سیمونز گفت که او به خرید کالاهای ضروری و رفتن به مکان‌های کمتری برای صرفه‌جویی در بنزین ادامه خواهد داد ، اما برای خانواده‌اش بیش از حد طول می‌کشد ، زیرا آن‌ها بر درآمد از شغل خود در پذیرش در کالج میشل در شهر نیویورک ، Connecticut تکیه کرده‌اند .
او گفت : " چند لایحه وجود داشت که ما مجبور به حرکت بودیم و آن‌ها در کار با ما بودند . سیمونز که یک گروه فیس بوک را برای خانواده‌های گارد ساحلی لندن اداره می‌کند ، گفت : " برای بسیاری از خانواده‌ها که یک خانواده یک درآمد هستند ، قرار است مدت‌زمان بیشتری طول بکشد.
هزاران خانه اصلی کارولینای شمالی هنوز در اثر طوفان در حال تعمیرات هستند .
در نوامبر سال ۲۰۱۸ ، خسارات داخلی به ساختمان مرکز کنفرانس در کمپ اصلی نیروهای دریایی در کمپ Lejeune . حدود ۸۰۰ ساختمان بین کمپ پایگاه نیروی دریایی کمپ نیروی دریایی ، ایستگاه نیروی دریایی ، رودخانه جدید ، و ایستگاه نیروی دریایی نیروی دریایی در اثر طوفان فلورانس آسیب‌دیده اند . ( عکس از نیروی دریایی ایالات‌متحده / آلی Erenbaum )
۲۸ ژانویه ۲۰۱۹
روزنامه اخبار روزانه ، Jacksonville ، N.C. | توسط Jannette پی پین
به گفته اداره مسکن ، هزاران خانه بیش از پنج ماه پس از آن که گردباد فلورانس تاسیسات نیروی دریایی کارولینای شمالی را مورد هجوم قرار داد ، خسارت دیدند .
بنا به گزارش وب سایت جوامع نیروی دریایی اقیانوس اطلس ، این تندباد در حدود ۶۵ درصد از خانه‌های پایه را با سطوح مختلف آسیب ترک کرده‌است . از خانه‌های ۶، ۱۸۲ در سراسر اردوگاه Lejeune ، رودخانه جدید و چری پوینت ، ۳، ۸۰۷ همچنان آسیب‌دیده اند . از چهارشنبه ، تعمیرات خانه‌های ۱، ۴۱۱ تکمیل شد و تعمیرات خارجی در خانه‌های ۱، ۱۳۵ انجام شد .
در پست‌های رسانه‌های اجتماعی ، به ویژه نظرات در صفحه فیس بوک رسمی فیسبوک ، ساکنان پایگاه در مورد ماه‌ها انتظار برای تعمیر خانه‌ها شکایت کردند .
با این وجود ، در حالی که بسیاری از ساکنان منتظر تعمیرات بودند ، برخی دیگر تعمیرات را دریافت کردند که به نظر آن‌ها غیرقابل‌توجیه بود .
مایک نیوتون ، یک بازنشسته نیروی دریایی که در خانه‌ای در خانه "برکلی Manor " ساکن است ، گفت : " من یک نقطه آبی کوچک در گاراژ داشتم ، " چیز بعدی که من می‌شناسم ، مردم را نشان دادند … و همه سقف من را عوض کردند ."
شربورن گفت که مردی که در خیابان زندگی می‌کند به شدت محتاج تعمیرات است .
شربورن گفت : " تا حالا هر کاری برای این خانه انجام دادند و آن‌ها جای مرا گرفتند ."
به گفته مدیر استراتژی ارتباطات و عملیات مربوط به کمپ Lejeune و MCAS جدید Nat Fahy ، حدود ۴۵۰ خانواده کمپ Lejeune و خانواده‌های رودخانه جدید در جوامع نیروی دریایی آتلانتیک برای نقل‌مکان به خانه‌های دیگر در مجتمع اردوگاه Lejeune مورد نیاز هستند . برخی از این ساکنان به خانه‌های خصوصی لینکلن نقل‌مکان کرده‌اند که در حدود ۵۶۰ خانه the در اردوگاه Lejeune را تشکیل می‌دهند . در اصل در حدود ۱۰۰ خانواده در خانه‌های AMCC به جای آن زندگی می‌کنند .
مقامات AMCC به سوالاتی از روزنامه اخبار روزانه در رابطه با جدول زمانی تعمیر برای مسکن East MCI پاسخ نمی‌دهند ، چیزی که خانواده‌های متاثر از آن باید برای مسکن در این بین و در بین چیزهای دیگر انجام دهند .
با ادامه تعمیرات ، مسکن بر پایه به یک کالای کمیاب تبدیل شده‌است .
Fahy در پیامی به روزنامه نیوز نوشت : " در حالی که ما به پذیرش برنامه‌های کاربردی ادامه می‌دهیم ، AMCC خانه به خانواده‌های خود را ارائه نمی‌کند . ما درک می‌کنیم که آن‌ها امیدوارند شروع به بازگشایی محله‌های جدید در بهار امسال کنند ."
سرتیپ بنجامین واتسون در یک خبر رسمی منتشر شده در روز چهارشنبه خطاب به خانواده‌های اردوگاه Lejeune سخنرانی کرد و از افراد آسیب‌دیده برای تماس با AMCC و قرار ملاقات برای ملاقات با پرسنل AMCC و پیمان‌کار برای صحبت در مورد خسارت ، زمانی که تعمیر خواهد شد و اگر آن‌ها نیاز به حرکت داشته باشند ، صحبت کرد .
او همچنین گفت که اگر خانه یک طبقه ۲ یا ۳ با آسیب داخلی تلقی شود که بخشی از the خانگی را تشکیل می‌دهد خانواده‌ها ممکن است واجد شرایط ۲۵۰ دلار تخفیف در ماه باشند . اگر یک خانواده فکر کند که واجد شرایط هستند اما هنوز به ارائه تخفیف نیاز ندارند ، آن‌ها باید با AMCC تماس بگیرند .
منبع سایت

دوشنبه 19 فروردین 1398
بؤلوملر :