Military.com
دفن زباله شامل یک مرده در هر یک از ۱۳۶ قبرستان ملی با فضای موجود ، باز و بسته شدن قبر ، مراقبت دائمی ، یک سنگ قبر یا نشانگر ، یک گواهی دفن و یک گواهی یادبود ریاست‌جمهوری بدون هیچ هزینه‌ای برای خانواده خواهد بود . برخی از سربازان قدیمی نیز ممکن است واجد شرایط دفن Burial باشند . بقایای اجساد باقی مانده در گورستان‌های ملی نیز به همان شیوه و با همان احترامی که casketed باقی می‌ماند ، دفن می‌شوند .
برای تهیه فهرستی از گورستان‌های ملی ، از اداره امور سربازان قدیمی بازدید کنید .

شایستگی برای دفن در یک گورستان ملی







سربازان قدیمی و نیروهای مسلح که در حین انجام‌وظیفه کشته می‌شوند ، شایسته دفن در یکی از ۱۳۵ قبرستان ملی هستند . یک سرباز کهنه‌کار واجد شرایط باید از خدمت فعال تحت شرایط غیر شرافتمندانه معاف یا جدا شده باشد و دوره مورد نیاز خدمت را به پایان برساند . یک شهروند آمریکایی که در نیروهای مسلح یک دولت متحد با ایالات‌متحده در جنگ خدمت کرده‌است ، ممکن است واجد شرایط باشد . Spouses و وابسته ، فرزندان کوچک سربازان واجد شرایط و اعضای نیروهای مسلح نیز ممکن است در قبرستان ملی به خاک سپرده شوند .
همسر جان سالم یک سرباز گمنام که پیش از ۳۱ اکتبر ۱۹۹۰ ازدواج کرد و ازدواج مجدد وی با مرگ و یا طلاق قبل از ازدواج به پایان رسید ، شایسته خاکسپاری در یک قبرستان ملی است . همسر جان سالم یک سرباز گمنام که پیش از تاریخ ۳۱ اکتبر ۱۹۹۰ ازدواج کرد ، و ازدواج مجدد وی هنوز دست‌نخورده باقی مانده‌است یا پس از آن تاریخ ، واجد شرایط دفن در یک قبرستان ملی نیست . یک همسر بازمانده که پس از سی و یکم اکتبر ۱۹۹۰ ازدواج می‌کند ، واجد شرایط دفن در یک قبرستان ملی نیست .
درخواست دفن در گورستان ملی
دفن شدن در قبرستان ملی براساس خدمات نظامی است . یک کپی از یک سند تخلیه رسمی نظامی که یک مهر رسمی یا اسناد حمایتی دیگر را نشان می‌دهد معمولا ً برای تعیین صلاحیت برای دفن کافی است .
The اکنون به سربازان قدیمی اجازه می‌دهد تا قبل از نیاز به دفن در گورستان ملی VA صلاحیت خود را پیدا کنند . The این تصمیم "پیش از نیاز " را فراخوانی می‌کند . برای اعمال ، کامل و تسلیم to فرم ۴۰ - ۱۰۰۰۷ . این امر به شدت استرس را بر اعضای بازمانده خانواده کاهش می‌دهد . متقاضیان ممکن است اولویت دادن به قبرستان ملی VA را در فرم درخواست نشان دهند ، اما تعیین پیش از نیاز به واجد شرایط بودن تضمین دفن در یک قبرستان عمومی VA یا یک قبر خاص را تضمین نمی‌کند . VA به قبرستان در گورستان‌های موجود زمانی که مرگ رخ داده‌است و مراسم تدفین برنامه‌ریزی شده‌است ، اختصاص می‌دهد .
در زمان نیاز ، نزدیک‌ترین خویشاوند ، مراسم تدفین یا دیگر نماینده‌ای که مسئول انجام برنامه‌ریزی‌های نهایی است باید با دفتر زمان‌بندی قبرستان ملی در ۸۰۰ - ۵۳۵ - ۱۱۱۷ تماس بگیرد تا درخواست دفن شود .
اگر سرباز کهنه‌کار یک درخواست " پیش از نیاز " قبل از مرگ را به پایان برساند ، بازماندگان و یا مدیران اجرایی می‌توانند درخواست دفن در گورستان ملی از طریق اسناد صلاحیت faxing به ۸۶۶ - ۹۰۰ - ۶۴۱۷ و یا اسکن کردن اطلاعات برای NCA.Scheduling@va.gov ، بازماندگان و یا سرپرستان مراسم تدفین را درخواست کنند .
گورستان ملی آرلینگتون
گورستان ملی آرلینگتون که تحت نفوذ ارتش است صلاحیت بیشتری نسبت به دیگر گورستان‌های ملی دارد . شایستگی برای سوزاندن اجساد سوزانده شده در Arlington's columbarium نیز به عنوان واجد شرایط برای دفن در گورستان‌های ملی است . برای اطلاعات در مورد مراسم Arlington ، نامه‌ای به قبرستان ملی آرلینگتون ، Arlington ، VA ، یا تلفن ۸۷۷ - ۹۰۷ - ۸۵۸۵ بنویسید .






دوشنبه 24 تیر 1398
بؤلوملر :