در بیانیه‌ای , رابرت وود , وزیر امور خارجه آمریکا , در بیانیه‌ای اعلام کرد که " va " تلاشی هماهنگ و شفاف برای بهبود دسترسی به مراقبت انجام داده‌است . "
او گفت : " این مطالعه تایید می‌کند که va پیشرفت قابل‌توجهی در بهبود دسترسی به مراقبت‌های اولیه و دیگر نواحی مهم مراقبت‌های ویژه داشته‌است . "
مطالعه مقطعی داده‌های زمان انتظار از تسهیلات و بیمارستان‌های خصوصی متمرکز بر مراقبت‌های اولیه , پوست , قلب و ارتوپدی در مناطق عمده کلان‌شهرها است .
یافته‌ها حاکی از آن بود که بین بخش خصوصی و میانگین زمان انتظار بیماران تفاوت آماری معنی‌داری وجود ندارد . ~~~ همچنین میانگین زمان‌های انتظار به طور معنی‌داری کم‌تر از زمان انتظار بود .
این مطالعه می‌گوید : " به طور متوسط , متوسط زمان انتظار در بیمارستان‌های دولتی در مقایسه با شرکت‌های خصوصی در بخش خصوصی , 17 روز بوده‌است . " "
این مطالعه با عنوان " مقایسه زمان‌های انتظار برای بیماران جدید بین بخش خصوصی و اداره امور پزشکی جانبازان " بر داده‌های زمان انتظار ارایه‌شده توسط شرکت جست و جوی سازمان va و محاسبه بخش خصوصی با استفاده از روش " فروشنده مخفی " در نزدیک دفاتر خدمات پزشکی در مناطق شهری متکی بود .
در تحقیق جمع اسلامیه گفت : " برای خریداران مخفی , مراکز تحقیقاتی در mh , دفاتر پزشکان را درخواست کردند تا اولین فرصت در دسترس برای قرار ملاقات با بیمار جدید را بگویند . "
" این اولین دسترسی به عنوان زمان انتظار ثبت شد . در این مطالعه آمده‌است : " با این حال , رکورد و ثبت داده‌ها زمان انتظار را برنامه‌ریزی کرده‌است که ممکن است منعکس‌کننده نزدیک‌ترین قرار ملاقات باشد . "
این گزارش همچنین اشاره کرد که مناطق روستایی و مراقبت پیگیر از تحلیل خارج شدند و گفتند که " مطالعات پی‌گیری برای تجزیه و تحلیل دسترسی به کل مراقبت بهداشتی ضروری هستند " زیرا تقریبا ً یک چهارم سربازان قدیمی در مناطق روستایی زندگی می‌کنند .
نتیجه‌گیری کلی این گزارش این بود که " به نظر می‌رسد دسترسی به مراقبت در داخل امکانات و تسهیلات در بخش خصوصی بهبود یافته‌است و به نظر می‌رسد که دسترسی به بخش خصوصی برای برخی از تخصص‌های مورد ارزیابی ارزیابی شده‌است " .
این فیلم توسط رسوایی‌های زمانی و ادعاهای دستکاری در مرکز پزشکی va در فونیکس , آریزونا , به لرزه درآمد . گزارش " جمع اسلامیه " گفت : " این حادثه اعتبار و درک عمومی را در رابطه با ناتوانی سیستم بهداشت و درمان به موقع ایجاد کرد . "
دولت از آن زمان برای بهبود دسترسی و کاهش زمان انتظار تلاش کرده‌است .
در این گزارش آمده‌است : " شواهدی وجود دارد مبنی بر اینکه این تلاش‌ها دسترسی به مراقبت‌های پزشکی را بهبود بخشیده‌است , از جمله گزارش‌ها حاکی از آن است که ۶۵ درصد از بیماران در همان روز به عنوان انتصاب درخواست شده‌اند . " با این حال , علی‌رغم این تلاش‌ها , کفایت دسترسی به مراقبت و درمان هنوز نامشخص باقی مانده‌است . "
در نتیجه رسوایی‌های مالی , برنامه انتخاب برای توسعه گزینه‌های مراقبت خصوصی برای سربازان قدیمی آغاز شد . سال گذشته , کنگره تصویب کرد و رئیس‌جمهور ترامپ برای تحکیم و ساده کردن برنامه انتخاب امضا کرد که با ناکارآمدی مواجه شده‌است .
در ماه ژوئن , دفتر پاسخگویی دولت گزارشی منتشر کرد مبنی بر اینکه بسیاری از سربازان قدیمی که انتخاب برنامه انتخاب را انتخاب کرده‌اند , هنوز با تاخیر مواجه هستند که ممکن است ماه‌ها قبل از دیدن دکتر کشیده شود .
در واکنش به گزارش جمع اسلامیه یک آگهی در وب سایت کهنه سربازان آمریکایی تحت عنوان : " امور سربازان قدیمی " که در زمان انتظار نوشته شده‌است . "
منبع سایت

پنجشنبه 16 اسفند 1397
بؤلوملر :