنبه , دسامبر ۲۰۱۸ , در یک جلسه مشترک از قانون گذاری داکوتای شمالی در روز چهارشنبه , دسامبر ۲۰۱۸ در بیسمارک , N.D. ( تام Stromme / بیسمارک Tribune از طریق آسوشییتدپرس ) سخنرانی بودجه خود را ارائه می‌دهد .
۱۱ فوریه - ۲۰۱۹
آسوشیتد پرس
FARGO ، N.D. - فرماندار داکوتای شمالی ، داگ Burgum و رهبران گارد ملی سربازان را از غرب میانه که در حدود یک سال خدمت در افغانستان گذرانده بودند مفتخر کردند .
مراسم ویژه‌ای بعد از ظهر روز یکشنبه در مرکز رزرو نیروهای مسلح در فارگو برای حدود ۳۰ عضو گروه ملی نیروی نظامی داکوتای شمالی برگزار شد . این سربازان از ۲۰ جامعه در داکوتای شمالی ، داکوتای جنوبی و مینسوتا هستند .
Burgum گفت که تشخیص و تشکر از خانواده‌های سربازانی که این همه وقت را گذرانده اند ، حائز اهمیت است . گروهبان اول تایسون Mattson گفت که همسرش این خانواده را در حالی که مشغول خدمت بود ، با هم نگه داشت .
این واحد جزئیات خدمات حفاظتی و حمل و نقل ایمن را در حالی که به ناتو محول شده بود در ماه دسامبر تامین کرد .
منبع سایت

پنجشنبه 12 اردیبهشت 1398
بؤلوملر :