عضو کنگره والتر جونز ، وکیل نیروهای نظامی که در جنگ عراق کشته شد ، در ۷۶ سالگی درگذشت .
در این عکس مورخ ۲۵ اکتبر ۲۰۱۷ ، عکس ، نماینده ، والتر جونز ، R - N.C. ، برای یک پرتره در دفتر خود در کاپیتول هیل واشنگتن ژست گرفته‌است . ( عکس از آسوشیتدپرس / اندرو Harnik )
۱۰ فوریه ۲۰۱۹
آسوشیتدپرس گزارش داد که گری دی . رابرتسون
RALEIGH ، N.C. - - نماینده جمهوریخواه ایالات‌متحده ، والتر بی . جونز پسر کارولینای شمالی ، یکی از حامیان سرسخت تهاجم سال ۲۰۰۳ عراق که بعدها به یکی از منتقدان صریح اعلان جنگ تبدیل شد ، روز یکشنبه در روز تولد هفتاد و ششم خود درگذشت .
دفتر congressman's مرگ او را در بیانیه‌ای تایید کرد و گفت که جونز در گرینویل ، کارولینای شمالی جان خود را از دست داده‌است . سلامتی او در ماه‌های اخیر کاهش یافت ، جونز در ماه ژانویه بعد از شکستن مفصل ران خود وارد مراقبت‌های خانگی شد . او در اواخر سال ۲۰۱۸ از کنگره مرخصی گرفت و برای آخرین دوره بازگشت به خانه سوگند یاد کرد .
جونز ، مردی بود که از حزب خود دفاع می‌کرد و از حزب خود باک نداشت . او یکی از اولین جمهوری خواهان در جهت معکوس کردن مسیر جنگ در عراق بود ، حتی زمانی که منطقه کارولینای شمالی شامل تاسیسات پراکنده دریایی کمپ Lejeune می‌شد .
مخالفت نهایی او با جنگ عراق با طنزی آمیخته بود که زمانی که کشورشان با اقدام نظامی آمریکا مخالفت کرد ، سیلی محکمی بر علیه فرانسویان ایجاد کرد . جونز در بین اعضای خانواده بود که رهبری کمپینی را بر عهده داشت که منجر به " تخفیف آزادی " و " نان تست آزادی " شد - به جای سیب‌زمینی سرخ‌کرده و نان برشته فرانسوی .
جونز گفت قانونی را معرفی کرد که به رئیس‌جمهور جرج دبلیو بوش نیاز داشت . برای شروع عقب‌نشینی سربازان در سال ۲۰۰۶ به این دلیل که دلیل آن برای حمله به عراق ، سلاح‌های کشتار جمعی ، نادرست ثابت شده بود .
جونز در سال ۲۰۰۵ گفت : " اگر من می‌دانستم که اکنون چه می‌دانم ، من از قطعنامه ای حمایت کرده‌ام که به جنگ برود . " جونز گرمای خود را از همکاران GOP دریافت کرد . او در نهایت ۱۱، ۰۰۰ نامه به خانواده‌های سربازان کشته‌شده را امضا کرد و آن‌ها را به عنوان یک کفاره پس داد .
جونز در مصاحبه سال ۲۰۱۷ با آسوشیتد پرس گفت : " برای من ، it's یک مسئولیت مقدس است که باید با یک خانواده ارتباط برقرار کنم . و برای من بسیار ویژه است ، زیرا به تاسف من برمی گردد که من به رفتن به جنگ عراق رای دادم ."
جونز که از سال ۱۹۹۵ در کنگره خدمت کرده بود ، پیش از این اعلام کرده بود که کمپین سال ۲۰۱۸ آخرین دوره او خواهد بود . مرگ او به این معنا است که فرماندار دموکرات روی کوپر یک انتخابات ویژه را برای کسی برنامه‌ریزی خواهد کرد که دوره دو ساله جونز را در منطقه ساحلی سوم کنگره به پایان برساند .
جونز همچنین طرفدار بی وقفه برای اصلاحات مالی کمپین و کنترل بدهی ملی بود . محافظه‌کاری اجتماعی و اجتماعی در انتخابات عمومی last بعد از پس زدن رقبای اصلی حزب جمهوری‌خواه ، تا حدودی با تمایل جونز به مخالفت با رهبران حزب او تشدید شد . برای مثال او به اصلاحات مالیاتی که از سوی رئیس‌جمهور دونالد ترامپ و یک " لغو و جایگزینی برنامه برای قانون مراقبت‌های بهداشتی رئیس‌جمهور باراک اوباما " ترویج داده شد رای داد .
جونز در مصاحبه با آسوشیتد پرس سال ۲۰۱۸ گفت که او از مخالفت با رهبران حزب جمهوریخواه می‌ترسد " زمانی که من فکر می‌کنم حق با آن‌ها است ."
او گفت : " من کاملا ً در مورد اصل صحبت می‌کنم و وقتی کنگره را ترک می‌کنم ، ترجیح می‌دهم که یک چیز در مورد من بگوید : " من هیچ وقت از درستکاری "والتر جونز " سوال نمی‌کنم . "
رابین Hayes ، رئیس حزب جمهوری‌خواه ایالت ، که چندین سال در کنگره با جونز خدمت کرد ، در یک خبر رسمی اعلام کرد که میراث جونز بدون شک یک حامی صریح برای مردان و زنانی است که در این نیروهای مسلح غیر مسلح خدمت می‌کنند ."
 "تام Tillis "، سناتور جمهوری‌خواه ایالات‌متحده ، افزود : " او به خاطر حمایت خستگی‌ناپذیر اش از شرق کارولینای شمالی ، که او از صمیم قلب عاشق آن است ، و برای همیشه به دنبال محکومیت خود ، بدون توجه به هزینه سیاسی ، به خاطر خواهد داشت . "
منبع سایت

دوشنبه 9 اردیبهشت 1398
بؤلوملر :