Military.com | نوشته ریچارد Sisk
تهدید تعطیلی دولت ماه آینده به دلیل عقب و جلو بین کاخ سفید و کنگره بر سر بودجه ، سقف بدهی و دیوار مرزی یک‌بار دیگر مساله این مساله را مطرح کرد که آیا سربازان قدیمی مزایا و حقوق نظامی محافظت خواهند کرد.
وزیر امور سربازان بازنشسته ، دکتر دیوید Shulkin تاکید کرد که آخرین باری که تعطیلی دولت در ماه آوریل بر روی بودجه و قطعنامه ‌های مستمر کنگره نقش بسته بود ، وزیر امور سربازان بازنشسته تاکید کرد که هیچ تاثیری بر منافع کهنه سربازان به دلیل این که the سرمایه‌گذاری می‌شود وجود نخواهد داشت .

در آن زمان ، Shulkin گفت که تعطیلی " هیچ خطری برای سربازان قدیمی نیست " و به سی بی اس گفت : " The در وضعیت خوبی است که ما آن را یک سال جلوتر از زمان دریافت می‌کنیم زیرا فکر می‌کنم کنگره می‌فهمد که the تعطیل شده‌است و ما برای امنیت سربازان قدیمی آنجا هستیم ."






با این حال ، در آخرین تعطیلی دولت که از یکم اکتبر تا ۱۶ اکتبر ۲۰۱۳ پایان یافت ، اریک Shinseki ، وزیر وقت - هشدار داد که در صورتی که تعطیلی در اواخر اکتبر ادامه یابد ، چک‌ها به ۵ / ۵ میلیون نفر از سربازان بی‌کار نخواهند شد .
مربوط : بودجه نظامی ایالات‌متحده برای سال ۲۰۱۸
تعطیلی سال ۲۰۱۳ با یک مبارزه در کنگره بر سر بودجه قانون مراقبت مقرون‌به‌صرفه که منجر به عدم موافقت کنگره برای موافقت با بودجه سال مالی جدید آغاز یکم اکتبر ۲۰۱۳ شد ، آغاز شد . براساس استاندارد & Poor's ، تعطیلی سال ۲۰۱۳ به میزان ۲۴ میلیارد دلار یا حدود ۱.۵ میلیارد دلار در هر روز هزینه خواهد داشت .
حقوق نظامی موضوع دیگری است .
راهنمایی طولانی‌مدت از وزارت دارایی دفاع و خدمات حسابداری روشن است : وزارت دفاع " هیچ مرجع قانونی برای پرداخت حقوق به اعضای ارتش و یا کارمندان غیر نظامی برای روزهایی که دولت تعطیل است ندارد ."
با این حال، در گذشته ، کنگره با with - - حداقل برای آن‌هایی که یونیفرم به تن داشتند - - برای دور نگه داشتن حقوق بشر - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - به گفته رابرت گیتس ، وزیر دفاع سابق ، هنگامی که تعطیلی در طول مدت تصدی او ممکن به نظر می‌رسید ، کنگره باید به " پرداخت اول افراد با اسلحه " برای جلوگیری از مشکلات سیاسی توجه کند .
درست قبل از اینکه تعطیلی دولت در سال ۲۰۱۳ آغاز شود ، رئیس‌جمهور باراک اوباما لایحه اضطراری را برای ادامه پرداخت به سربازان برای مدت زمانی که تعطیلی به طول انجامید ، امضا کرد .
کارمندان غیرنظامی وزارت دفاع در میان ۸۰۰، ۰۰۰ کارگر دولتی بودند که در طول تعطیلی سال ۲۰۱۳ از کار بی‌کار شده بودند، به جز برای کسانی که وظایف آن‌ها وخیم تلقی می‌شد . کارمندان دولت پس از پایان تعطیلی دوباره حقوق خود را دریافت کردند .
کهنه سربازان جنگ خارجی جو دیویس گفت که تهدید فعلی تعطیلی به احتمال زیاد از بازگشت کنگره پس از روز کارگر جلوگیری خواهد شد .
او گفت : " چیزی برای تماشا داشته باشید که مراقب باشید . " اما " کاری انجام خواهد شد . ما از قبل مسلح نیستیم ."
کنگره همچنین باید درباره افزایش حقوق بعدی برای ارتش در سال ۲۰۱۸ تصمیم بگیرد . کاخ سفید پیشنهاد ۲.۱ درصد افزایش برای نیروهای نظامی را داده‌است و رهبران جمهوریخواه مجلس ۲.۴ درصد افزایش را پیشنهاد کرده‌اند .
در اواخر ماه ژوئن ، گروهی از دموکرات‌های مجلس پیشنهاد دادند که " قانون تسلیم نیروهای ما " را افزایش دهد که حقوق نظامی را با ۲.۹ درصد افزایش می‌دهد . یکی از حامیان ، روبن Gallego نماینده، D - Ariz . در یک جمله گفت :
سربازان ما ، ملوانان ، نیروی دریایی و نیروی دریایی سزاوار افزایش حقوق هستند که با فرصت‌هایی در بخش خصوصی رقابت می‌کنند و بهتر است جاذبه قربانیان خود را به نمایندگی از کشورمان منعکس کنند ."
پس از بازگشت کنگره ، قانون گذاران تا اول اکتبر برای تصویب لایحه هزینه‌ها خواهند داشت و همچنین باید تا اواخر ماه سپتامبر سقف بدهی را بالا برده و به دولت اجازه دهند تا به قرض گرفتن پول برای پرداخت بدهی‌های خود ادامه دهد .
مایا MacGuineas ، رئیس کمیته دو حزبی برای یک بودجه مسئول ، به واشنگتن‌پست گفت : "It's کاملا ً غیرقابل‌پیش‌بینی " این که کنگره قادر به رسیدن به توافق خواهد بود یا نه کاملا ً غیرقابل‌پیش‌بینی است . MacGuineas گفت که علاوه بر آن ، مذاکرات بر سر توافقنامه‌های احتمالی " فقط یک بمب کوچک به درون آن پرتاب شد ."








جمعه 21 تیر 1398
بؤلوملر :