ژانویه همچنین شاهد افزایش چشمگیر شکایات از افرادی که در اطراف پایگاه در Glendale زندگی می‌کنند را مشاهده کرد .
Becky Heyse ، سخنگوی لوک Heyse ، در ماه ژانویه تعداد ویژه شکایات را اعلام کرد ، اما گفت که تعداد آن‌ها تا کنون در ماه فوریه بسیار عادی به نظر می‌رسد .
لوک در اواخر سال ۲۰۱۸ گفت که در تمام آن سال حدود ۸۰ نفر بودند .
جنگنده‌های آمریکایی با پشتیبانی ایالات‌متحده ، فشار نهایی را برای شکست دولت در عراق و شام در سوریه آغاز کردند.
قشون سوریه در سال ۱۸۰۰
این در ۲۹ آوریل ۲۰۱۷ که هنوز از ویدئو گرفته‌شده نشان می‌دهد که نیروهای آمریکایی در روستای شمالی of سوریه موضع گرفته‌اند . ( عکس از آسوشیتدپرس از طریق APTV )
۱۰ فوریه ۲۰۱۹
آسوشیتدپرس به نقل از Bassem Mroue
بیروت - نیروهای سوریه که تحت حمایت آمریکا و کرده‌ای سوریه هستند ، روز شنبه گفتند که یک تلاش نهایی را برای شکست گروه دولت اسلامی در آخرین جیب کوچک افراط گرایان در شرق سوریه آغاز کرده‌اند .
سخنگوی نیروهای دموکرات سوریه ، مصطفی بالی در تویی‌تر نوشت که این حمله روز شنبه پس از تخلیه بیش از ۲۰، ۰۰۰ نفر از مناطق تحت کنترل IS در استان شرقی دیر el آغاز شد . یک بیانیه SDF می‌گوید که این تهاجم در روستای of متمرکز شده‌است .
SDF که توسط نیروی هوایی ایالات‌متحده حمایت می‌شود ، از بخش‌های بزرگی از قلمرو است که زمانی در شمال و شرق سوریه کنترل می‌شد و افراط گرایان را محدود به جیب کوچکی از زمین نزدیک مرز عراق کرد .
تعداد زیادی از مبارزان IS در حال حاضر در دو روستا محاصره‌شده ، یا کم‌تر از یک درصد از خلیفه‌گری خود را که زمانی در بخش‌های بزرگی از سوریه و عراق پراکنده شده‌اند ، محاصره کرده‌اند . در هفته‌های اخیر ، هزاران غیر نظامی از جمله خانواده‌های مبارزان IS ، منطقه تحت کنترل افراط گرایان را ترک کردند .
بالی با استفاده از یک زبان عربی برای اشاره به IS گفت : " نبرد قاطع امشب آغاز شد تا آنچه از Daesh تروریست باقی مانده‌است را به پایان برساند . "
او بعدها به اسوشیتد پرس گفت : " این نبرد بسیار شدید است و آن‌هایی که در داخل مانده‌اند the هستند که از آخرین سنگرهای خود دفاع می‌کنند . با توجه به این موضوع می‌توانید وحشیگری و اندازه جنگ را تصور کنید ."
بالی نگفت که چقدر انتظار این نبرد را دارند .
سازمان نظارت بر حقوق بشر سوریه که مقر آن در بریتانیا است گفت که مبارزان SDF " با احتیاط " به دلیل مین‌هایی که توسط مردان مسلح ایجاد شده‌اند " محتاطانه " پیشروی می‌کنند . در این گزارش گفته شده‌است که هواپیماهای جنگی به رهبری ایالات‌متحده برای پیشبرد مبارزان SDF پوشش می‌دهند .
دونالد ترامپ ، رئیس‌جمهور آمریکا ، روز چهارشنبه پیش‌بینی کرد که این کشور تا هفته آینده تمام قلمرو خود را از دست خواهد داد .
ترامپ به نمایندگان جامعه ۷۹ نفره که رهبری ایالات‌متحده را رهبری کردند ، گفت : " باید به طور رسمی زمانی ، احتمالا ً هفته آینده اعلام شود ، که ما ۱۰۰ درصد از خلیفه را خواهیم داشت " .
مقامات آمریکایی در هفته‌های اخیر اعلام کرده‌اند که ۹۹.۵ درصد از خاک خود را از دست داده‌است و در کم‌تر از ۵ کیلومتر مربع در سوریه ، یا کم‌تر از ۲ مایل مربع ، جایی که عمده مبارزان در آن متمرکز هستند را در دست دارد . اما فعالان و ساکنان می‌گویند که IS هنوز سلول‌های مخفی در سوریه و عراق دارد و زمینه را برای شورش مهیا می‌کند . ارتش آمریکا هشدار داده‌است که اگر فشار نظامی و ضد تروریستی بر روی آن آسان شود ، این گروه می‌تواند به صحنه بازگردد .
این رصدخانه گفت از آنجا که SDF حمله خود را علیه IS در این ناحیه آغاز کرد ، در روز ۱۰ سپتامبر ، برخی از افراد مسلح و ۶۷۸ قاتل SDF کشته شده‌اند . این گزارش می‌گوید که ۴۰۱ غیر نظامی از جمله ۱۴۴ کودک و نوجوان از آن زمان کشته شده‌اند .
اوایل روز شنبه ، شبه نظامیان IS به مبارزان SDF در نزدیکی یک میدان نفتی در شرق country's حمله کردند و باعث حملات هوایی توسط نیروهای ائتلاف به رهبری آمریکا شدند .
این رصدخانه گفت که ۱۲ مرد مسلح به SDF حمله کردند و چندین ساعت با آن‌ها درگیر شدند تا اینکه بسیاری از مهاجمان در اوایل روز شنبه کشته شدند . در این گزارش گفته شده‌است که ۱۰ مهاجم کشته شده‌اند در حالی که دو مهاجم موفق به فرار شده‌اند .
یک فعال دیگر از فعالان ، از جمله آژانس خبری Step ، این حمله را گزارش داد و گفت که برخی از مهاجمان از موتورسیکلت استفاده کرده‌اند که با مواد منفجره کار گذاشته شده‌اند.
این درگیری در نزدیکی میدان al ، یعنی Syria's ، متمرکز بود .
منبع سایت

دوشنبه 9 اردیبهشت 1398
بؤلوملر :