نوشته ریچارد کان
اشتون کارتر , وزیر دفاع روز پنج شنبه از اولین فاز " نیروی " جامع خود از " نیروی " آینده و اصلاحات مدیریتی پرده‌برداری کرد که شامل آن چیزی بود که می‌توانست به عنوان یک پیشنهاد بحث‌برانگیز در مورد مساله پرداخت باشد .
در حرکتی که احتمالا ً باعث افزایش نگرانی‌ها در صفوف می‌شود , طرح کارتر بیان کرد که باید از اصول مدیریت استعداد متاثر شود . "
پنتاگون پیش از این با عنوان " مطالعه جامعی برای اهداف بهتر کردن پرداخت ویژه و ویژه با اصول مدیریت استعداد " پیش می‌رفت .

این سند تعریف " مدیریت استعداد " یا ارائه جزئیات دیگر را تعریف نکرد اما گفت : " این مطالعه براساس یافته‌های اخیر کمیسیون جبران خسارت و مدرن‌سازی ارتش با تمرکز انحصاری بر اصلاحات احتمالی مرتبط با پرداخت ویژه و ویژه خواهد بود . "







هنگامی که درخواست برای توضیح خواست, یک مقام ارشد دفاعی , که در این زمینه صحبت می‌کرد , گفت که هدف کارتر اصلاح شیوه‌ای است که ارتش به سربازان خود پرداخت می‌کند تا با شیوه‌ای که شرکت‌های بزرگ برای جذب استعدادها کار می‌کنند , در صف باشند .
این مقام گفت : " در حال حاضر همه براساس درجه و زمان در درجه هستند , اما این لزوما ً این نیست که چگونه شرکت‌های پیشتاز آمریکا این کار را انجام می‌دهند - - ممکن است شما در یک تیم باشید و مقادیر متفاوتی ایجاد کنید . " زیرا دست‌مزد مهارت‌های خاص متفاوت است .
این مقام گفت : " ما فرهنگ تساوی طلبانه " در ارتش داریم , و بنابراین یک فرهنگ الکترونیکی یا تکنسین سایبری به احتمال زیاد به آن‌ها پرداخت می‌شود .
سوال این است که - اگر ما باید بیشتر بپردازیم " برای مثال , یک متخصص سایبری - چگونه این کار را انجام می‌دهیم , فرهنگ چگونه آن را می‌پذیرد ? این چیزی است که می‌خواهیم به آن برسیم . این مقام گفت : " ما هنوز پاسخ نداده ایم . "
کارتر در مورد عوامل " نیروی " آینده " که از زمان تصدی پست‌ها در ماه فوریه گذشته در نظر گرفته شده‌بود , بحث و گفتگو کرد و پیشنهادها وی با هدف کلی او برای ساخت پنتاگون و عملکرد خدمات بیشتر شبیه به تجارت بود .
همان هدف از ابتکار " قدرت خرید بهتر " کارتر برای تغییر روند اکتساب پنتاگون برای سیستم‌های تسلیحاتی بود . این مقام گفت که برخی از تغییرات پیشنهادی کارتر نیاز به تصویب کنگره دارد , در حالی که برخی دیگر می‌توانند به صورت داخلی آغاز شوند .
یک مقام ارشد دفاعی , زمان اجرای تغییرات پرسنلی را نداد , اما گفت که آن‌ها از زمان لغو پیش‌نویس و تصویب همه نیروی داوطلب در اوایل دهه ۹۰ , به مهم‌ترین اصلاحات مدیریتی در پنتاگون پرداخته‌اند .
این مقام گفت که کارتر " برای ایجاد تغییرات " عجله داشت . رئیس‌جمهور اوباما بیش از یک سال است که در اداره باقی می‌ماند و کارتر احتمالا ً در پنتاگون در اداره بعدی خواهد بود .
او در سخنرانی که طرح این طرح را در دانشگاه جورج‌واشنگتن عنوان کرده بود , هفته گذشته به حملات تروریستی پاریس در هفته گذشته و سایر بحران‌های جهانی اشاره کرد تا دانش آموزان را ترغیب کند که در ارتش خدمت کنند تا کشور خود و دنیای آن‌ها را بهتر کنند .
کارتر گفت : " با این حال , من می‌دانم که همه نمی‌خواهند لباس یونیفرم بپوشند , و این خوب است - هر چند که می‌خواهم آمریکایی‌های بیشتری در معرض این احتمال قرار گیرند . "
" نه همه می‌خواهند به خدمت عمومی برای کل حرفه خود کمک کنند , چه برخی ممکن است این کار را فقط برای یک مدت , یا در طی سال‌ها انجام دهند . او گفت : " این هم خوب است . "
کارتر گفت : " شما اغلب این افکار را از یک وزیر دفاع نخواهید شنید , اما همه آن‌ها برای ایجاد چیزی که ما را نیروی آینده می‌نامیم , بسیار حیاتی هستند " .




سه شنبه 25 تیر 1398
بؤلوملر :