نوشته مایکل هافمن ( مایکل هافمن )
رهبران ارشد military's سعی کردند کنگره را صبح سه‌شنبه در مورد حقوق و مزایای ارائه‌شده در بودجه دفاعی سال ۲۰۱۵ که باعث کاهش حقوق‌ها به ۱ درصد ، افزایش هزینه‌های بهداشت و درمان و کاهش کمک‌هزینه مسکن به طور متوسط ۵ درصد شوند ، به فروش برسانند .

رئیس ستاد مشترک ژنرال مارتین دمپسی در کنار هر رئیس خدمات قبل از کمیته خدمات نیروهای مسلح سنا شهادت داد که پنتاگون هیچ انتخابی جز کاهش بسته‌های غرامت به منظور جبران کاهش بودجه و بازیابی نرخ‌های آمادگی و برنامه‌های نوسازی ندارد .







" در بررسی‌های ما ، ما به طور جمعی ارزیابی کردیم که چگونه طیف گسترده‌ای از پیشنهادها غرامت به نیروهای ما در هر رتبه و طی دوره خدمت آن‌ها تاثیر می‌گذارد . Dempsey در شهادت کتبی خود گفت : " ما به این نتیجه رسیدیم که دیگر نمی‌توانیم به جبران خسارت نظامی خود دست یابیم ."
دمپسی به کنگره گفت که این تغییرات هزینه و سود بالغ بر ۳۱ میلیارد دلار خواهد بود . وی گفت که اگر این پیشنهاد رد شود ، ارتش آمریکا باید ۲.۱ میلیارد دلار دیگر از بودجه ۲۰۱۵ را کاهش دهد .
سناتورها در کمیته ، ژنرال‌ها و assumptions admirals را در مورد پس‌انداز به چالش کشیده‌اند و از برنج پنتاگون پرسیده که چرا کنگره باید این تغییرات را در حال حاضر در مقابل انتظار برای نتایج جبران خسارت نظامی و کمیسیون نوسازی بازنشستگی در سال آینده انجام دهد .
دمپسی و معاون رئیس ستاد مشترک دریاسالار جیمز A . Winnefeld گفت که حتی یک سال منتظر است تا ارتش در عرض پنج سال آینده ۱۰ میلیارد دلار پس‌انداز کند . دمپسی در شهادت کتبی خود گفت که اگر تغییرات در بودجه دفاعی سال ۲۰۱۵ ایجاد شوند ، ارتش تا سال ۲۰۲۰ صرفه‌جویی ۱۲ میلیارد دلاری را خواهد دید .
دمپسی گفت : " ما اطلاعات کافی برای درخواست این حقوق و تغییرات غرامت در حال حاضر داریم ."
در مقابل " کاپیتول هیل " ، کمیته خدمات مسلح مجلس در حال حاضر گام‌هایی را برای رد پیشنهادها برای کاهش حقوق و بسته‌های سود برای اعضای خدمات برداشته است . این کمیته پیشنهادها بودجه‌ای را که مجلس نمایندگان آمریکا به آن رای خواهد داد را حذف کرد .
کمیته خدمات مسلح سنا نیز به همین ترتیب بودجه دفاعی Pentagon's را در اواخر این ماه تعیین خواهد کرد . لحن سوالات سناتورها سه‌شنبه نشان داد که پیشنهاد Pentagon's احتمالا ً تا زمانی که نتایج کمیسیون صادر شود رد خواهد شد .
سناتور لیندزی گراه‌ام ، R - S.C. ، به رهبران military's گفت : " ما یک کمیسیون مستقل داریم که قرار است در اینجا به کنگره گزارش دهیم . من فکر می‌کنم سال آینده و I'd دوست دارند قبل از تغییرات اساسی واقعی از کمیته بشنوند . "
پنتاگون سالهاست که گفته شده‌است که هزینه‌های پرسنل بیش از حد سریع رشد می‌کنند و درصد زیادی از بودجه کلی military's را بالا می‌برند . Dempsey و دیگر رهبران گفتند که به همین دلیل است که میزان غرامت باید کاهش یابد .
هزینه‌های پرسنل نظامی در سال مالی ۲۰۱۵ به ۱۷۷ میلیارد دلار یا بیش از یک سوم بودجه غیر جنگی department's میلیارد دلار می‌رسد . با احتساب پرسنل غیر نظامی ، درصد تقریبا ً نیمی از برنامه مخارج است .
Winnefeld گفت که کاهش‌های پیشنهادی برای پرداخت و منافع تنها به میزان اندکی از کاهش بودجه پنتاگون در مقایسه با بخش‌های دیگر ارتش بستگی دارد .
این تغییرات تنها حدود ۱۰ درصد از کاهش‌های برنامه‌ریزی‌شده ما را در منطقه‌ای که حدود یک سوم بودجه ما را حساب می‌کند ، در نظر می‌گیرد . ۹۰ درصد دیگر از کاهش‌های ما در حال بیرون آمدن از دو سوم بودجه ما هستند که چیزها را می‌خرند ."
معاون رئیس ستاد مشترک ارتش همچنین گفت که حقوق Pentagon's حقوق و مزایای مورد نظر در رسانه‌ها افزایش‌یافته است .
او گفت : " برخی می‌گویند که ما حقوق خود را کاهش می‌دهیم . That's به قول Chairman true درست نیست . Winnefeld گفت : " ما به سرعت هر گونه پیشنهادی از قبیل کاهش the های خارج از کشور را حذف کردیم که این کار را انجام خواهد داد ."




جمعه 21 تیر 1398
بؤلوملر :