Inhofe گفت : "هر بار کسی نوعی سابقه داشته باشد که آیا بوئینگ ۷۳۷ یا صرف‌نظر از اینکه شرکت چه شرکتی است ، " there's قصد دارد به نوعی بدگمان باشد و من می‌گویم که این موضوع بسیار حزبی تبدیل خواهد شد ."
پس از استعفای خیره‌کننده mattis در روز ۲۰ دسامبر ، روز بعد از آن که ترامپ خروج سربازان سوریه را اعلام کرد ، shanahan در جایگاه secretary's قرار گرفت .
shanahan در شب گذشته در بخش سوم اولین سفر بین‌المللی خود به عنوان دبیر اجرایی به دنبال توقف دیدار با نیروهای نظامی و مقامات محلی در بغداد و افغانستان بود .
سرباز کهنه‌کار نیروی دریایی groundwork groundwork برای کمپین ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ را کنار می‌گذارد.
نماینده مجلس، سث Moulton ، D . از سوی ( میک Mulvaney ) ، مدیر بودجه ( میک Mulvaney ) در طی جلسه دادرسی کمیته بودجه مجلس در روز چهارشنبه ، ۱۴ فوریه ۲۰۱۸ ، در کاپیتول هیل در واشنگتن . ( عکس از آسوشیتدپرس / Jacquelyn مارتین )
۱۲ فوریه ۲۰۱۹
Military.com | اثر ماتیو کاکس
 "سث Moulton "، سرباز کهنه‌کار جنگ دریایی و عضو کنگره ماساچوست ، روز سه‌شنبه شروع به ساخت یک پلت فرم برای رقابت بالقوه در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ کرد با این استدلال که ایالات‌متحده نیاز دارد بیشتر در فن‌آوری سایبری و هوش مصنوعی و کم‌تر بر ناوه‌ای هواپیمابر و جنگنده اف - ۳۵ مشترک جنگنده اف - ۳۵ خرج کند .
Moulton ، یک دموکرات ، در ژوئن ۲۰۰۱ به گروه نیروی دریایی پیوست و سربازان را به عنوان افسر پیاده‌نظام در طول چهار تور خود در عراق هدایت کرد و ستاره برنزی را با دستگاه " V " در نبرد سال ۲۰۰۴ نجف به دست آورد . این نماینده ۴۰ ساله از سال ۲۰۱۵ در مجلس نمایندگان خدمت کرده‌است و عضو کمیته خدمات مسلح مجلس و دموکرات ارشد کمیته نظارت و تحقیقات است .
کاپیتان سابق روز سه‌شنبه در موسسه بروکینگز به حضار گفت : " دلیلی که من وارد سیاست شدم به زمان من در نیروی دریایی برمی گردد " من متوجه شدم که خدمات را دوست دارم … و من از رفتن هر روز برای خدمت به کشورمان حتی در میانه جنگ که با آن مخالف بودم لذت بردم . و اساسا ً این چیزی است که باعث شد من به خدمت عمومی برگردم و عضو کنگره شوم ."
او گفت که اکنون ، Moulton در نظر دارد به یک نامزد در رقابت ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ تبدیل شود تا رویکرد country's را برای همگامی با برنامه‌های دفاع با فن‌آوری پیشرفته و همچنین بازسازی روابط با متحدان خود که مدیریت ترامپ تهدید به نابودی می‌کند ، تقویت کند.
Moulton گفت : " دولت [ ترامپ ] متحدان ما را از خود دور کرده‌است ، با دشمنان کلیدی ما مخفی شده‌است و اتحاد خود را رها کرده‌است .
" وقتی خانه قدیمی شما به وسیله بیمه خراب و یا در این مورد توسط یک رئیس‌جمهور وحشتناک آسیب ببیند ، شما فقط آن را باز می‌کنید تا به نظر برسد که این خانه در سال ۱۹۵۰ ساخته شده‌است . شما این فرصت را دارید که آن را نوسازی کنید . او گفت : " شما می‌توانید دوباره بازسازی کنید ، یک چیز جدید بسازید . "
Moulton که دارای مدرک دکترای فیزیک و مدرک کارشناسی‌ارشد در زمینه سیاست و سیاست عمومی از دانشگاه هاروارد است ، گفت : " آمریکا در معرض خطر جدی بودن کاملا ً توسط چین و روسیه با فن‌آوری‌های جدید است ."
او گفت : " چین می‌کوشد تا با ساخت ۱۲ یا ۱۳ یا ۱۴ تای آن‌ها با نیروی دریایی ۱۱ [ هواپیما ] ما رقابت کند " و افزود که ایالات‌متحده باید بر روی شماره " ۱، ۲۳۸ " تمرکز کند .
او توضیح داد : " این بهترین برآورد ما از این است که چند موشک anti چینی می‌توانید قیمت یک ناو آمریکایی را بخرید ."
سپس Moulton مکالمه‌ای با رئیس Navy's عملیات دریایی ، دریادار جان ریچاردسون را توصیف کرد .
من از the پرسیدم چند بار چینی‌ها به یک ناو آمریکایی حمله کردند . او پاسخ داد : " هرگز ، آقا ، چند بار از طریق اینترنت به ما حمله کرده‌اند ؟ قربان ، در عرض ۲۴ ساعت گذشته ؟ …
" خط سنبه این است : ما ۱۶ بار بیش از سایبر، در حمل و نقل سرمایه‌گذاری کرده‌ایم . او گفت : " ما باید آن تعادل را دوباره بررسی کنیم ."
Moulton گفت که آمریکا همچنین باید از همان سوالات " تعهد کلان ما به اف - ۳۵ " سوال کند .
منبع سایت

چهارشنبه 8 اسفند 1397
بؤلوملر :