در ابتدا ، هوانوردان به عنوان دانشکده در آکادمی نیروی هوایی منصوب شدند
پروفسور کریستوفر دولی از آکادمی نیروی هوایی آمریکا در ۱۲ ژانویه ۲۰۱۷ در آکادمی نیروی هوایی ایالات‌متحده در کلورادو تدریس می‌کند . ( نیروی هوایی آمریکا / سر گروهبان برایان فرگوسن )
۳۱ ژانویه ۲۰۱۹
Military.com | By Oriana Pawlyk
نیروی هوایی Enlisted بخشی از آکادمی نیروی هوایی ایالات‌متحده برای دهه‌ها در مربی و مربی بوده‌است .
اما اکنون برای اولین بار در تاریخ school's ، آن‌ها این شانس را دارند که به معلمان دانشگاهی معتبر تبدیل شوند .
براساس یک خبر رسمی ، این هفته اعلام کرد که noncommissioned ارشد واجد شرایط درخواست برای پر کردن پست‌های آموزشی که مستقیما ً به آکادمی گماشته شده‌اند ، هستند .
گروهبان Chief Rob ، رئیس فرماندهی آکادمی ، در این خبر گفت : " این ابتکار به نتیجه ده‌ها سال رشد آموزشی کمک کرده‌است و گفت : " ما می‌خواهیم از فرصت‌هایی برای نیروی هوایی داوطلب خود استفاده کنیم تا از آموزش پیشرفته خود استفاده کنیم در حالی که هنوز خدمت می‌کنند تا حتی بیشتر به ماموریت نیروی هوایی کمک کنند ."
محتوای مرتبط :
نیروی هوایی فرصت‌های ارتقا اولیه را افزایش می‌دهد
نیروی هوایی به دنبال شغل بیشتر برای برخی از هوانوردان است .
نیروی هوایی نزدیک به ۲، ۰۰۰ نیروی هوایی تحت سیاست Waiver پزشکی دارد.
به گفته مسئولان ، اضافه کردن دیدگاه رهبری درخواست‌شده ، بخشی از یک ابتکار چند ساله بزرگ‌تر در سراسر مراکز آموزشی Force's هوایی از جمله در پایگاه نیروی هوایی ماکسول در آلاباما می‌باشد .
بویر گفت : " ما باید در مورد نحوه مبارزه با جنگ‌های چریکی باهوش‌تر باشیم . ما باید آنچه را که نیروی هوایی به جنگ به ارمغان می‌آورند را تمرین کنیم و مرگبار بودن خود را از گردن به کار گیریم . این یک فرصت اضافی برای نشان دادن به دانشجویان افسری است که به سربازان داوطلب کمک می‌کنند باهوش ، توانا و قادر به رسیدن به محیط ماموریت پیچیده با قصد commander's هستند ."
مرکز پرسنل نیروی هوایی یک موقعیت جدید در این آکادمی برای نظارت بر مربیان داوطلب ایجاد کرده‌است . به گفته این خبر ، دو مربی دانشگاهی در حال حاضر پذیرای دو گروهبان ارشد و sergeants اصلی هستند .
گروهبان Talisa ویلیامز ، سرپرست بخش پرسنل نظامی academy's ، در این خبر گفت : " آن‌ها قصد دارند تا در یک دانشگاه معتبر دوره‌های آموزشی در رشته تحصیلی خود تدریس کنند ."
یک مثال ، گروهبان Senior Chambers رئیس مرکز academy's برای توسعه شخصیت و رهبری است . بویر چمبرز را استخدام می‌کند ، که دارای مدرک دانشگاهی در روابط انسانی است ، چرا که آکادمی به دنبال گسترش برنامه تحصیلی خود است .
در این خبر آمده‌است که اتاق‌های بازرگانی که به تازگی برای ترفیع مقام ارشد اصلی انتخاب شده‌اند دوره‌های رهبری را از سال ۲۰۱۷ به دانشجویان افسری آموزش داده‌اند .
او گفت : " من مسئولیت بزرگی برای کمک به آن‌ها در سفر رهبری آن‌ها دارم ."
" ما اینجاییم تا رهبران شخصیت را توسعه دهیم و در دو سال گذشته ، من یک کرسی ردیف جلو دارم ."
بویر گفت : " ما تاثیر مثبت درجه داران نیروی هوایی خود را در cadets و نقش و نفوذ گسترده آن‌ها در انجام ماموریت خود می‌دانیم . من احساس می‌کنم که ما واقعا ً این استاندارد را در اینجا برای چیزهای عالی برای رسیدن به آکادمی و نیروی هوایی خود قرار می‌دهیم ."
فرمانده نیروی دریایی چهره‌ها را به اقدام به قتل متهم کرد .
جیسون اسکات دویل ( دفتر شهرداری جانز هاپکینز )
۳۱ ژانویه ۲۰۱۹
Military.com | با امید هاج Seck
طبق برگه اتهام و رکوردهای بازداشت ، یک افسر پرواز دریایی در دسامبر ۲۰۱۷ به جرم تلاش برای خفگی یک زن در فلوریدا محاکمه خواهد شد .
فرمانده سرتیپ جیسون اسکات دویل با اتهام اقدام به قتل ، حمله و باتری ، ممانعت از عدالت ، و رفتار نامناسب یک افسر و یک جنتلمن با توجه به برگه اتهامی که توسط Military.com بدست‌آمده است مواجه است . تایمز ، که اولین بار این اتهامات را منتشر کرد ، گزارش داد که محاکمه وی در ماه آوریل آغاز خواهد شد .
دفتر دادستان عمومی Doyle's ، جفری Lustick ، همه اظهار نظر را رد کرد .
منبع سایت

دوشنبه 26 فروردین 1398
بؤلوملر :