anchorage ، آلاسکا - - برنامه‌ای که گروهبان Staff یانگ را در طول درمان موسیقی با دنیل Kalseth ، ۶۷۳ rd ، هنرهای خلاق و درمانگر موسیقی ، در پایگاه مشترک Elmendorf - ریچاردسون ، آلاسکا ، ۲ نوامبر ۲۰۱۷ متصل می‌کند . ( Caitlin نیروی هوایی / Airman ۱st ( Caitlin راسل ) و بیماران بیمارستان بخش سربازان قدیمی با درمان موسیقی به قدری موفق بوده‌اند که موضوع برگزاری نشست روز پنج شنبه بین مقامات نظامی و کهنه‌کار محلی ، کارشناسان هنرهای ایالتی و رئیس بنیاد ملی هنر ( NEA ) به شمار می‌رود .
مقامات در یک مهمانی در روز چهارشنبه گفتند که این نشست که بر روی پایگاه مشترک Elmendorf - ریچاردسون برگزار شد ، بر روی راه‌هایی که برنامه می‌تواند به حمایت از بیماران و خانواده‌های بیشتری در آلاسکا کشیده شود متمرکز خواهد بود .
دانیل Vetro - ، یک درمانگر موسیقی که این برنامه را اداره می‌کند ، گفت : " این برنامه از آغاز تابستان گذشته با حدود پنج ارجاع جدید در هر هفته به عنوان یک مشارکت مشترک بین یک برنامه NEA ( as ) و اختلال استرس پس از حادثه ( اختلال استرس پس از حادثه ) رشد کرده‌است .

او گفت که بیماران از طریق یک جلسه اطلاعات گروهی وارد برنامه می‌شوند . اگر آن‌ها به تناسب مناسب برای آن‌ها فکر کنند ، باید ادامه دهند .






او گفت که اگر چه موسیقی درمانی ، که می‌تواند شامل نواختن ساز ، نواختن موسیقی به عنوان یک گروه و خواندن و نوشتن متن باشد، ممکن است برای بسیاری از سربازان یا سربازان قدیمی ، مردانه به نظر نرسد ، she's هرگز کسی را نداشته است که برنامه را پس از نشست اطلاعاتی ترک کند .
Vetro - گفت : " ما همیشه از آن‌ها می‌خواهیم که فقط به ورودی بیایند ، ببینند که چطور آن را دوست دارید .
او گفت که جلسات درمانی هم در گروه‌ها و هم در یک مورد انجام می‌شود . او همچنین با درمانگران حرفه‌ای و شغلی کار می‌کند تا از درمان موسیقی برای درمان از دست دادن حافظه ، مهارت‌های حرکتی ظریف و به یاد آوردن کلمه یاد شده در میان موضوعات دیگر استفاده کند .
برنامه نیروهای خلاق که تقریبا ً یک دهه پیش به عنوان یک برنامه درمانی در مرکز ملی Intrepid ، در واشنگتن دی سی آغاز شد ، در ۱۲ پایگاه در سراسر کشور ارائه شده‌است و مقامات NEA امیدوارند که آن را حتی بیشتر گسترش دهند .
آن‌ها همچنین می‌خواهند که این برنامه در اینجا از طریق ارائه خدمات به جامعه ، با متخصصان و متخصصان هنر محلی برای کمک به سربازان و سربازان قدیمی توسعه یابد .
جین چو ، که NEA را هدایت می‌کند و در این برنامه ورزشی حضور دارد ، گفت : " ما فقط یک پروژه هنری نداریم - - ارتباط بین درمان بالینی و درمان و بخش اجتماعی که در آن اعضای خدمات ما و سربازان قدیمی می‌توانند در جامعه شان باشند ، درگیر شوند و همچنین در این برنامه هنری شرکت کنند .
آلاسکا چالشی منحصر به فرد برای اتصال برنامه‌های هنرهای اجتماعی و منابع مبتنی بر پایه دارد ، زیرا دولت بسیار بزرگ و روستایی است .
بنجامین براون که ریاست شورای دولتی آلاسکا را بر عهده دارد ، گفت که اما برقراری ابتکارات هنری دولتی ، برنامه‌های اجتماعی و برنامه فدرال می‌تواند به رفع این چالش کمک کند .
وی گفت : " ما در مقایسه با منابعی که داریم ، نیاز به نامحدود بودن دارد . ما قصد داریم آنچه را که در حال حاضر در JBER با جوامع سراسر آلاسکا در حال رخ دادن است ، به هم پیوند دهیم .
امی Bushatz را می‌توان در amy.bushatz@military.com به دست آورد .
موضوعات مرتبط
آسیب‌های مغزی ناشی از آسیب‌های مغزی پس از اختلال استرس پس از حادثه : کهنه سربازان کهنه‌کار که از اختلال استرس پس از حادثه رنج می‌برند .
Copyright © ۲۰۱۹ Military.com . همه حقوق محفوظ است . این مطالب ممکن است منتشر ، پخش ، بازنویسی یا پخش نشده باشند .







شنبه 8 تیر 1398
بؤلوملر :