او گفت که در یک مصاحبه تلفنی در روز چهارشنبه ، belkin گفت که ارتش هر کسی را مرخص می‌کند تا این سیاست رسمی را اجرا کند ."
belkin گفت : " در نهایت ، " سربازان تغییر جنسیت داده به طور آشکار در ارتش خدمت خواهند کرد .
او جنگ‌های کنونی دادگاه را به عنوان یک " زیگزاگ در سیاست " توصیف کرد در حالی که ترامپ در دفتر باقی می‌ماند .
ایالات‌متحده آماده است تا هفته آینده از معاهده نیروهای هسته‌ای با روسیه خارج شود .
این موشک کروز ۹ M۷۲۹ در Kubinka در خارج از مسکو ، روسیه ، چهارشنبه ، ۲۳ ژانویه ۲۰۱۹ مورد استفاده قرار خواهد گرفت. ( عکس از آسوشیتدپرس / پاول گولوکین )
[۲۴ ژانویه ۲۰۱۹]
Military.com | نوشته ریچارد Sisk
یک مذاکره‌کننده ارشد سلاح وزارت امور خارجه روز پنج شنبه گفت که ایالات‌متحده آماده است تا در هفته آینده از معاهده منع سلاح‌های هسته‌ای دوره جنگ سرد ( INF ) خارج شود مگر اینکه روسیه نقض موشک‌های جدید را متوقف کند .
Andrea تامسون ، معاون دولت کنترل سلاح و امنیت بین‌المللی ، گفت : " اگر روسیه با پیروی از این مساله موافقت کند ، تعهدات خود را در زیر INF به تعویق می‌اندازیم . "
او در یک صبحانه با خبرنگاران در واشنگتن دی سی گفت که اگر آمریکا عقب‌نشینی کند ، وزارت دفاع فورا ً تحقیق و توسعه در مورد موشک‌های بین برد جدید و countermeasures را برای موشک بالستیک Novator ۹ M۷۲۹ آغاز خواهد کرد ، که ادعا می‌کند تجاوز INF بر موشک‌های کروز مبتنی بر زمین با محدوده بین ۳۱۰ تا ۳، ۴۲۰ مایل را نقض می‌کند .
Thompson گفت : " اگر روسیه موافق نباشد ، این کار پس از ۲ فوریه آغاز خواهد شد .
روز چهارشنبه ، مقامات نظامی روسیه و سرگئی Ryabkov ، معاون وزیر امور خارجه ، Russia's senior ، یک صفحه نمایش ثابت در مسکو برای وابستگان نظامی خارجی of ۹ M۷۲۹ ، که ادعا کردند محدوده وسیعی از حد ۳۱۰ مایلی دارند ، بر عهده داشت .
به گفته رسانه‌های روسیه ، سرلشکر میخائیل Matveyevsky ، رئیس موشک و توپخانه ارتش روسیه ، گفت که این نمایشگاه شاهدی بر " افزایش شفافیت و پایبندی ما به پیمان INF " بوده‌است .
این ادعاها توسط تامسون ، سرهنگ بازنشسته ارتش و فرمانده سابق گروه اطلاعاتی نظامی ۹۰۲ ، رد شد .
او متهم شد که موشک‌های جدید روسی مستقر شده‌اند .
" It's در زمین ." سربازان It's با اونیفورم نظامی و چند گردان . Thompson گفت : "It's قبلا ً رخ داده‌است " و افزود که ایالات‌متحده حمایت متفقین ناتو در مبارزه با روس‌ها را دارد .
تامسون گفت که او هفته گذشته با روسای ستاد مشترک ارتش برای جلسات در مسکو با Ryabkov در آخرین تلاش برای رسیدن به توافقی که ایالات‌متحده را در INF حفظ خواهد کرد همراهی شد .
او گفت : " من سراپا گوش بودم . این ها the ، تبلیغات ، نوع of هستند که [ ما اغلب ] با برخی از این نشست‌ها مرتبط هستیم . معاون وزیر خارجه هم مثل ما آدم‌های درست را در اتاق داشت . اما همانطور که قبلا ً گفتم ، ما نمی‌توانیم هیچ زمینه جدیدی را از بین ببریم ."
تامسون افزود : " روس‌ها این سیستم را تایید کردند ، اما همچنان در گفتگو با آن به نقض پیمان INF ادامه دادند ."
ارائه اطلاعات اطلاعاتی در ایالات‌متحده در غیر این صورت .
تامسون گفت که ممکن است او دوباره با Ryabkov در حاشیه نشست‌های تسلیحاتی در چین در هفته آینده ملاقات داشته باشد ، اما او این امید را داشت که روسیه با مهلت ۲ فوریه این کار را انجام دهد . وقتی از او پرسیدم که آیا خوش بین است ، تامسون می‌گوید که اینطور نیست .
او گفت : " عمل تعیین یک سیستم که نقض معاهده را نقض می‌کند ، فوت این معاهده یا شکست معاهده را نقض می‌کند و به آن اجازه می‌دهد که به آن اجازه دهد ، من فکر می‌کنم این اقدامی است که کنترل سلاح را تضعیف می‌کند ."
منبع سایت

پنجشنبه 15 فروردین 1398
بؤلوملر :