Kotnik پس از فارغ‌التحصیلی از آکادمی نیروی هوایی در سال ۲۰۱۱ ، بال‌هایش را در سال ۲۰۱۳ به دست آورد و یاد گرفت که از اف - ۱۶ C پرواز کند . She's از زمان پرواز با اسکادران سی ام در پایگاه هوایی Kunsan کره‌جنوبی ، کره‌جنوبی و اسکادران جنگنده‌های ۵۵th در پایگاه نیروی هوایی شاو ، با توجه به بیوگرافی رسمی اش .
اخیرا ً در شاو ماموریت‌های حمایت از عملیات عقاب نوبل را انجام داد - - ماموریت دفاع هوایی برای پیش‌گیری از ۹ / ۱۱ دیگر - و به عنوان مربی تمرین آزمایشی اف - ۱۶ wingmen جدید خدمت کرد .
او بیش از ۱۰۰۰ ساعت پرواز داشت ، اما قبل از اینکه به عنوان خلبان و فرمانده تیم نمایشی برای دو سال بعد به محل خود برسد ، او آموزش ایستگاه را به پایان رساند و بیش از ۳۰ ماموریت تمرینی انجام داد و سپس مجبور شد تا مهارت‌های خود را در چهار پرواز تایید کند .
ژنرال مایک هولمز ، فرمانده فرماندهی مبارزه با هوا ، در روز ۲۹ ژانویه او را تایید کرد .
نیروی هوایی اعلام کرد که در حال حاضر ، Kotnik تیمی متشکل از ۱۷ نیروی هوایی را هدایت خواهد کرد که به گروه عملیاتی Shaw's ۲۰ واگذار شده‌است و این گروه به بیش از ۲۰ میلیون تماشاچی که هر سال ۱۰ میلیون تماشاچی را نمایش می‌دهند ، به نمایش گذاشته خواهند شد .
تیم Viper که یکی از چهار تیم عملیاتی در فرماندهی مبارزه با نیروی هوایی است ، یکی از بخش‌های کلیدی تلاش‌های استخدامی service's است . این فرمان همچنین بر تیم A - ۱۰ Thunderbolt II و یک تیم اف - ۲۲ Raptor نظارت دارد . این تیم که تازه به تازگی افزوده شده‌است یک تیم نمایشی اف - ۳۵ آذرخش است . اف - ۳۵ پیش از این تنها در تشکیل میراث command's در کنار جنگجویان از دوره‌های قبلی پرواز کرده بود.
تیم Kotnik's در دوره آموزشی preseason قرار دارد و قرار است اولین نمایش خود را از ۳۰ تا ۳۱ مارس در مرکز اصلی فلوریدا انجام دهد .
Kotnik گفت که she's به دنبال تاثیر بر نسل‌های جوان‌تر بود که خلبان تی - ۳۸ ناسا به او کمک کرده بود.
او گفت : " من دست‌اول می‌دانم که تاثیر گذاری تاثیرگذار می‌تواند چه باشد و چه تفاوتی باعث می‌شود که جوانان تنها یک نمونه از کاری که می‌توانند انجام دهند را ببینند .
جلسات رو به رو برای سربازان قدیمی شکار شغل و تحقیقات اکتشاف پول پرداخت می‌کنند
برقراری ارتباط مستقیم با مدیران به دنبال استخدام ، به جای رفتن از طریق تماس‌های منابع انسانی معمول ، برای سربازان شکار شغلی هزینه می‌کند . ( عکس کنگره آمریکا )
۲۶ ژانویه ۲۰۱۹
Military.com | نوشته ریچارد Sisk
بنا بر گفته پروژه جنگجو جنگجو ( WWP ) روش رو به رو برای برقراری ارتباط مستقیم با مدیران کسب‌وکار که به دنبال استخدام هستند , منجر به تولید نتایج در بازار کار شده‌است .
کارکنان WWP گفته‌اند که در پنج سال گذشته نرخ بیکاری برای بیش از ۱۵۰، ۰۰۰ نفر از سربازان قدیمی ثبت‌شده با WWP از ۲۰ درصد به ۱۲ درصد کاهش‌یافته است .
به علاوه ، مجموع حقوق‌های سال گذشته سربازان قدیمی که در برنامه کار WWP's Warriors شرکت کردند به ۱۰۳ میلیون دلار رسید که این اولین بار است که این رقم در سال ۲۰۱۸ بالغ بر ۱۰۰ میلیون دلار بوده‌است .
در مصاحبه تلفنی روز جمعه ، تام kastner ، معاون رئیس اداره رفاه مالی WWP's ، گفت که هدف امسال ایجاد شغل ۲، ۴۵۰ بوده‌است و در حال حاضر ۶۹۷ نفر را در جای خود قرار داده‌اند .
kastner ، یک سرهنگ بازنشسته ارتش ، گفت که رویکرد WWP's باید با صرف زمان با جویندگان کار آغاز شود تا اهداف و مجموعه مهارت‌ها را طرح‌ریزی کند ، و سپس برای تهیه رزومه و کار بر روی آماده‌سازی برای مصاحبه‌های شغلی پیشرفت کند .
به طور جداگانه ، WWP برای ایجاد روابط با شرکت‌های محلی و ملی برای ایجاد فرصت‌های بیشتر برای جنگجویان جهت ایجاد ارتباط مستقیم با مدیران به دنبال استخدام ، به جای عبور از طریق تماس‌های منابع انسانی معمول ، تلاش می‌کند .
kastner می‌گوید : همه ما می‌دانیم که رزومه ‌ها می‌توانند از میان ترک‌ها به پایین کشیده شوند و " شما می‌توانید بسیاری از استعدادها را به عنوان یک کارفرما از روی اعتماد به رزومه از دست بدهید .
منبع سایت

دوشنبه 2 اردیبهشت 1398
بؤلوملر :