کاپیتان سابق جفری Breslau روز جمعه توسط یک قاضی فدرال در سن دیگو به اتهام مقصر بودن در تضاد منافع محکوم شد . او ۲۰، ۰۰۰ دلار جریمه شد و دستور پرداخت مبلغ ۶۵، ۰۰۰ دلار به نیروی دریایی را داد .
دادستان‌ها می‌گویند که Breslau ایمیل دارد و به پیمان‌کار ، لئونارد فرانسیس ، کمک می‌کند تا به او کمک کند بیش از پنج admirals نیروی دریایی پیروز شود و قراردادهای کلانی برای شرکتش تهیه کند که کشتی‌ها را در اقیانوس آرام تامین کرده‌است .
دادستان‌ها می‌گویند فرانسیس overbilled نیروی دریایی ایالات‌متحده را بیش از ۳۵ میلیون دلار برای خدمات کشتی‌ها توقیف کرده‌است .
افسران جوان در پایگاه اطلاعاتی Force's Misconduct Misconduct Tracked قرار دارند.
یک نیروی هوایی نیروی هوایی her را در آینده نگه می‌دارد . ( عکس از نیروی هوایی ایالات‌متحده آمریکا: میلتون هامیلتون کلاس اول
۸ فوریه ۲۰۱۹
Military.com | By Oriana Pawlyk
نیروی هوایی به آرامی یک پایگاه اطلاعاتی را گسترش داده‌است که برای مراقبت از درجه داران نیروی هوایی مورد استفاده قرار می‌گیرد .
سیستم ردیابی حالت خودکار ، یا ACTS ، در استفاده از خدمات از سال ۲۰۰۳ ، پیش از این تنها برای افسران درجه فیلد - - سرگرد ، سرهنگ دوم و سرهنگ - در صف برای ارتقا بکار برده شده بود . سال گذشته نیروی هوایی ردیابی پایگاه اطلاعاتی را به معاونین دوم و بالاتر گسترش داد .
according Yepsen ، سخنگوی نیروی هوایی ، در ایمیلی که اخیرا ً منتشر شده‌است گفت که این عملیات عمدتا ً برای ثبت و ردیابی تحقیقات عمومی مورد استفاده قرار می‌گیرد که باید تا سطح خدمات ، در هر بخش دفاع و سیاست نیروی هوایی گزارش شود .
او گفت که این سرویس در سال ۲۰۱۲ پایگاه اطلاعاتی را گسترش داد تا " همه تحقیقات باز و اطلاعات نامساعد برای افسران درجه فیلد ، همان طور که توسط وزارت دفاع دستور داده شد ، تا با سیاست Promotions افسر هماهنگی داشته باشد " .
محتوای مرتبط :
نیروی هوایی سه فرمانده را در پایگاه تگزاس در میان گزارش‌های " رفتار خطرناک " آتش می‌زند .
فرمانده اسکادران Malmstrom Fired بر آب و هوای فرمان Unhealthy
فرمانده اسکادران B - ۵۲ در پایگاه نیروی هوایی Minot
او نوشت : " سیاست وزارت دفاع نیاز به یک دوره ۱۰ ساله برای ملاقات با هیات تبلیغاتی ژنرال ( O - ۷ ) دارد ؛ بنابراین ، بازرس کل نیروی هوایی تصمیم گرفت که [ دفتر این وزارتخانه ] تحقیقات باز و اطلاعات نامطلوب در مورد همه افسران درجه افسری [ سرهنگ دوم ، سرهنگ و سرهنگ ] را برای برآورده کردن این الزام جمع‌آوری و پی‌گیری کند ."
Yepsen نوشت : "برای انطباق با تغییراتی که در پردازش قرار ملاقات‌های افسران در انتظار رسیدگی به اطلاعات نامطلوب دیگر وجود دارد ، " مجموعه تحقیقات باز و اطلاعات معکوس برای همه افسران با استفاده از همان پایگاه‌داده گسترش‌یافته است . "
ایمیلی به او می‌گوید : " اگر چه نیروی هوایی از نظر تاریخی در زمان بررسی افسران ارشد خوب عمل کرده‌است ، ما اخیرا ً گام‌هایی را برای بهبود غربالگری افسران جوان با دستور دادن به همه فرماندهان برای اطلاع دادن به بازرس کل پلیس در زمانی برداشته ایم که یک تحقیق ، تحقیق و یا هر تحقیق دیگری از هر افسر آغاز شده‌است .
Yepsen نوشت : "در وهله اول ، تحقیقات و دستورها بازرس کل را ردیابی می‌کند، اما " داده‌های سو رفتار اجرایی یا زیان‌آور ، توسط پایگاه‌های اطلاعاتی نیروی هوایی ، مانند تحقیقات هدایت‌شده فرمانده ، پی‌گیری نمی‌شوند . "
به گفته مسئولان ، فعالیت ACTS پرونده جنایی و پرونده‌های جنایی را ثبت می‌کند ، زیرا آن‌ها توسط دفتر نیروی هوایی تحقیقات ویژه و پایگاه‌های اطلاعاتی نیروهای امنیتی پی‌گیری می‌شوند .
داده‌ها برای بازرسی عمومی برای مرور ، با دسترسی براساس سطح آن‌ها در دسترس است .
به عنوان مثال ، بازرس کل اداره نیروی هوایی می‌تواند به همه پرونده‌ها در سراسر سرویس دسترسی داشته باشد . Yepsen گفت که یک فرمانده ارشد فرماندهی ممکن است تنها موارد ACTS را در دستور مربوطه خود ببیند ، در حالی که نصب igs ممکن است تنها در داخل پایگاه آن‌ها به موارد دسترسی داشته باشد.
منبع سایت

دوشنبه 9 اردیبهشت 1398
بؤلوملر :