کشورهای مشترک‌المنافع بسیاری از مزایای کهنه سربازان را تامین می‌کنند . این صفحه مزایای آن را توضیح می‌دهد .
خانه‌های قدیمی پنسیلوانیا
پنسیلوانیا شش خانه قدیمی در این شهر را اداره می‌کند . ساکنان پنسیلوانیا و همسرانشان ممکن است واجد شرایط پذیرش باشند .
پرداخت‌های ماهانه براساس توانایی ساکنین برای پرداخت هستند .
منافع مالی کهنه‌کار پنسیلوانیا
مالیات بر درآمد
پرداخت عوارض گمرکی معاف از مالیات است .
حقوق بازنشستگی نظامی بدون مالیات است .
برنامه کمک‌های امدادی خانواده نظامی
کمک‌های مالی اضطراری برای اعضای واجد شرایط و اعضای خانواده واجد شرایط آن‌ها , و باید در نتیجه شرایط خارج از کنترل , نیاز مالی مستقیم و فوری داشته باشند . حداکثر میزان کمک بلاعوض است .
کمک موقت سربازان قدیمی
پنسیلوانیا ممکن است کمک‌های مالی موقت به سربازان قدیمی و همسران باقیمانده آن‌ها برای ضروریات زندگی ( غذا , پناه‌گاه , سوخت و لباس ) فراهم کند .
دریافت کنندگان باید نیاز فوری و فوری به کمک‌های موقت را نشان دهند تا بتوانند خود و خانواده‌های خود را با سرپناه و نیازهای زندگی تامین کنند .
کمک نمی‌تواند بیش از ۱۲ دلار در یک دوره ۱۲ ماهه باشد .
معافیت مالیاتی املاک
هر گونه سرباز قدیمی مقیم پنسیلوانیا با یک درصد ناتوانی و ناتوانی در زمان جنگ ممکن است از مالیات دارایی در خانه خود معاف باشد . محدودیت‌های درآمدی نیز وجود دارد , اما ممکن است همسران باقیمانده نیز واجد شرایط باشند .
حقوق بازنشستگی سربازان قدیمی
حقوق بازنشستگی 1 / 5 دلار در ماه برای سربازان قدیمی اخراج شده که از آسیب یا بیماری ناشی از خدمت رنج می‌برند که منجر به نابینایی یا کاهش شدید بینایی می‌شود .
بازنشستگی سربازان قدیمی
حقوق بازنشستگی برای سربازان قدیمی که از آسیب یا بیماری ناشی از خدمت رنج می‌برند یا بیماری که منجر به از دست دادن و یا از دست دادن استفاده از دو یا چند اندام ( دست‌ها / دست‌ها یا پاها / پاها ) شده‌است .

پاداش آموزشی سربازان قدیمی پنسیلوانیا




کودکان آن‌هایی که در خدمات جان خود را از دست داده‌اند یا برای همیشه و کاملا ً معلول هستند , در نتیجه خدمت سربازی , واجد شرایط برای هر ترم در نیم سال است . کودکان باید بین دو سال و نیم سال باشند .
استخدام کهنه سرباز پنسیلوانیا
اولویت سربازان قدیمی برای مشاغل دولتی
سربازان قدیمی که پس از پایان ماه اوت در مراسم انجام‌وظیفه فعال خدمت کرده بودند , همسران جانبازان , همسران جانبازان ناتوان و همسران بازمانده جانبازان ناتوان می‌توانند امتیازات بیشتری را در نمرات امتحانی خود به دست آورند .
بازنشستگی دولتی
به افتخار سربازان قدیمی که حداقل سه سال توسط کشورهای مشترک‌المنافع استخدام شده‌بودند , ممکن است واجد شرایط خرید اعتبار بازنشستگی برای زمان فعال نظامی باشند .
تفریح کهنه سرباز پنسیلوانیا
شکار / صید ماهی برای معلولان معلولان
سربازان قدیمی جنگ در زمان جنگ , ممکن است واجد شرایط مجوز شکار / صید آزاد / ماهیگیری باشند . سربازان قدیمی با ناتوانی درصدی می‌توانند مجوز فی را کاهش دهند . می‌تواند در خزانه‌دار کانتی شما ساخته شود .
شکار و ماهیگیری فعال
ساکنان خانه می‌توانند مجوز ماهیگیری رایگان دریافت کنند و مجوز شکار فی را کاهش دهند .
ساکنان غیر ساکن در پنسیلوانیا می‌توانند مجوز ماهیگیری برای نرخ مقیم دریافت کنند .
بیشتر در مورد دیگر اداره امور مالی پنسیلوانیا یاد بگیرید .
در صدر فواید خود باشید
منافع نظامی همیشه در حال تغییر هستند - - همه چیز را از پرداخت به بخش مراقبت‌های بهداشتی با امضای یک عضویت مجانی منع کنید , که تمام مزایا را مستقیما ً به صندوق پستی تان ارسال می‌کند , همچنین به شما دسترسی به چارت‌های پرداخت به روز و بیشتر را می‌دهد .











دوشنبه 3 تیر 1398
بؤلوملر :