دموکرات‌های عضو کنگره و گروه‌های سربازان قدیمی ، آخرین اتهام از cronyism سیاسی در وزارت امور سربازان قدیمی را مبنی بر اینکه رئیس‌جمهور دونالد ترامپ در مورد مسائل مربوط به سربازان قدیمی و کمک کنندگان کمپین خود ، متوقف می‌کند ، توقیف کردند .
لژیون آمریکایی پیشنهاد کرد که ترامپ پیش از اتکا به سه عضو باشگاه گلف و املاک و مستغلات در فلوریدا ، باید با مشاوران بازنشسته خدمات سربازان بازنشسته ارتش و تصمیمات سیاسی در the مشورت کند .

قانونگذاران دموکرات و لژیون دو نور به این نکته اشاره کردند که این سه نفر - - Marvel Entertainment ، وکیل مارک شرمن ، و دکتر بروس Beach، دکتر بروس Moskowitz - - هیچ تجربه دولتی یا نظامی نداشتند ، اگرچه گزارش‌ها حاکی از آن بودند که Perlmutter در نیروهای دفاع اسرائیل خدمت کرده‌است .






دنیز اچ گفت : " ما قصد نداریم به رئیس‌جمهور ترامپ بگوییم که او می‌تواند از او مشاوره بگیرد یا نمی‌تواند از آن مشاوره بگیرد ، اما ما امیدواریم که او به دقت صلاحیت و انگیزه‌های آن پیشنهادها را در مورد درمان و رفاه سربازان کهنه‌کار می‌داند . " رو هان ، فرمانده ملی لژیون ۲ میلیون‌دلاری ، در بیانیه‌ای اعلام کرد .
دموکرات‌ها و لژیون در واکنش به یک گزارش طولانی و انفجاری دست‌ساز توسط ProPublica ، یک سازمان خبری غیر انتفاعی ، واکنش نشان دادند . این گزارش می‌گوید Perlmutter ، شرمن و Moskowitz در خفا بر روی مسائلی همچون مراقبت بهداشتی خصوصی و حتی هدایت کسانی که در این بخش استخدام و اخراج می‌شوند ، تاثیر داشته‌اند .
گزارش ProPublica همچنین گفت که مقامات VA به طور منظم به هزینه مالیات دهندگان برای گرفتن مشاوره از سه مرد احضار شده‌اند .
ProPublica در این گزارش براساس صدها سند بدست‌آمده از طریق آزادی درخواست اطلاعات ، گزارش داد که رابرت Wilkie ، منشی جدید VA ، در میان کسانی بود که به مر - احضار شده بودند .
این سه نفر در ابتدا حامی دکتر دیوید Shulkin بودند که در ماه مارس توسط ترامپ سرنگون شد . Shulkin در حرکت stormy از VA نشان داد که او توسط مشاوران ترامپ و گماشتگان سیاسی در کاخ سفید و در the تضعیف شده‌است .
ترامپ در طی مبارزات انتخاباتی سال ۲۰۱۶ ، هنگامی که نامزد اعلام کرد که در حال پریدن بر علیه مخالفان جمهوری‌خواه برای نگه داشتن یک سرمایه‌گذار برای سربازان قدیمی است ، توجه خود را به تبلیغات انتخاباتی جلب کرد . ترامپ در این رویداد گفت که Perlmutter ۱ میلیون دلار کمک کرده‌است .
نشریه "ProPublica report's " روز چهارشنبه ، نماینده تیم walz ، D - مینه سوتا ، عضو عالی‌رتبه کمیته امور سربازان قدیمی را به عهده گرفت و او را " وضعیت بوی فساد و cronyism " خواند .
walz گفت که کارکنانش شروع به تحقیق کرده‌اند و خواستار تبدیل شدن همه مکاتبات بین the و سه مار - ترامپ شدند .
walz در بیانیه‌ای گفت که اگر " VA " به طور مخفیانه از سایه " مار - a " توسط افراد بدون پاسخگویی به مالیات دهندگان اجرا شود و چه کسی هرگز در ایالات‌متحده یا دولت خدمت نکرده است ، این منجر به خیانت بی‌سابقه ، آزاردهنده و عمیقا ً غیرقابل پذیرش سربازان قدیمی ما خواهد شد ."
سناتور مگی حسن ، D - نیو همپشایر ، به Wilkie توصیه کرد که " ورودی " مار - a - " را نادیده بگیرد و " عمل خرج کردن دلارهای مالیات دهندگان را " نادیده بگیرد . " پل Rieckhoff ، مدیر اجرایی سابق عراق و کهنه سربازان قدیمی آمریکا ، در a گفت که دوستان ثروتمند مقامات ارشد دولتی اغلب به دنبال تاثیر گذاری بر روی سیاست VA هستند .
Rieckhoff در توئیتر نوشت : " اکنون نیروهای سیاه سال‌ها است که در حال حمله هستند و اولویت‌ها و صداها برای منافع سیاسی ( احتمالا مادی ) درهم و نابود می‌شوند ."






جمعه 7 تیر 1398
بؤلوملر :