مور در یک صبحانه با گزارشگران دفاع در واشنگتن دی سی گفت : " ما به خوبی از برخی از انتقادات این کشتی آگاه هستیم ، اما ۱۵ تا ۲۰ سال ، ما قصد داریم به عقب نگاه کنیم و برویم " . "
نیروی دریایی از طریق مجموعه‌ای از مشکلاتی که فورد را ترک کرده‌است ، کار می‌کند - - اولی در کلاس حامل هواپیماهای نسل بعدی و گران‌ترین کشتی - - پشت سر برنامه و بیش از حد بودجه .
اولین آسانسور ۱۱ سپتامبر که قرار است در مقایسه با سیلوهای کابلی on - سریع‌تر حرکت کند در نهایت برای استفاده در ماه ژانویه آماده شد . ریچارد اسپنسر ، دبیر نیروی دریایی متعهد شد که بقیه را تا پایان تابستان ادامه دهد . در غیر این صورت ، او به رئیس‌جمهور دونالد ترامپ گفت : " شما می‌توانید مرا اخراج کنید ."
و Ford's EMALS ، اولین تیرکمان از نوع خود که جایگزین سیستم‌های بخار استفاده‌شده در حامل‌های قدیمی شد ، بسیار پرهزینه بوده و " هیچ خوب " توسط ترامپ پس از بازدید او از کشتی در سال ۲۰۱۷ انجام شد .
 "مور " تصدیق کرد که نیروی دریایی " خیلی از " "با فورد فاصله دارد " . او گفت : تقریبا ً همه چیز در مورد آن ، غیر از شکل خود بدنه ، جدید است . زمان می‌برد تا همه چیز از بین برود .
او قول داد که دریانوردان " راه ما را از طریق چالش‌های فن‌آوری به کار خواهند گرفت ."
نیروی دریایی در ابتدا برنامه‌ریزی کرده بود که سیستم‌های جدید را از طریق سه حامل جدید پخش کند ، اما در اوایل دهه ۲۰۰۰ ، رهبران این تصمیم را اتخاذ کردند تا همه آن‌ها را در اولین of از گروه فورد قرار دهند .
مور اضافه کرد که رویکرد دیگر تا حد زیادی نزاع و نزاع نخواهد بود ، اما نیروی دریایی از طریق مشکلات فنی با حامل درجه فورد بسیار سریع‌تر از آنچه که در غیر این صورت خواهد بود کار خواهد کرد .
وی گفت : " ما مطمئن نیستیم که از تمام the رو به رشد که با [ فورد ] داشته‌ایم خوشحال هستیم . اما … it's یک کشتی بزرگ خواهد بود و ما خوشحال خواهیم شد که این کار را برای ۵۰ سال آینده انجام خواهیم داد ."
پوتین به آمریکا هشدار می‌دهد تا در مقابل قرار دادن موشک‌ها در اروپا هشدار دهد .
ولادیمیر پوتین ، رئیس‌جمهور روسیه ، در روز چهارشنبه ۲۰ فوریه ۲۰۱۹ به عنوان سخنرانی وضعیت کشور در مسکو ، روسیه ، روز چهارشنبه ، ۲۰ فوریه ۲۰۱۹ را آزاد می‌کند . ( عکس از آسوشیتدپرس / الکساندر Zemlianichenko )
ولادیمیر پوتین ، رئیس‌جمهور روسیه ، در روز چهارشنبه ۲۰ فوریه ۲۰۱۹ به عنوان سخنرانی وضعیت کشور در مسکو ، روسیه ، روز چهارشنبه ، ۲۰ فوریه ۲۰۱۹ را آزاد می‌کند . ( عکس از آسوشیتدپرس / الکساندر Zemlianichenko )
۲۰ فوریه ۲۰۱۹
خبرگزاری آسوشیتد پرس ( ولادیمیر Isachenkov )
مسکو - ولادیمیر پوتین ، رئیس‌جمهور روسیه ، به شدت به ایالات‌متحده در مورد استقرار موشک‌های جدید در اروپا هشدار داد و گفت که روسیه با استفاده از سلاح‌های جدید که فقط به اندازه کافی زمان می‌برد تا به اهداف خود برسد ، انتقام خواهد گرفت .
در حالی که رهبر روسیه didn't می‌گوید که مسکو چه سلاح‌های جدیدی را می‌تواند مستقر کند، بیانیه او بیشتر در روابط پرتنش با واشنگتن قرار داد .
پوتین که در سخنرانی وضعیت کشور خود صحبت می‌کرد ، اظهار داشت که آمریکا یک پیمان کنترل سلاح کلیدی را رها کرده‌است تا برای ساخت موشک‌های جدید دست خود را آزاد کند و سعی کرد مقصر این حرکت به روسیه را تغییر دهد .
پوتین گفت : " شرکای آمریکایی ما باید صادقانه بگویند که به جای اینکه اتهامات بی‌اساس علیه روسیه را توجیه کنند ، عقب‌نشینی خود از این معاهده را توجیه کنند ."
ایالات‌متحده روسیه را متهم به نقض پیمان منع سلاح‌های هسته‌ای در سال ۱۹۸۷ با استفاده از یک موشک کروز کرده‌است که محدودیت‌های آن را نقض می‌کند - اتهامات مسکو رد شده‌است .
معاهده INF تولید ، آزمایش و استقرار موشک‌های کروز و بالستیک با برد ۵۰۰ تا ۵، ۵۰۰ کیلومتر ( ۳۱۰ تا ۳، ۴۱۰ مایل ) را ممنوع کرد .
سلاح‌های سبک میانی به ویژه در حال بی‌ثبات شدن هستند چون آن‌ها زمان کوتاه‌تر برای رسیدن به اهداف خود در مقایسه با موشک‌های بالستیک بین‌قاره‌ای را می‌گیرند . آن عملا ً زمانی برای تصمیم گیران باقی نمی‌ماند که احتمال یک درگیری جهانی هسته‌ای را بر سر یک هشدار راه‌اندازی نادرست افزایش دهند .
پوتین مجدداً تاکید کرد که روسیه اولین کشور برای استقرار موشک‌های میان برد متوسط نخواهد بود ، اما در صورتی که ایالات‌متحده چنین سلاح‌هایی را در اروپا قرار دهد ، نسبت به انتقام‌گیری سریع هشدار داد .
منبع سایت

سه شنبه 7 اسفند 1397
بؤلوملر :