یک نماینده مجلس در روز سه‌شنبه پیشنهاد داد که کنگره ممکن است به بخشی از قانون اولیه که به وزارت امور سربازان اجازه می‌دهد به سربازان قدیمی جنگ خلیج‌فارس غرامت پرداخت کند که از ناخوشی‌های چند گانه رنج می‌برند که جنگ خلیج را دچار بیماری می‌کند.
نماینده آن McLane McLane ، D - New Hampshire ، در پاسخ به شهادت نشان داد که VA غرامت به بیش از ۹۰ درصد از سربازان قدیمی را انکار کرده‌است که ادعا می‌کنند قصد کنگره برای پذیرش اختلال چند - بیماری را به عنوان یک شرط لازم ندارد .

Kuster در طی جلسه مشترک کمیته کمک به معلولیت و کمیته نظارت و تفحص و تحقیقات در زمینه یادبود و تحقیقات کمیته رسیدگی به معلولیت گفت : " ما این نتیجه ناخواسته آنچه که ما در تلاش برای کمک به سربازان قدیمی جنگ خلیج‌فارس هستیم را ایجاد کردیم … آن‌ها دارای چند بیماری بودند و ما علم و کلمات را به درستی توصیف کردیم تا آنچه را که ما می‌خواستیم انجام دهیم را توصیف کنیم .





سربازان قدیمی جنگ خلیج‌فارس و طرفداران می‌گویند ۹۰ درصد یا بیشتر از سربازان جنگ خلیج‌فارس که برای جبران خسارات جنگ خلیج درخواست غرامت می‌کنند به پایین برگردانده می‌شوند . به گفته مقامات VA پرونده پر کردن ادعاها برای بیماری جنگ خلیج‌فارس ممکن است هنوز جبران شود زمانی که علایم و علائم خاصی تشخیص داده شوند و خدمات مرتبط باشند . اما به عنوان مثال ، برای نشانه‌های مزمن - - - اما برای بیماری جنگ خلیج‌فارس - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
کنگره در سال ۱۹۹۴ به the اجازه می‌دهد تا از یک ناتوانی مزمن ناشی از بیماری تشخیص بیماری و یا ترکیبی از بیماری‌های قلبی - - مرتبط با خدمات در جنگ خلیج‌فارس ، غرامت پرداخت کنند . اما نتیجه این است که Kuster ادعا می‌کند که این VA ادعا می‌کند که در زمانی که نشانه‌ها نمی‌توانند تشخیص داده شوند ، ادعای بیماری جنگ خلیج را دارند .
او پیشنهاد داد که کمیته می‌تواند Bob مک‌دونالد ، وزیر VA را ترغیب کند تا به سمت یک پرسشنامه مزایای معلولیت واحد برای ادعاهای مربوط به جنگ خلیج حرکت کند . بر طبق نظر VA ، در حال حاضر حدود ۷۰ نفر از این افراد دستگیر شده‌اند .
وی گفت : " اما ممکن است لازم باشد که ما همچنین لازم باشد که در تلاش خود برای کمک به سربازان قدیمی جنگ خلیج‌فارس ، موفق شویم . "
همچنین در طی جلسه دادرسی، قانونگذاران اعلام کردند که نیاز به تمدید مهلت تعیین‌شده توسط سربازان قدیمی جنگ خلیج‌فارس برای یافتن منافع برای بیماری‌های قلبی وجود دارد .
مهلت در حال حاضر ۳۱ دسامبر ۲۰۱۶ و قانون گذاران خواستار تمدید آن تا پنج سال است .
دیوید آر . McLenachen ، معاون وزیر کمک معلولیت ، به پانل‌ها گفت که مک‌دونالد اختیارات بیشتری برای تمدید مهلت دارد ، اما نتوانست بگوید که آیا این اتفاق خواهد افتاد یا خیر.
اما رون براون ، رئیس مرکز منابع جنگ خلیج ( خلیج )، روز سه‌شنبه به Military.com گفت که مک‌دونالد در حال حاضر به او اطلاع داده‌است که این قرار بعدی باید به عقب رانده شود . او گفت که مک‌دونالد در نامه‌ای مورخ ۹ فوریه ۲۰۱۵ به او گفت که او همچنین نگران " تاریخ پایان " برای پر کردن پرونده است .
مک‌دونالد در این باره نوشت : " ما یک‌بار دیگر قصد داریم تا از مراجع قانونی کنونی خود برای تمدید قرار بعدی در تاریخ ۳۱ دسامبر ۲۰۱۶ ، مهلت تعیین‌شده، استفاده کنیم . این کار با عقاید ما ، سیاست ما و اقدامات گذشته ما سازگار است ."
در سال ۲۰۱۱ ، وزیر VA اریک Shinseki از همان اختیارات برای تمدید تاریخ - - پس از آن - تا پایان سال ۲۰۱۶ استفاده کرد .
ریک Weidman ، مدیر اجرایی سیاست و امور دولتی سربازان قدیمی ویتنام ، رفتار VA's کهنه سربازان قدیمی جنگ خلیج را به سربازان قدیمی جنگ خلیج‌فارس تشبیه کرد که سال‌ها گفته بودند که موضوعات سلامت مزمن مربوط به مواجهه با عامل نارنجی در ویتنام نیستند .
او گفت که نیروهای کهنه سربازان جنگ خلیج‌فارس تلاش می‌کنند شرایط خود را به جنگ ربط دهند که " VA می‌داند که وقتی یک محیط multi دارید که دقیقا ً همان چیزی است که شما با جنگ خلیج‌فارس داشته‌اید " .
VA به کار موسسه پزشکی ، یا سازمان بین‌المللی مهاجرت برای تصمیم‌گیری درباره چگونگی رسیدگی به بیماری جنگ خلیج تکیه کرده‌است ، و سازمان بین‌المللی مهاجرت به نظر می‌رسد که سازمان بین‌المللی مهاجرت مستعد دیدن این بیماری به عنوان روانشناسی است.
Weidman ، که در این نشست شرکت داشت ، گفت که هیات بین‌المللی مهاجرت سازمان بین‌المللی مهاجرت در طی نشستی در ماه گذشته ، هیچ تحقیق بیشتری را در مورد بیماری جنگ خلیج‌فارس توصیه نکرده است .






چهارشنبه 19 تیر 1398
بؤلوملر :