مصاحبه مطبوعاتی اسوشیتد پرس با دن الیوت
denver - یک مدیر اجرایی سابق امور خارجه که به شدت توسط کنگره برای هزینه‌های سنگین در مرکز پزشکی کلرادو به شدت مورد انتقاد قرار گرفت ، گفت او هرگز نگفته است که قیمت به بیش از ۱.۷ میلیارد دلار رسیده‌است قبل از اینکه این موسسه را ترک کند و نمی‌داند چه اتفاقی افتاده‌است .
گلن Haggstrom در یک مصاحبه نادر به آسوشیتد پرس گفت : " ما فقط حیرت‌زده ، کاملا ً صریح ، حیرت‌زده شدیم . "

Haggstrom ، که زمانی که این پروژه در میان اختلافات قانونی و هزینه‌های بالا سقوط کرد ، یک مقام ارشد ساخت‌وساز بود ، گفت که آخرین تخمین او از سازنده قبل از حذف از پروژه حدود ۸۹۰ میلیون دلار بود .







Haggstrom گفت که قربانی قربانی شده و مسئولیت این شکست‌ها در این منطقه گسترده بوده‌است . اما او تصدیق کرد که نقش خود را ایفا می‌کند ، زیرا مدیر دفتر VA's اکتساب ، لجستیک و ساخت‌وساز است .
Haggstrom که در مارس ۲۰۱۵ در میان تحقیقات داخلی VA در این هزینه‌ها بازنشسته شد ، گفت : " به عنوان رهبر این سازمان ، شما مسئولیت این کار را برعهده خواهید داشت . "
مرکز پزشکی ، تحت ساخت در حومه دنور اورورا ، مایه شرمساری عظیمی برای این VA بوده‌است .
قرارداد ساخت اولیه در سال ۲۰۱۰ با هزینه پیش‌بینی‌شده در حدود ۵۹۰ میلیون دلار دریافت شد . اما پس از سال‌ها مناقشات بین the ، پیمان‌کار و تیم طراحی ، یک هیات مستقل از دولت به نام هیات دولت مستقل در دسامبر ۲۰۱۴ حکم داد که the قرارداد را با ندادن به سازندگان ، طرح سرمایه‌گذاری مشترک Kiewit - Turner ، نقض کرده و طرحی را طراحی کرده‌است که می‌تواند در چارچوب بودجه ساخته شود .
The سپس از گروه مهندسین ارتش خواست تا هزینه را تخمین بزنند و پاسخ که در مارس ۲۰۱۵ تحویل داده شد ، a میلیارد دلار بود . این گروه مدیریت پروژه را به عهده گرفت و انتظار می‌رود که مرکز پزشکی سال آینده حدود ۱.۷ میلیارد دلار به اتمام برسد .
تحقیقات متعدد نتیجه‌گیری کردند که هزینه‌ها از دست رفته‌اند زیرا the به اندازه کافی بر پروژه نظارت نکرده اند ، عناصر طراحی پر هزینه را تایید نکرده اند ، نتوانسته اند طراحان و سازندگان را برای توافق بر روی طراحی مورد موافقت قرار دهند و تلاش کردند که از شکلی پیچیده از قرارداد ساختمانی استفاده کنند که مجریان این اداره به طور کامل درک نکرده اند .
بازرس کل VA's ، یک ناظر داخلی ، در سال گذشته گفت که Haggstrom می‌دانست که این پروژه به سوی مازاد هزینه‌های گزاف منحرف شده‌است ، اما وقتی در سال ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ در برابر کنگره شهادت داد به قانونگذاران می‌گوید . این موضوع باعث شد که نمایندگان مجلس خواستار تحقیقات شهادت طلبانه شوند ، اما وزارت دادگستری ماه گذشته تصمیم گرفت که به اتهامات ناکافی متهم نشود .
Haggstrom به آسوشیتد پرس گفت که اطلاعات متناقض در مورد این پروژه داده شده‌است .
او گفت که پیش‌بینی‌های هزینه در حال افزایش است و بالاترین میزان برآورد او از Kiewit - Turner در حدود ۸۹۰ میلیون دلار بود . او گفت که the او را از پروژه قبل از آنکه گروه مهندسین برآورد خود را تنظیم کنند ، از پروژه خارج کرد .
او گفت : " این یک هدف متحرک است . "
Kiewit - سخنگوی ترنر ، تام جانسن ، گفت که هیات غیر نظامی در قرارداد قرارداد the را به روشنی مقصر این مشکلات می‌داند . وی از این تصمیم board's نقل‌قول کرد : " ما متوجه شدیم که رفتار of با استانداردهای ایمان خوب و رفتار عادلانه که به موجب قانون مورد نیاز است ، به عمل نیامده است."
Haggstrom گفت که تیم مهندسی و مهندسی بارها به او اطمینان داده‌است که می‌تواند در داخل بودجه ساخته شود . معماران و مهندسان ، گروهی از چهار شرکتی که به عنوان یک تیم سرمایه‌گذاری مشترک شناخته می‌شوند ، گفتند که این پروژه آنچه را که قرارداد نیاز دارد انجام داده‌است .
اندی Boian ، سخنگو ، گفت : " The با جدیت تلاش می‌کرد تا اطمینان حاصل کند که این پروژه بگونه ای طراحی شده‌است که استانداردهای تعیین‌شده … در بودجه و زمان را برآورده کند ."
Haggstrom از شناسایی هر کدام از آن‌ها خودداری کرد .






پنجشنبه 20 تیر 1398
بؤلوملر :