Military.com | نوشته ریچارد Sisk
تکاور سابق ارتش مت Meloni در حال درمان در بیمارستان VA برای سرطان پروستات در زمانی بود که بدترین طوفان روز سه‌شنبه شهر را به زیر آب برد . و بعد he درد گرفت .
او در فاصله دو مایلی از مایکل پورتر در هتل بود . مرکز پزشکی DeBakey and هیچ راهی برای رسیدن به آنجا نداشت .
او گفت : " بلافاصله ، آموزش من به عنوان یک تکاور به درون آمد و من می‌دانستم که باید خودم را به the برسانم ."
او درد را نادیده گرفت ، اوضاع را اندازه گرفت و کار کرد .

او یک مسیر خیابانی را برای اداره امور سربازان قدیمی در تماس تلفنی اش طرح‌ریزی کرد . او به سمت میز جلو رفت و قیچی و نوار چسب و یک کیسه زباله را برداشت . او تلفن را در کیسه زباله قرار داد و آن را به دور بدنش بست و حرکت خود را در آنچه که او به عنوان " درد شدید " توصیف کرد آغاز کرد .







این یک پا در مقابل دیگری از طریق آب‌های عمیق و بارانی سخت بود . بعضی وقت‌ها باید وقتی آب بالای سرش بود شنا می‌کرد .
به هر حال او آن را به اتاق اورژانس VA رساند .
the ۳۸ ساله از ورود خود به بیمارستان که ۷۰۰ تن از کارکنان برای ماندن در طوفان داوطلب شده بودند و در حال خوابیدن بر روی زمین و تخت‌خواب بودند ، گفت : " من در وسط یک رویداد آب و هوایی آمدم ، که در آن سطح خدمات ارایه‌شده منطقی نبود " .
او در گزارشی از ordeal در وب سایت مرکز DeBakey گفت : " من در وسط طوفان به اینجا آمدم ، جراحی laparoscopic را در وسط شب از یک جراح فوق‌العاده در اینجا گرفتم . "
" خط پایین این است که این عالی بود . او گفت : " VA یک کار بنگ در این مورد انجام داد ، که قطعا ً یک کار بنگ بوده‌است . وقتی که این کار به تحقق ماموریت ختم می‌شود ، درک من از the از طریق این تجربه ۱۰۰۰ درصد تغییر کرده‌است ."
" درمان من درجا بود و به سرعت دور شد . Meloni گفت : " هیچ نهاد خصوصی ای نمی‌تواند این کار را بهتر انجام دهد ."
او گفت : " VA آن را از بین برد . "
محتوای مرتبط :
VA تلفن همراه را به تگزاس برای اقدامات امدادی هاروی آورده‌است.
دو نیروی دریایی به نام Warships Underway برای امدادرسانی طوفان در تگزاس ، لویزیانا
Texas تگزاس ، گارد ملی کشور را به خاطر عواقب Harvey محکوم کرد.
کمک‌های مالی همراه با خطوط هوایی : کمک‌های امدادی ، کمک‌های خیریه نظامی
دکتر کریستی چای ، رئیس جراحی و تومورشناسی جراحی که در Meloni فعالیت می‌کرد ، گفت که این یک تلاش تیمی بود .
او گفت : " یک چیز که من برای تاکید بر آن تاکید کردم این است که جراحی یک ورزش تیمی است ، بنابراین با وجود اینکه من جراح پرسنل بودم ، ما قبلا ً رئیس بی‌هوشی بودیم و همچنین مدیر اتاق عمل و کارکنان پرستار و تکنیسین‌ها - همه آماده رفتن بودند."
چای ، یک کهنه سرباز ۸ ساله نیروی هوایی ، گفت : " ما از جمعه قبل از ظهر در انتظار این گروه ۴ ام بودیم و به عنوان بیمارستان ، ما به خوبی برای پیش‌بینی این موارد اضطراری آماده بودیم . "
او مشکلات خود را درست در زمان انجام کار بر روی the داشت . اگرچه او در همان نزدیکی زندگی می‌کند ، چای به بیمارستان می‌رسد و باید منتظر رئیس پلیس بیمارستان و معاونش باشد تا او را پیدا کنند .
Meloni که در اوکلاهاما زندگی می‌کند در اوایل هفته برای یک عمل برنامه‌ریزی‌شده در هیوستون به هوستون رفته‌است .
او گفت : " من اخیرا ً متوجه‌شده‌ام که برای سرطان پروستات درست شده‌ام . قرار بود در ۲۸ سپتامبر جراحی شود ، اما پس از آن گردباد شروع شد ."
او گفت : " پس از بازگشت به هتل و داشتن شام ، درد در شکم lower را احساس کردم ."
" در ابتدا فکر کردم ممکن است درد معده باشد ، اما به زودی دریافتم که در مورد این قضیه صادق است . I appendicitis appendicitis و فهمیدم که این یک وضعیت بسیار جدی است . بلافاصله ، آموزش من به عنوان یک تکاور به درون آمد و من می‌دانستم که باید خودم را به the برسانم ."
ریچارد Sisk را می‌توان در Richard.Sisk@military.com به دست آورد .






جمعه 21 تیر 1398
بؤلوملر :