Military.com | در اثر برایانت اردن
سه مقام ارشد در مرکز پزشکی امور سربازان قدیمی در فونیکس ، آریزونا ، برای پاک‌سازی هدف قرار گرفته‌اند .
VA مل گیبسون ، معاون دبیر اداره بهداشت ، به برد Lance ، رئیس سرویس اداره بهداشت ، برد کاری و رئیس بیمارستان ، دکتر دارن Deering ، این سه نفر را شناسایی کردند .

شهر Phoenix مرکز توجه به رسوایی زمان انتظار شد که سرانجام فاش کرد که مقامات در سراسر سیستم VA ناتوانی خود را در رسیدن به استانداردهای انتصاب با نگه داشتن فهرست‌های پنهانی از سربازان قدیمی که به دنبال مراقبت هستند ، پنهان کرده‌اند .





گیبسون در بیانیه‌ای گفت : " برای سربازان قدیمی در فونیکس و سرتاسر کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است تا درک کنیم که ما اقدام پاسخگویی مناسب را تضمین خواهیم کرد . " اما من متقاعد شده‌ام که ما به دقت یک مقدار زیادی از شواهد را بررسی کردیم تا اطمینان حاصل کنیم که اقدامات پاسخگویی مورد حمایت قرار گرفته‌اند ."
VA اتهامات علیه این سه نفر را به تفصیل بیان نکردند ، اما جمهوری آریزونا ماه گذشته گزارش داد که مجریان تحت بازجویی هستند تا " دانش ، دخالت و مقصر " خود را در دستکاری در زمان صبر و انتقام علیه blowers که مشکل را افشا کرده‌اند تعیین کنند .
گیبسون گفت که پرونده‌ها علیه این سه نفر از پیشرفت برای بهبود مراقبت از سربازان قدیمی منحرف شده‌اند ، اما حذف آن‌ها گامی مهم در عبور از مناقشات گذشته و " refocusing صرفا ً بر مراقبت از سربازان کهنه‌کار است ."
دو ماه پیش گیبسون سیاست VA را تغییر داد تا به او اجازه دهد که مقامات را به تحقیقات اجرایی در مورد مراقبت‌های غیر بیمار که در آن می‌توانستند وظایف محوله را انجام دهند ، انجام دهد . گذشته از این ، این سیاست ، قرار دادن مسئولان در مرخصی اداری بود .
نماینده مجلس، جف میلر ، R - فلوریدا ، رئیس کمیته امور سربازان قدیمی گفت که او این سه نفر را تحسین می‌کند و می‌گوید که این کار درست " کار درستی " است که به سربازان قدیمی وابسته به مراقبت‌های بهداشتی و کارکنانی که در آنجا کار می‌کنند انجام دهد .
 " اما ما نمی‌توانیم این حقیقت را فراموش کنیم که برای رسیدن به این نقطه نزدیک به دو سال طول کشیده‌است و این تنها شروع فرآیند انضباطی است " .
واقعیت این است که به دلیل حمایت‌های خدمات مدنی سری که امنیت شغلی کارمندان فاسد را قبل از امنیت سربازان قدیمی قرار می‌دهند ، ماه‌ها و احتمالا ً سال‌ها برای انجام این اقدامات انضباطی پیشنهادی طول خواهد کشید ."
اما باید به عنوان یک تماس بیدار - - از جمله سنا - برای اصلاح سیستم عمل کند .
میلر گفت اگر مجلس سنا قوانینی را تصویب کند که تابستان گذشته از مجلس فرستاده شده‌بود، این سه کارمند فونیکس تا جای ادامه دادن به جمع‌آوری حقوق در حالی که روند حرکت به جلو پیش می‌رود ، اخراج خواهند شد .
این رسوایی چند بار در سال ۲۰۱۴ راه خود را در انظار عمومی پیدا کرد و منجر به جلسات دادرسی در کنگره شد و در نهایت منجر به استعفای رهبران ارشد در واشنگتن شد. اریک Shinseki ، وزیر VA خواستار استعفای دکتر رابرت Petzel در ماه مه شد ، اما در عرض چند هفته رئیس‌جمهور اوباما خواستار استعفای Shinseki's شد .
بازرسان نتیجه‌گیری کردند که حدود ۳۰ تن از سربازان قدیمی که منتظر قرار ملاقات در مرکز پزشکی فونیکس بودند قبل از این که مراقب باشند کشته شدند . بازرسان به این نتیجه رسیدند که تاخیرها در مرگ این افراد دخیل بوده‌اند ، اما باعث نشدند .
پس از اینکه ابتدا رئیس سیستم بهداشت شهر فینیکس ( شارون ) را به مرخصی اداری گذاشت در حالی که این بخش آشفته و آشفته را مورد بررسی قرار داد ، اداره او را اخراج کرد . او از هیات Merit " Protections System " درخواست کمک کرد ، اما این اخراج مورد تایید قرار گرفت - - نه بخاطر تقلب در زمان انتظار ، بلکه به این دلیل که او قبول می‌کرد هدایای زیادی از یک هم‌کار سابق VA برای شرکتی که مایل به انجام کسب‌وکار با بیمارستان است، قبول کند .






پنجشنبه 27 تیر 1398
بؤلوملر :