با این حال ، این کار بخوبی جواب می‌دهد که چه تعداد از اعضای سرویس فعلی به the سوئیچ می‌کنند . کاهش واقعی نرخ یک سوم چیزی بود که پیش‌بینی می‌شد . بوش گفت که این بهترین ابزار در زمان حاضر برای پیش‌بینی رفتار BRS است . اما ما تصدیق می‌کنیم که این مدل به طور خاص برای تصمیم‌گیری‌های مربوط به حفظ ، نه برای این نوع رفتار طراحی شده‌بود ."
hosek گفت که اقتصاددانان رند جیمز hosek و بت Asch ، کارشناسان در زمینه نرم‌افزار حفظ و نگهداری ، تایید کرده‌اند که در پیش‌بینی نرخ‌های پیش‌بینی‌شده ، نرخ پیش‌بینی مدل‌های آن‌ها " بسیار بالاتر از آنچه که به دست آمده‌است " است .
یکی از چالش‌ها با سیاست جبران به طور کلی ، زمانی است که شما تغییرات اساسی ، یا حتی تغییرات کوچک را ایجاد می‌کنید ، هیچ تجربه‌ای در مورد این که بتوانید پیش‌بینی‌های لازم را بر روی آن انجام دهید ، ندارید . و هر چه تغییرات اساسی بیشتری وجود داشته باشد ، رسیدن به چنین طرح‌هایی مشکل تر خواهد بود ."
hosek گفت : " برای پیش‌بینی اینکه چه کسی انتخاب می‌کند کمی چالش برانگیزتر از رفتار نگهداری پیش‌بینی است . او گفت : " اطلاعات اضافی لازم است که ما داریم ."
به عنوان مثال ، با این که اعضای این گروه آموزشی را از خدمت خود دریافت کرده‌اند، Rand هیچ اطلاعاتی در مورد تمایل اعضای خود برای تغییر طرح‌های بازنشستگی ندارد ، به خصوص برای طرحی با ویژگی‌هایی که آن‌ها هم می‌دانند .
او گفت : " اگر زمان و علاقه بیشتری وجود داشته باشد ، انجام کاره‌ای بیشتر تمرکز و بررسی اعضای خدمات و … حتی تجربیات در مورد راه‌های مختلف آموزش اعضای خدمات در مورد فرصت‌های آن‌ها جالب بود ."
hosek گفت که انتخاب متمایز برای متمایز کردن نتایج از این سوال که آیا اعضای خدمات تصمیم‌گیری درست را انجام داده‌اند یا خیر ، مهم است . این می‌تواند " مدل‌های درست باشد و اعضای سرویس اطلاعاتی در اختیار داشته باشند که ما تحلیل گران داریم و آن‌ها حق انتخاب مناسب برای خود و خانواده‌های آن‌ها را به دست آورده‌اند .
وی افزود : " از سوی دیگر ، احتمالات دیگری وجود دارند . شاید آن‌ها به طور کامل اهمیت پس‌انداز ، عواید ترکیبی ، و داشتن دارایی‌هایی که می‌توانند حتی اگر خدمات را زود ترک کنند ، به طور کامل درک کنند ."
اگر چه این انتخاب برای اغلب اعضای واجد شرایط بسته می‌شود ، برخی از آن‌ها برای تمدید زمان واجد شرایط هستند . این افراد شامل اعضایی با تاریخ ورود یا قبل از ۳۱ دسامبر ۲۰۱۷ هستند که هنوز دانشجوی افسری یا midshipmen هستند و یا حداقل ۳۰ روز در سال ۲۰۱۸ برای تصمیم‌گیری در تصمیم‌گیری پس از آموزش اولیه در نظر گرفته نشده اند . همچنین ، به دلیل مشکلات خانوادگی یا شرایط خاص ، به برخی از آن‌ها زمان بیشتری داده می‌شود .
VA misleads vets در مورد مراقبت‌های اورژانسی Non ، Lawsuit Contends
مزیت نظامی
علامت اتاق اورژانس بیمارستان . گتی ایماژ
[۲۴ ژانویه ۲۰۱۹]
نوشته شده توسط تام Philpott
سربازان قدیمی که در پی پیروزی دادگاه استیناف در پرونده Staab ، وزارت امور سربازان را تحت هجوم قرار دادند ، در پی پیروزی دادگاه استیناف خود در پرونده Staab ، اطلاعات نادرست را از the دریافت کرده‌اند که به احتمال زیاد آن‌ها را از ادعاهای نادرست رد می‌کند یا from را با مدارک پی‌گیری برای تکمیل ادعاهای آن‌ها رد می‌کند .
بحث بر سر یک طرح دعوی جدید در روز ۱ ژانویه توسط وکلا به سرپرستی برنامه خدمات قانونی کهنه سربازان ملی ( NVLSP ) ، که سعی دارد VA را وادار به توجه به تصمیم Staab کند و ده‌ها هزار سرباز قدیمی را برای مراقبت‌های اورژانسی VA که بیمه سلامت خود را تنها در بخشی از آن پوشش می‌دهد ، وادار کند .
همانطور که در اینجا در ماه نوامبر گزارش شد ، یک دادخواست اولیه تنظیم‌شده توسط the ، که هنوز در انتظار است ، خطاکاری در مورد مساله دیگری مربوط به Staab مدعی است . این ادعا ادعا می‌کند که the سال گذشته یک آیین‌نامه اجرایی برای Staab نوشت که هنوز هزاران دلار از سربازان قدیمی VA را انکار می‌کند و به طور دقیق ادعای دیوان عالی آمریکا مبنی بر اینکه کنگره از سال ۲۰۱۰ تحت تعقیب دولت بوده‌است را انکار می‌کند .
منبع سایت

چهارشنبه 8 اسفند 1397
بؤلوملر :