Military.com
برنامه توان‌بخشی حرفه‌ای و استخدام ( VR & E ) ، که گاهی اوقات به فصل ۳۱ یا V [ oc ] اشاره می‌کند ، به سربازان قدیمی با معلولیت‌های مرتبط با خدمات و موانع اشتغال برای آماده‌سازی ، یافتن ، و حفظ مشاغل مناسب کمک می‌کند . برای سربازان قدیمی دارای معلولیت متصل به سرویس تا حدی که نمی‌توانند بلافاصله کار را در نظر بگیرند ، VR خدمات خدماتی را برای بهبود توانایی آن‌ها در زندگی مستقل به عنوان امکان پذیر ، ارائه می‌کند .
خدمات زیر ممکن است توسط VR & E VetSuccess ارایه شود :
ارزیابی جامع توان‌بخشی برای تعیین توانایی‌ها ، مهارت‌ها ، علایق و نیازها .
* مشاوره حرفه‌ای و برنامه‌ریزی توان‌بخشی .
خدمات استخدامی مانند مهارت‌های جستجوی شغل ، توسعه رزومه و دیگر کمک‌های آمادگی کار .
پیدا کردن و نگهداری یک شغل از جمله استفاده از مشوق‌های خاص کارفرما .

در زمینه آموزش شغلی ( OJT ) ، کارآموزی ، و تجربیات کاری پرداخت‌نشده .






کمک‌های مالی برای آموزش پس از متوسطه در یک دانشکده فنی، فنی ، فنی یا تجاری .
خدمات احیای مجدد شامل مدیریت پرونده ، مشاوره و ارجاع .
خدمات مستقل زنده .
آزمون VR & E .
بررسی اجمالی برنامه و بررسی فرآیند
جزئیات برنامه و جزئیات برنامه
جزئیات برنامه توان‌بخشی حرفه‌ای
مزایای برنامه اضافی و تعاریف
آزمون VR & E .
شایستگی و استحقاق دو چیز متفاوت هستند . شما ممکن است واجد شرایط VR & E به خاطر داشتن یک درجه‌بندی معلولیت متصل به سرویس باشند ، با این حال نباید مشمول خدمات باشید . اولین قدم در فرآیند VR & E قرار است ارزیابی شود تا مشخص شود آیا شما واجد شرایط خدمات هستید یا خیر . برای دریافت یک ارزیابی برای خدمات VR & E ، یک کهنه سرباز باید معیارهای " شایستگی " زیر را رعایت کند :
دریافت کرده‌اند ، یا دریافت خواهند کرد ، و این کار دیگری غیر شرافتمندانه است .
دارای حداقل ۱۰ درصد از معلولیت متصل به سرویس هستند .
آن را به صورت آنلاین در اداره امور سربازان قدیمی اعمال کنید .
دوره شایستگی - مانند بسیاری از فواید VR در VR یک دوره محدود واجد شرایط بودن را دارد . دوره پایه صلاحیت که در آن خدمات VR & می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد ، ۱۲ سال از زمان جدایی از خدمت سربازی فعال است .
در صورتی که مشاور توان‌بخشی حرفه‌ای ( VRC ) مشخص کند که یک کهنه سرباز هندی, یک متخصص معلولان جدی استخدام دارد , دوره اولیه واجد شرایط بودن ممکن است تمدید شود .
بررسی اجمالی برنامه / برنامه VR
اگر شما واجد شرایط یک ارزیابی تحت برنامه توان‌بخشی حرفه‌ای هستید ، باید یک درخواست را کامل کرده و با یک مشاور توان‌بخشی حرفه‌ای آشنا شوید ( VRC ) . اگر the مشخص کند که یک نقص شغلی در نتیجه یک معلولیت متصل به خدمات وجود دارد ، شما حق ارائه خدمات را خواهید داشت . سپس شما و VRC به مشاوره ادامه خواهند داد تا یک رشته خدمات را انتخاب کرده و به طور مشترک برنامه‌ای را برای پرداختن به نیازهای استخدامی و استخدام خود توسعه دهند .
طرح بازسازی یک هدف شغلی یا هدف زنده ، شناسایی اهداف میانی ، ارائه خدمات کلی و منابع مورد نیاز برای رسیدن به این اهداف را مشخص خواهد کرد . شما و the برای اجرای این برنامه و دستیابی به توان‌بخشی موفق باهم کار خواهید کرد .
اگر the مشخص کند که شما حق ارائه خدمات را ندارید ، یا او به شما کمک می‌کند تا منابع دیگر را پیدا کنید تا به هر توان‌بخشی و نیازهای استخدامی در طی ارزیابی شناسایی شود . دسترسی به منابع دیگر ممکن است شامل برنامه‌های نوسازی شغلی دولتی ، برنامه‌های استخدام کار برای سربازان معلول ، دولت ، فدرال یا محلی برای ارائه خدمات برای اشتغال یا توسعه تجاری کوچک ، منابع اینترنتی برای نوسازی و استخدام ، و اطلاعات در مورد درخواست کمک مالی باشد .







چهارشنبه 26 تیر 1398
بؤلوملر :