واحدهای رزمی همچنین دارای پایین‌ترین تعداد موارد بوده و ۵۲.۳ نفر در هر ۱۰۰، ۰۰۰ نفر ثبت شده‌اند . نیروهای نظامی که در بخش مراقبت بهداشتی کار می‌کردند بیش‌ترین میزان ۱۰۱.۳ به ۱۰۰، ۰۰۰ نفر را داشتند . این گزارش می‌گوید که شمار بالای کارگران پزشکی می‌تواند تابعی از آگاهی بیشتر و دسترسی آسان‌تر به مراقبت‌های بهداشتی تشخیصی باشد .
نرخ کلی با افزایش سن نیروها افزایش یافت . در این گزارش یافته شده‌است که افسران و افسران مسئول در رده‌های بالاتر نسبت به کارکنان رده پایین رتبه بسیار بالاتری داشتند . تشخیص داده شد که مردان بیش از ۱.۵ برابر نرخ زنان تشخیص داده می‌شوند .
اما نرخ سالانه بین زنان و مردان و همه گروه‌های قومی افزایش یافت . بنا بر این گزارش ، اعضای Islander جزایر اقیانوس آرام و اقیانوس آرام بیش‌ترین افزایش را نشان دادند و اعضای سرویس سیاه غیر اسپانیایی کم‌ترین افزایش را نشان دادند . نرخ شیوع سالانه در هر سرویس در طی دوره نظارت افزایش‌یافته است.
این گزارش می‌گوید که افزایش در بیماری کبد چرب nonalcoholic می‌تواند به سربازان با اضافه‌وزن بیشتر در این صفوف مرتبط باشد . با این حال ، این مطالعه می‌گوید که استفاده افزایش‌یافته از آزمایش‌ها سونوگرافی شکمی هم می‌تواند عاملی موثر در یافتن موارد بیشتر باشد . این مطالعه نقش‌های افراد خدمت و شیوه زندگی را مورد بررسی قرار نداد .
هیچ درمانی برای بیماری کبد چرب nonalcoholic وجود ندارد و درمان بر پیش‌گیری از عوامل خطر متمرکز است . طبق گفته کلینیک مایو ، حفظ وزن بدن سالم ، رژیم غذایی گیاهی و ورزش شیوه‌های اصلی پیش‌گیری هستند .
با افزایش میزان چاقی در جمعیت عمومی ، ارتش نیز نرخ بالاتری از سربازان دارای اضافه‌وزن را در صفوف خود تجربه کرده‌است .
براساس گزارشی که در سال ۲۰۱۶ توسط اداره بهداشت دفاع گزارش شده‌است ، در سال ۲۰۱۵ ، ۷.۸ درصد از اعضای فعال خدمات وظیفه اضافه‌وزن داشتند که ۷۳ درصد افزایش نسبت به سال ۲۰۱۱ بود .
در سال‌های اخیر ، ارتش گام‌های متعددی را برای رسیدگی و پرداختن به این مساله برداشته است و برخی از خدمات در حال توسعه گزینه‌های غذایی سالم در امکانات غذاخوری هستند.
فرزند Veteran ارتش سارا Palin's از Alaska هاوس آزاد شد .
 " پالین "، مرکز و پدرش تاد پالین ، در سمت راست ، پیش از تغییر در دادگاه سربازان قدیمی در the در Anchorage ، آلاسکا در روز چهارشنبه ، ۳ اکتبر ۲۰۱۸ ، با یک مرد ناشناس صحبت می‌کنند . ( باب Hallinen / Anchorage دیلی‌نیوز از طریق آسوشییتدپرس )
۲۹ ژانویه ۲۰۱۹
آسوشیتدپرس به نقل از Rachel د '
anchorage ، آلاسکا - - پالین ، پسر بزرگ‌تر کاندیدای جمهوری‌خواه رئیس‌جمهور سابق، سارا پالین ، پس از محکومیت به جرم حمله به پدرش ، از زندان آزاد شد .
پالین در ماه دسامبر به یک Anchorage در halfway گزارش داد تا برای حمله سال ۲۰۱۷ به پدرش یک سال خدمت کند . اما بعد از اینکه یک قاضی به مدت پنج شنبه برای اعتبار وقت صرف نظارت بر پرونده‌های الکترونیک شد آزاد شد .
پالین ، ۲۹ ساله ، پنج‌شنبه‌شب پخش شد ، به گفته تری واتسون از مدیریت تادیبی گروه ژئو که در نیمه راه فعالیت می‌کند .
به گفته TMZ.com برای اولین بار در آخر هفته منتشر شد .
وکیل‌مدافع ، پاتریک Bergt ، و دادستان در روز دوشنبه اظهار نظر نکردند .
پالین که یک سال در عراق خدمت کرده بود قبلا ً در برنامه درمانی قدیمی سربازان برای حمله به پدرش ثبت‌نام کرده بود . اما او پس از اتهامات حمله جدید در ماه سپتامبر برکنار شد .
در آن صورت ، یکی از آشنایان زن گفت که پالین خانه Wasilla را ترک می‌کند ، تلفنش را برداشت و سپس در سرش به او ضربه زد . اتهامات مختلفی از جمله حمله ، مقاومت در برابر دستگیری و رفتار غیر قانونی در این پرونده به تعویق می‌افتد .
مقامات گفتند که در دسامبر ۲۰۱۷ ، پالین به شکستن خانه پدر و مادرش متهم شد و پدرش ، تاد را ترک کرد که از بریدگی‌های روی سرش خون جاری شد . او برای تخطی از غیر قانونی غیر قانونی مجرم شناخته شد .
منبع سایت

دوشنبه 26 فروردین 1398
بؤلوملر :